Tietääkö kukaan mikä on firman omistajan nimi?Tai kuka siellä tekee kuvia?Onko tunnetumpi tyyppi vai joku uudempi tekijä,sitä siis kyselen.Nimikin toki kiinnostaa jos sattuu olemaan alkuperäinen kuopiolainen eikä tuontitavaraa.:)
Vielä Angel Tattoosta
12
2117
Vastaukset
- ja kysy
mitä näitä samoja aina täällä jauhamaan..
- Kehno!
Lopeta jo kysely, kehno mikä kehno!
- ......
Jos joku tosiaan tietää niin vastausta kaipailen edelleen.Olen todella pahoillani jos kysely noin kovasti jotakuta närkästyttää!
- heidi^
tuo angel tattoo on minun kuulemanni mukaan muuttanut muistaakseni joensuusta kuopioon eli on tehny töitä aikasemminkin tatuointien parissa, että ammattitaitoa varmasti löytyy.. en ole itse käöynyt vielä katsomassa paikkaa, mut suunitelmissa olisi käyä hakkauttamassa yksi kuva lisää siellä..
- tytsy
joo se on muuttanu jns:sta kuopioo,et kyl ammattitaitoo warmasti löytyy..nainen sielä tekee,olikoha sen nimi joku marianne tai wastaawa..
- Onse
Kun tekijä on yhtä tökerö kuin nämä sen mainostusyritykset, niin kylläpä jäljen tietää! Voi tokkiisa että pittää olla pöljää touhua!
- huvittaa
Onse kirjoitti:
Kun tekijä on yhtä tökerö kuin nämä sen mainostusyritykset, niin kylläpä jäljen tietää! Voi tokkiisa että pittää olla pöljää touhua!
vittu et on kavereille paha pala niellä et kaupunkiin on tullut uusi ja vitun hyvä liike.ja kaikenlisäks nainen,joka tietää mitä tekee.pojat taitaa kusta pöksyyn.....
- vitun hyvin
huvittaa kirjoitti:
vittu et on kavereille paha pala niellä et kaupunkiin on tullut uusi ja vitun hyvä liike.ja kaikenlisäks nainen,joka tietää mitä tekee.pojat taitaa kusta pöksyyn.....
korjailla niitä...lävistäjä ei ole mikään ammattitaitoinen tatuoija vaik kuinka olisi ollut samassa liikkeessä kuvan tekijän kanssa...mitä itse olen nähnyt niin empä menisi ylistämään...se vaan on niin ja paskaako tota enää jauhamaan!!!
- tytsy
Hei josset oo wiel angel tattoon puh.num. löytäny täs se on:0442568168
eiku wua soittelemmaa!- !!!!
mainonta ja markkinointi on kiellettyä näillä palstoilla!!! lue säännöt!!!
- jess
!!!! kirjoitti:
mainonta ja markkinointi on kiellettyä näillä palstoilla!!! lue säännöt!!!
Hyvää kannattaa aina mainostaa....:)eiköhän näillä palstoilla ole mainostettu ja aika rajuilla keinoilla!eesim.sun aikasemmat viestit....
- olen sanaton
jess kirjoitti:
Hyvää kannattaa aina mainostaa....:)eiköhän näillä palstoilla ole mainostettu ja aika rajuilla keinoilla!eesim.sun aikasemmat viestit....
kävin kattoo kotisivut niin jos kuvia kovin kehutte niin en voi muuta sanoa kuin apua! mis ehyet ääriraja, muodot ja kuvan viimestely!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135