rv tasan 30 ja tänään on ollut ristiselkä todella kipeä, aivan kuin menkkojen aikana..onko normaalia ja onkohan muilla samnalaista kipua?! toki olen aamusta asti ollut menossa etten ole ehtinyt paljoa huilimaan..
normaalia selkäkipua??
2
427
Vastaukset
- Isha
Itselläni on rv päälle 38 ja selkään särkeny jo muutamia päiviä aika kipeesti..mietityttää onko nämä
"jonkinlaisia supistuksia" ? - 31+2
olen miettinyt viikon ajan ihan samaa... iltaisin tuntuu ihan kuin menkat alkaisivat, en tiedä onko kyseessä supistukset vai selkäkivut. Neuvolassa kysyttiin onko supistellut, en tiedä kun ensimmäistäni odotan että millaisia ne supistukset ovat, synnytysvalmennuksessa sanottiin että jotkut tuntevat supistuset ihan kuin kuukautiskipuina selässä. En tiedä myöskään milloin niitä on hälyttävvästi, eli jos koko illan tuntuu kuin menkat alkais niin onko liikaa supistuksia, mistäköhän senkin tietäis... Neuvolassa sanottiin että jos kovin supistelee niin pitää ottaa sairaslomaa ja jäädä lepäämään. Viikko sitten tuntui kaksi päivää kuin vatsanahka repeäisi, neuvolassa väitettiin niitäkin supistuksiksi, mutta en tiedä uskonko, tuntui ihan siltä kuin vatsanahka vain olisi niin piukka, kun tunne oli kaksi päivää koko ajan jatkuvaa eikä välillä ohimenevää. Hämmentävää tämä ensimmäinen odotus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954