kung fu temppeli

erfgfgg

onko vaasassa tuollainen kung fu temppeli?onko paikalla nettiosoitetta tai minkäänlaisia esittelyä netissä.onko paikka rakennettu vain kung fun harrastamiseen vai?

3

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

Vaasassa on tuollainen "kung fu temppeli" itseasiassa olen käynyt siellä, mutta tämä temppeli ei ole vain kung fun harjoitteluun. (vaikka sielä onkin paljon HYVIN paljon Kung fun harjoitteluun liittyviä asioita. Muistaakseni siellä harjoitteli mm. jokin karateseura. Paikka ei tunnista ulkoapäin. Se on vain erään pienkerrostalon asunnossa. Käsittääkseni paikasta ei ole mitään netissä, mutta en osaa sanoa varmasti.

• kerti

onkohan tämä temppeli tämän Amirin seuran juttuja?

• kung fu miäs

Tämä "temppeli" on vain nimi että älkää siitä alkako vetämään mitään uskonnollisia johtopäätöksiä. Se karate seura treenaa viereisessä salissa ei "temppelissä". Ei sielä ainakaan minun tietääkseni muuta kuin kung futa tehdä. Sielä on kaikenlaisia välineitä kehon treenamiseen seuran edistyneemille oppilaille. Sille paikalle ei ole mitään nettiosoitteita tai esittelyä, ainoa tapa päästä sinne on treenata kovaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3347
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1740
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      36
      1721
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1661
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1322
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1299
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1033
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      984
    Aihe