Etsin juttuseuraa ihmisistä. Sukupuolella ei väliä. Asuan yksin seuranani kissa ja soitan hanuria. Kaipaan juttuseuraa, koska olen sosiaalinen ihminen. Terveisin Kari.
Yksinäinen mies
3
958
Vastaukset
- Yksinäinen nainen
kaipaan minäkin juttuseuraa..
- erakot1
Kiitos vastauksestasi. Olen 48v.-mies ja asuskelen kissani kanssa.Minulla on 26v.poika ja hän asuu Kuopiossa.Itse asun Juankoaken liepeillä täällä pohjois_savossa. Soitin ammatikseni hanuria 75-85 vuonna ja nykyään teen vapaaehtoistyötä soittamalla hanuria. mm.SPR:n kanssa.Harrastan kalastusta ja siihen onkin hyvät mahdollisuudet, koska satamaan on matkaa vain noin 500metriä. Kerro jos haluat kuka olet ja mistäpäin. Terveisin Kari Vartiainen,Koulutie 2A2,73460 Muuruvesi, puh:040_7140597
- Tapu
erakot1 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Olen 48v.-mies ja asuskelen kissani kanssa.Minulla on 26v.poika ja hän asuu Kuopiossa.Itse asun Juankoaken liepeillä täällä pohjois_savossa. Soitin ammatikseni hanuria 75-85 vuonna ja nykyään teen vapaaehtoistyötä soittamalla hanuria. mm.SPR:n kanssa.Harrastan kalastusta ja siihen onkin hyvät mahdollisuudet, koska satamaan on matkaa vain noin 500metriä. Kerro jos haluat kuka olet ja mistäpäin. Terveisin Kari Vartiainen,Koulutie 2A2,73460 Muuruvesi, puh:040_7140597
Joko se muuten Saimaa on jäätynyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760