Kikka on kuoolut

Minäpä vaan

Kikka on kuollut
05.12.2005 19:55 · Viihdeuutiset
80-luvun loppupuolella suomalaista discotaivasta tähdittänyt artisti Kikka on Stara.fi:n juuri saamien tietojen mukaan menehtynyt tänään aamupäivällä. Epävirallisten tietojen mukaan kuolinsyynä oli sydänkohtaus.
Lue lisää www.stara.fi

22

3196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grtyty

      Ylen ja Maikkarin uutisissa ole mainintaa?

    • Kähvelä

      niin aika törkee juttu.

      • Mikaela87

    • *************

      Iltalehden sivuilla uutinen on varmistettu.

      • ösjdfsldkjf

        Miksi hänen piti lähteä täältä niin nuorena? Kuinka vanha oli Kikan tytär? Voimia perheelle!


      • tadaa!
        ösjdfsldkjf kirjoitti:

        Miksi hänen piti lähteä täältä niin nuorena? Kuinka vanha oli Kikan tytär? Voimia perheelle!

        Viina vie hautaan. Vähän sama juttu oli Armi Aavikon tapauksessa.

        Osanottoni Kikan omaisille.


      • Only me
        ösjdfsldkjf kirjoitti:

        Miksi hänen piti lähteä täältä niin nuorena? Kuinka vanha oli Kikan tytär? Voimia perheelle!

        Hiljaisin miettein, surullisin ajatuksin, toivon; Hänen hyvä olla ois.


    • näitä on liikaa

      pahin 80-lukulainen väkisin tehty seksipommi.
      ei mitään arvoa musiikillisessa mielessä.
      vain rahat bisnesmiesten taskuihin.

    • OK.

      On se aina erittäin surullista ,kun ihminen kuolee noin yllättäen. Tai yllättäen ja yllättäen.. eikös se Kikka sairastellut jo pitempään aika pahasti ja ei se runsas alkoholin käyttö ainakaan hänen tilaansa parantanut.

      • Jari Peltonen

        nämä laulajat niin usein sairastuvathenkisesti ja kuolevat näin nuorina? Heitähän on monia muitakin kuten Armi Aavikko...Eila Torvela...Arto Sotavalta. Eikö ole mitään toivoa päästä pois tuosta alkoholismin suosta? Liekö Anita Hirvonen harvoja siitä selvinneitä?

        Kikka oli mitä mainioin viihdyttäjä ja monesti tuli käytyä keikoilla 90-luvulla. Vielä 2000-luvun puolellakin kävin pari kertaa ja keikkapaikoilla oli edelleen täysi meno päällä ja tupa täynnä porukkaa. Ja myihän Kikka myös parhaina vuosinaan sellaisen määrän levyjä, johon harva nykykartisti pystyy.

        Hänen esiintymisessään oli sellaista iloista riemua ja paloa eikä pilkettä silmäkulmasta puuttunut. Ja miten ystävällinen hän oli faneilleen.

        Tuo erotiikan papittaren imago taisi vain käydä Kikalle lopulta myös taakaksi, koska hän ei pystynyt uusiutumaan. Seksin varaan rakennettua imagoa on vaikeampi pitää yllä enää viidennelläkymmenellä.


    • Justiinax

      Otan osaa suruun.

      • nello

        voimia perheelle ja läheisille...

        enää ei pysty kuuntelee apinamiestä samalla tavalla kuin ennen... sinussa on roimaa alkumiehen voimaa...


    • jouluperho

      Niin "renkutuksia" kuin Kikka lauloikin, pidin hänen herkemmästä puolesta, joka tuli esiin Kari Tapion kanssa esitetyssä duetossa Häipyy etäisyys. Ja niin ammattinsa osaava kuin Paula Koivuniemikin monen mielestä on, pidän tästä Kikan ja Karin versiosta enemmän...jotenkin se on koskettavampi...kahden siipirikon tarina...

