Olen törmännyt usein myyntipalstalla noihin Urpoihin jotka sabotoi toisten kaupankäyntiä. En oikein ymmärrä mikä heillä on motiivina moiseen.
Urpot sabotoi osto ja myynti palstaa
6
443
Vastaukset
- ...
Jos joku pyytää 300mhz pentium 2:sta 250 euroa ja toinen kertoo koneen todellisen arvon olevan 25 euroa, ei se ole sabotointia, vaan totuuden kertomista.
- kysyttäessä
Niin, ja kun konetta myydään "win XP", kysymykseen onko lisenssiä, ei joko vastata tai sitten vastataan että mitä #&%/%&&¤()&% sillä on väliä.... Jään miettimään että kumpi osapuoli oikeastaan sabotoi enemmän.
- kyllästynyt
mutta on näitä jotka tarkoituksella puuttuvat toisten kaupankäyntiin esim. kyseenalaistamalla myyjän luotettavuuden ym. vaikka ei ole mitään aihetta. Sitten nää "haamuostajat" jotka tarjouksillaan karkoittavat todelliset ostajat.
- kyllästynyt
kysyttäessä kirjoitti:
Niin, ja kun konetta myydään "win XP", kysymykseen onko lisenssiä, ei joko vastata tai sitten vastataan että mitä #&%/%&&¤()&% sillä on väliä.... Jään miettimään että kumpi osapuoli oikeastaan sabotoi enemmän.
Tälläinen toiminta karkoittaa tuotteiden myyjät ja myös ostajat. Jos halutaan ettei kukaan myy tai osta .
- tarkoittaa?
Mitä mahdat tällä sabotoinnilla tarkoittaa?
Kun en ole itse koskaan mitään sellaista huomannut?- tumppu1st
...olla kauppamiehet näitä 'ostetaan romua, myymme antiikkia' -tyyppejä. Minäkin olen 'sabotoinut' näitä kyseenalaistamalla älyttömät hintapyynnöt.
Vaikka se myyjää ketuttaa, niin syrjäkylän mummoa hymyilyttää. Minulle se on tärkeämpää kuin ahneiden vedättäjien 'hyvät' kaupat.
-T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794