Vararikkoliberalismi ja kulutuskeskeinen yhteiskunta on sallinut alkoholiverojen alentamisen myötä hiljaisen joukkomurhan. Yksi typerämpiä perusteita tuolle kyyniselle tappomeiningille on kansan opettaminen eurooppalaiseen juomakulttuuriin. Se tapahtuu ehkä muutaman tuhannen vuoden kuluttua suunnattomien kärsimysten kautta.
Ja esimerkiksi Ranskassa on viininjuonti epäterveellisyytensä takia yhä huonomassa huudossa.
Hiljainen kansanmurha
4
303
Vastaukset
- ......
Sitä veroa ei olisi pitänyt laskea kertarysäyksellä, kuten nyt tehtiin vastoin asiantuntijoiden suosituksia. Hitaasti vuosien varrella veroa laskien kansalaiset olisivat ongelmitta mukautuneet halpaan viinaan.
- Viinisieppo
Onneksi minun juomiseni ei ole sinun mielipiteistäsi kiinni. Minulle on aivan sama nouseeko viinavero vai ei. Työssäkäyvällä ihmisellä on aina varaa viinaan.
Mitä epäterveellistä viinissä on? Tähän asti olen vain kuullut että muutama lasi viiniä viikossa edistää terveyttä.- Heikki
Juo poju vaan, jos siinä on elämäsi sisältö..Kukaan ei sitä sinulta vie. Olisit ryypännyt tämänkin ajan, jottet olisi vastaillut tyhjänpäiväisiä...Näitä riittää tässä maassa...
- Viinisieppo
Heikki kirjoitti:
Juo poju vaan, jos siinä on elämäsi sisältö..Kukaan ei sitä sinulta vie. Olisit ryypännyt tämänkin ajan, jottet olisi vastaillut tyhjänpäiväisiä...Näitä riittää tässä maassa...
Otan taas pari lasia punaviiniä aterialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424