Toivottavasti tuo nicci ei säikäytä,mutta nyt joku movelainen kertoo minulle viisi tuotetta,jotka ovat movessa halvempia kuin muualla?vastauksia kiitos?
veikkaan että sadan viestin kohdalla ei vieläkään kukaan movettajista osaa vaastata minulle .tähän mennessä 48 viestiä.....
moven halpuus
8
1094
Vastaukset
- suurin osa
Schneider 14" televisio NICAM Stereolla
Schneider 28" laajakuvatelevisio NICAM Stereolla
Kenwood SB 206 Smoothie Maker
Delux - Antistress, 150x200cm
Delux - Gloria, kultakantti, 210x200cm- mIKKOPA
VERTAILU HINTOJA
- ja nukkumaan
mIKKOPA kirjoitti:
VERTAILU HINTOJA
Olet käytökseltäsi keskenkasvuinen.
Mene ja vertaa itse.
Minulle kaikki mitä movessa on, on halpaa. Sinun viikkorahasi ei taida riittää mihinkään, joten lopeta tuo kiukuttelu. - Jeejee
nii'i kirjoitti:
Voi jessus. Löydät englannista putiikin missä tuote on halvempi?
Voi että. Onhan saksassa mersut halvempia kuin suomessa. Haukutko vehoa täällä?
Eiköhän hintavertailut pitäisi koskea suomen vastaaviin liikkeisiin. Ko. tuote mustassa pörssissä 69€ - Koomikko'
ja nukkumaan kirjoitti:
Olet käytökseltäsi keskenkasvuinen.
Mene ja vertaa itse.
Minulle kaikki mitä movessa on, on halpaa. Sinun viikkorahasi ei taida riittää mihinkään, joten lopeta tuo kiukuttelu.Tyypillinen verkostoijan vastaus kun ei osaa vastata.
Mielenkiintoista muuten, että hintoja ei laitettu noiden tuotteiden kohdalla näkyviin. - nii'i
Jeejee kirjoitti:
Voi jessus. Löydät englannista putiikin missä tuote on halvempi?
Voi että. Onhan saksassa mersut halvempia kuin suomessa. Haukutko vehoa täällä?
Eiköhän hintavertailut pitäisi koskea suomen vastaaviin liikkeisiin. Ko. tuote mustassa pörssissä 69€No jaa mistäs sitä tietää mistä maasta Move sen sulle tilaa?
Eihän Movella oo varastoa, ni ne saattaa sen tilata sulle vaikka mistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328