      • Daniel

        Kikka oli osa nuoruuttani :(

        Todellakin Kikan ja Kari Tapion "Häipyy etäisyys" levytyksessä sensuellimpi tunnelataus kuin myöhemin tehdyssä versiossa. Ja löytyyhän Kikan tuotannosta enemmänkin herkempää puolta kuten "Siksi itken", "Ei kauniimpaa voi todella tietää", "Lainassa vain", "Kun rakkaus loppuu", "Aito frendi", "Tosi ystävyys" sekä todella koskettava "Rakkauden talo". Juuri tämän "Rakkauden talo" laulun myötä Kikka olisi halunnut uusiutua ja tulla vakavammin otetuksi taiteilijaksi. Ikävä kyllä tuo tyyli ei purrut kansaan. Toivottavasti "Rakkauden talo" ja muut Kikan levytykset julkaistaan uudelleen nyt jollain kokoelmalla. Se olisi ainoa hyvä asia, mitä Kikan ennenaikainen kuolema voisi saada aikaan.


      • Analyytikko
        Daniel kirjoitti:

        Kikka oli osa nuoruuttani :(

        Todellakin Kikan ja Kari Tapion "Häipyy etäisyys" levytyksessä sensuellimpi tunnelataus kuin myöhemin tehdyssä versiossa. Ja löytyyhän Kikan tuotannosta enemmänkin herkempää puolta kuten "Siksi itken", "Ei kauniimpaa voi todella tietää", "Lainassa vain", "Kun rakkaus loppuu", "Aito frendi", "Tosi ystävyys" sekä todella koskettava "Rakkauden talo". Juuri tämän "Rakkauden talo" laulun myötä Kikka olisi halunnut uusiutua ja tulla vakavammin otetuksi taiteilijaksi. Ikävä kyllä tuo tyyli ei purrut kansaan. Toivottavasti "Rakkauden talo" ja muut Kikan levytykset julkaistaan uudelleen nyt jollain kokoelmalla. Se olisi ainoa hyvä asia, mitä Kikan ennenaikainen kuolema voisi saada aikaan.

        Kikka pilaa sen laulun. Paulan Koivuniemen ja Kari Tapion versio on 1000 kertaa parempi.
        Kikalla on hirvee tekovibra.


      • Häipyy etäisyys
        Analyytikko kirjoitti:

        Kikka pilaa sen laulun. Paulan Koivuniemen ja Kari Tapion versio on 1000 kertaa parempi.
        Kikalla on hirvee tekovibra.

        Kyllä minustakin Karin ja Paulan versio on upeempi tuosta kappaleesta HÄIPYY ETÄISYYS.


      • Daniel
        Häipyy etäisyys kirjoitti:

        Kyllä minustakin Karin ja Paulan versio on upeempi tuosta kappaleesta HÄIPYY ETÄISYYS.

        Toinen tykkää äidistä, toinen tykkää tyttärestä. Olkoon Kikka tässä tapauksessa nyt sitten se tytär :)


      • tamatam
        Häipyy etäisyys kirjoitti:

        Kyllä minustakin Karin ja Paulan versio on upeempi tuosta kappaleesta HÄIPYY ETÄISYYS.

        Ollaan näistä duetoista mitä mieltä tahansa ( musiikkihan on loppumaton makuasia!) , mistä tietää, vaikka Kikasta olisi kehittynyt kuinka hyvä laulaja, jos joku olisi omannut kuuntelemisen jalon taidon ja antanut mahdollisuuden tehdä sitä musiikkia, johon Kikka halusi koettaa siipiensä kestävyyttä. Viihde on oikeastaan aika julmaa, niin paljon kuin ihmiset sitä alaa ihannoivatkin. Itse myös pidin tästä herkemmästä Kikasta, puuttumatta hänen laulutaitoonsa, sillä itse en pystyisi parempaan enkä sen vuoksi sitä arvostele...


    • Kuoli tosi nuorena. Hänellä oli tosiaan hyviä biisejä ja hän oli tosi hyvä. Iteltä löytyy "Hitit". Kuulin tästä veljeltäni. Aika surullinen juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe