Olisikohan kenelläkään kokemusta Yanmar diesel perämoottoreista.
Minulla olis mahollisuus semmosen ostoon mut kun en niiden ketävyydestä ja muusta oikeen tiedä mutta jos sinä tiedät tai tiedät, et joku toinen tietää niin kerropa.
Yanmar diesel-perämoottori
9
7113
Vastaukset
- hangon
puolelta siellä ollut lautassa kaksi konetta ajellen pursiseuran amiraaleja rantaan ja laivalle jo vuositolkulla,ovat niitä korjailleet,paino /teho täysin hukassa.kysele sieltä.
- R K-S
Se lautta oli esimerkki epäonnistuneesta koneratkaisusta. Koneet oli aina rikki. Mm. rikiputket katkesivat tärinästä. Niiden kahden 27 hv:n Yanmar perämoottorin tilalle vaihdettiin Solen 45 hv:n dieselit, akseliveto ja normaali peräsimet. Ne toimivat siinä kovassa käytössä vuosikausia.
- mökkinaapurilla
on sellainen tiisseli.
Kyllä kuuluu ja näkyy kun hän sitä käynnistää. Siitä lähtee kyllä sellainen meteli ja savupilvi ja koko vene on aivan musta niistä pakokaasuista.
Valmistus varmaan lopetettiin juuri näistä syistä ja painoakin taitaa olla aika paljon.
Ei se taida olla valkoisen miehen perämoottori.
En suosittele kenellekään. - olen nähnyt
tollaisen dieselin.
Kirkkonummen ja Inkoon kalastuksenvalvoja ajoi sellaisilla tuhansia tunteja ja ne oli näytillä venemessuillakin 80-luvun lopulla.
Kalastuksenvalvonnasta vois varmaan kysyä jos joku tietää puhelin numeron tai Googlelta etsiä. - Sellainen
Mökkinaapurin kalastajalla vuosikaudet 27hv kalaveneessä. Kuuli tietysti äänestä aina kuka tulee. Kai se sillä tuhansia tunteja ajoi. Nyt sillä on Honda 50hv, saas nähdä lasketaanko toiminta tunneissa vaiko vuosissa kuten Yanmar:n kanssa. Ei taida ihan yhtä kauaa pitää nykyistä kuten entistä.
- 0400775666
Olen etsimässä sellaista jos on tarjolla niin soita nimimerkkiin.
- kalastaja
kyl saa mutta maksaa aika paljon............
- kalastaja
minulla on uistelu käytössä 36 ja pelaa hienosti löpö pihi mut kallis ostaa uusi exrömil maksaa yli 20000€ uusi ei tuoda enään suomeen kun päästöt ovat niin tiukat.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760