Pelin kovetessa näyttää kovasti tuolta.
Onko Katri uusi
17
1532
Vastaukset
- ansainnut
pissis on ..
- laama-92
tai no okra saattaa se sen voittaa... Mieluiten niistä kolmesta :P mut joo. Jos tarkotat sil et se voittaa ja se o sillee uus hanna nii joo ehk mut ei muute.. ei yht. samanlaisii ainakaa mun mielest.. agnes olis saanu mun puolest voittaa :)
- Hanna on
omassa kastissaan jos vertaa koko tän vuotiseen idols- seitsikkoon.
- haha
Hanna on kirjoitti:
Seitsikossa ei oo nimittäin yhtään niin huonoo laulajaa ku Hanna!xD
- olet
haha kirjoitti:
Seitsikossa ei oo nimittäin yhtään niin huonoo laulajaa ku Hanna!xD
tuohon et usko edes itse.
Katri on jo nyt unohdettu vaikka Idolsseja ei ole edes käyty loppuun. - haha
olet kirjoitti:
tuohon et usko edes itse.
Katri on jo nyt unohdettu vaikka Idolsseja ei ole edes käyty loppuun.Eipä oo tainnu sitä kukaan unohtaa..xDDD^^
- joku vaan
Hanna on kirjoitti:
kukaan voita. ei edes katri. kyllä katri yrittää mutteikoskaan onnistu...
- Fiifu
Älä tollo häpäise Hannaa tuollaisilla vertauksilla. Hanna osaa laulaa oikein, ja se tekee sen ihan aina varmasti ja taatusti.
Katri taas ei ole laulanut kuin eka finaalissa kappalettaan oikein. Kaikilla muilla kerroilla se on vetäny nuotin vierestä kuin vettä vaan ja sen ääni on ihan hirvee heti kun laulussa on hiukankin matalampi kohta. Kyllä laulajalla pitää olla enemmän osaamista. Hanki kuulolaite, jos et muuten huomaa selvää asiaa.- haha
Juuri se eka meni pieleen ja muut ei! Osta ite se kuulolaite!!!xD
- Fiifu
haha kirjoitti:
Juuri se eka meni pieleen ja muut ei! Osta ite se kuulolaite!!!xD
taidat olla pahasti epämusikaalinen. Tekisit säkin jotain muuta, etkä viitsis esitellä typeryyttäs täällä.
- haha
Fiifu kirjoitti:
taidat olla pahasti epämusikaalinen. Tekisit säkin jotain muuta, etkä viitsis esitellä typeryyttäs täällä.
Mitäs ite täällä teet haukkumassa OIKEITA idolseja??? Hanna on menneen talven lumia, sori hahahahaahahahahaahXDDDDDDDDD
- öhhh
Ei todellakaan.
Mitä Katrissa on, mitä Hannassa ei? (paitsi vaaleat hiukset)- haha
Mitä Hannassa on, mitä Katrissa ei? (paitsi ylimääräiset kilot)xD
- Xuxu
haha kirjoitti:
Mitä Hannassa on, mitä Katrissa ei? (paitsi ylimääräiset kilot)xD
Jo tuon hyviön XD käyttö kertoo ja aika paljon kirjoittajasta. Mun mielestä suurin osa artisteista vaan paranee ajan myötä. Hanna ei todellakaamn ole menneen talven lumia vaikkei olekaan joka toisessa MIX-lehdessä sanomassa että voisi poseerata alasti ;)
- Hanna 2.
Katrista huomaa jo nyt lahjakkuuksia paljon monipuolisempaan äänenkäyttöön ja esiintymiseen kuin nykyisellä Hannallamme:(((
- dreams
baby!
- nimenomaan
dreams kirjoitti:
baby!
Tuo sanookin kaiken. Hanna 1 on aina ykkönen ja hänen jälkeensä HANNA 2.
Hannakos sen tytsin nimi oli vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019