Onko ihmisen elämä ennalta määrätty vai voiko omaan kohtaloonsa vaikuttaa?
Kohtalo vai valinta
7
507
Vastaukset
- Vaakanainen
Mielestäni jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa kohtaloonsa.
- minä vaan
että minä valitsin eräässä tienhaarassa väärin...nyt minusta tuntuu että joudun valitsemaan uudelleen...kohtalo on heittänyt saman ihmisen uudelleen kehiin...onko tämä kohtalon tapa kertoa että valitsin väärin?
- minä**
Minun mielestäni elämässä tulee vastaan tienhaaroja, joissa itse teemme valinnan mihin suuntaan lähdemme.
- oppiraha
kohtalo, mutta valinnoillaan voi muutella suuntaa ja pitääkin miettiä ratkaisujaan.
- mun mielestä
Kyllä se on KOHTALO mikä määrää. Turha ihmisen on mitään yrittää. KOHTALOa voi syyttää kun kaikki menee pipariksi. Kova KOHTALO jos sattuu kohalle, kato.
- nöyrry
Liiaksi fatalisti on turha olla. Eli älä tee synniksi ja omaksi virheeksesi kaikkea, sillä jo raamatun varoituksen mukaisesti sellaistakin voi tapahtua.
- Elämän shamaani
Ihmisen on voitava uskoa oman kohtalonsa vaikutukseen omissa valinnoisaan joita tienhaaroissa tai risteyksissä tulee vastaan. Jos kohtalo määrää tienhaarojen paikat niin suunnat ja valintojen ajat on voitava itse määrätä kohtalon mukaan niin ettei valinta muuta kohtaloa sen enempää kuin kohtalo valintaakaan. Jos ihminen ei valitse omaa kohtaloaan niin omat vastaantulevat tienhaarat voivat jäädä ilman lopullista suuntaa jolloin kohtalon määräämät valinnat eivät olekaan omia vaan aivan toisen kohtalonomaisia. Elämää ilman oman kohtalonsa tunnistamista ainakin valintojen jälkeen ei voida pitää ihmiselle välttämättömänä ja onnea tuottavana, sillä valinnathan ovat loppujen lopuksi aina omissa tieristeyksissään tapahtuvia asioita, joita kohtalonkin valinta voi muuttaa tai ainakin aikaistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770