niin, sanokaas jotai hyvii "high school" komedia leffoi? vähän niinku american pie 1,2,
thänks!
sanokaas
2
291
Vastaukset
- Leprechaun_goldmember_one.
hot wet american summer (b)
porky 1,2 (perus) (itse en tykkää)
ps:tuossa muutama,,en oikein ole perehtynyt noihin kauheasti se estää että ne ovat niin Amerikkalaisia,''me ollaan ihan Amerikkalaisia''....ollaan maailman poliiseja vi*tu joo.Sellaiset leffat on mitä mainiointa katsottavaa missä kritisoidaan oikein suoralla kädellä U.S.A.A.Vaikkapa monet B-leffat kuten (siis ei budjetiltaan)...esim...DAWN OF DEAD,DAY OF DEAD,Troma osuu aikalailla oikeaan puoli vahingossa THE TOXIC AVENGEREILLA.Sitten ei pidä unohtaa THE RUNNIN MANIA(täyttä B:tä)....joka tavallaan enneustaa/ennakoi tulevan aidon tulevaisuuden...ihmiset saadaan ostamaan ihan mitä vaan ja kun pääsee telkkuun niin ei tarvitse osata yhtään mitään...niin on naama kaikkialla ja tehdään vaikka juttu julkkiksen hikisistä sukista. - kulkukauppias
katsos HAPPY CHAMPERS, 2001, K11...PARASTA KOULUKOMEDIAA :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099