NIINISTÖN puolue lietsoo pahaa

ja eripuraakansan keskelle!

VAROITAN täydestä sydämestäni äänestämästä Niinistöä.
Haluatteko presidentin jonka taustajoukot lietsovat vihaa?

Näette nyt heidän tapansa toimia?
He rakastavat lietsoa eripuraa ja rakentaa kriisiä kriisin perään.

Samaan aikaan he LUULEVAT, että me tukisimme heidän ehdokkannsa presidentiksi? NO, ei ja vielä kerran ei!

Olisiko aika antaa pikku näpäytys Kokoomukselle?

Tosin toisaalta hyväkin..pelaavatpahan itsensä ulos koko pressaskabasta.

7

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaba_43

Niinistön suosio on nyt suurempi kuin kokoomuksen kannatus, jo kolmasosa kannattajista tulee muista puolueista. Myös Halosella on paljon kannattajia muista puolueista, mutta Matti vanhasta eivät kannata kaikki keskustalaisetkaan, kolmasosa heistä kannattaa jotain muuta ehdokasta kuin Vanhasta.

Voi käydä niin, että nämä ulospelaajat löytyvät nimenomaan keskustasta, kun kepulaiset äänestävät suoraan Halosta, siksi etteivät luota Matti Vanhasen pääsevän Niinistön ohi toiselle kierrokselle.

• palstalla

ilakoi kaikista kauheimmat kokoomuslaiset, Jabat ja Jäbät, he saavat kaikki keskustalaiset kääntämään selkänsä kokoomukselle ja sillä siisti!

• väliä

kunhan eivät vaan Niinistöä äänestä, ennemmin näin päin!

• entinen kepulainen

vanhasen möhlintä riitti mulle ja mun perheelleni.
        Omituiset naisjutut ja parlamentaarisen vallan luovuttaminen Eu-asioissa riitti mulle.
        Hyvästi keskusta!

• Jaba_43
        palstalla kirjoitti:

ilakoi kaikista kauheimmat kokoomuslaiset, Jabat ja Jäbät, he saavat kaikki keskustalaiset kääntämään selkänsä kokoomukselle ja sillä siisti!

Jos sinua harmittaa Vanhasen heikkous, niin ei se merkitse, että minä ilakoisin siitä syystä.

• eikä sinun
        entinen kepulainen kirjoitti:

vanhasen möhlintä riitti mulle ja mun perheelleni.
        Omituiset naisjutut ja parlamentaarisen vallan luovuttaminen Eu-asioissa riitti mulle.
        Hyvästi keskusta!

perheesi? ole varmasti keskustalaisia koskaan olleetkaan, valhe paistaa läpi!

• Halosta

Porvarit ei äänestä Halosta. Ja Vanhanen ei ole yhtäkuin Keskusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4344
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3623
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      100
      3222
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1833
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1823
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      75
      1048
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      723
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      102
      719
    9. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      694
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      94
      690
    Aihe