Mua kiihottaa ihan sairaasti kurahousumiehet. Fantasiani on, että mies kuriksissa raiskais mut. Olen 153cm-49kg-b80 blondi ja pidän itsekin kuriksia aina kun mahdollista.
kurismiehet kiihottaa
69
10423
Vastaukset
- Chacaltaya
Moi,
laitan viestiä, niin katsotaan, mitä voimme tehdä fantasiasi kanssa. Mulla on paljon kurahousuja. /Mikael - Chacaltaya
Moi,
laitahan viesti mulle, niin katsotaan, mitä voimme tehdä fantasiasi kanssa. Mulla on paljon eri värisiä kurahousuja. Osoite on: [email protected].
Terv. Mikael- sadeasu
Jos tosiaan kiinnostaa tuollainen leikkiminen niin kerro lisää itse olen sellaisissa mielelläni ja kiusaan toista
- kuris
sadeasu kirjoitti:
Jos tosiaan kiinnostaa tuollainen leikkiminen niin kerro lisää itse olen sellaisissa mielelläni ja kiusaan toista
Jos ens viikolla lauhtuu niin kivaa pääsee pukemaan kuravaatteet päälle ja ulos rypemään märkään jos sataiskin vielä !
Olis kivaa jos täällä pääkaupunki seudulla olis samast jutusta kiinnostuneita niin vois lähtee mielellään yhdessä kuravaatteilla tekee kaikkee kivaa ! - kuris
kuris kirjoitti:
Jos ens viikolla lauhtuu niin kivaa pääsee pukemaan kuravaatteet päälle ja ulos rypemään märkään jos sataiskin vielä !
Olis kivaa jos täällä pääkaupunki seudulla olis samast jutusta kiinnostuneita niin vois lähtee mielellään yhdessä kuravaatteilla tekee kaikkee kivaa !Saa muakin kiusata sit ihan vapaasti mielin määrin.
- japse
kuris kirjoitti:
Olis kivaa jos täällä pääkaupunki seudulla olis samast jutusta kiinnostuneita niin vois lähtee mielellään yhdessä kuravaatteilla tekee kaikkee kivaa !Huomasin eräällä työmaalla maassa lojuvat jo useamman päivän olleet keltaset olkainkurahousut tosi kuraiset ja likaiset . Täytyy ne ehdottomasti tänään käydä pelastamassa vaikka tuskin ne rukka merkkiset on ? Mutta silti otan sadetakkini mukaan ja puen ne kurahousut päälleni samantien siellä. Tulee siisti kuravarustus ja kivaa olemaan illalla.
- Kateellinen
japse kirjoitti:
Huomasin eräällä työmaalla maassa lojuvat jo useamman päivän olleet keltaset olkainkurahousut tosi kuraiset ja likaiset . Täytyy ne ehdottomasti tänään käydä pelastamassa vaikka tuskin ne rukka merkkiset on ? Mutta silti otan sadetakkini mukaan ja puen ne kurahousut päälleni samantien siellä. Tulee siisti kuravarustus ja kivaa olemaan illalla.
Olisko siellä toisia samanlaisia? Missäpäin löytösi teit?
- täältä löytyy
Kateellinen kirjoitti:
Minulla on varastossa 32 paria aitoja "pentujenmallisia" olkainkurahousuja aikuisten kokoja. On yksi ja kaksivärisiä. Sini/kelta - oranssi/vihreä...Sitten kirkkaansinisinä, tummansini, harmaa, keltainen...
tosi hienoja tosi aitoja.
Ne on vain vähän kalliimmat kun työmaalta löydetyt kuraiset ja hylätyt.
Mutta jos oikeesti olet kiinnostunut niin mailaa:
[email protected] - japse
Kateellinen kirjoitti:
Oli siellä näköjään toiset kin keltaset mutta vyötärökurahousut kurasena ja rikkinäisenä eipä niistä sitten iloa olisi.Nää oli kyllä jotku muut kun rukan mutta kyllähän nääkin mulle kelpas innokkaana puin ne päälleni sadetakin päälle koska näissä oli henkselit ja kun nää oli vielä likaset ja kuraset tuntui mukavalta olla niissä.
Kun vielä tiesi että joku muu on ne huolella sotkenut :D pääkaupungista tämä aarre löytyi !
- kuris nainen
Tykkään kyllä itsekkin rakastella kurikset jalassa mutta en siitä että mut raiskattais.
- Late
Pääsiskin jonkun naisen kanssa kumilakanoille peuhaamaan sadeasut päällä,ja sitten viellä liukastettaisiin toisemme jollain,esim.oliiviöljyllä kunnolla.Sellaista naista ei kyllä taida olla olemassakaan,joka moiseen suostuisi:(
- ..niin missä...
Late kirjoitti:
Pääsiskin jonkun naisen kanssa kumilakanoille peuhaamaan sadeasut päällä,ja sitten viellä liukastettaisiin toisemme jollain,esim.oliiviöljyllä kunnolla.Sellaista naista ei kyllä taida olla olemassakaan,joka moiseen suostuisi:(
..no tanskassa...www.jacobrubber.net
- Late
..niin missä... kirjoitti:
..no tanskassa...www.jacobrubber.net
Katselen joskus dvd:ltä,kuinka ihana se Bunny voi ollakkaan.Pakko myöntää,että olen Jacobille mustasukkainen,kun se on löytänyt niin ihanan naisen.
- Suomessakin
Late kirjoitti:
Katselen joskus dvd:ltä,kuinka ihana se Bunny voi ollakkaan.Pakko myöntää,että olen Jacobille mustasukkainen,kun se on löytänyt niin ihanan naisen.
yhtä ihania. Ainakin itse löysin luotettavan naisen jonka kanssa elää ja harrastaa kaikenlaista. Öljyn kanssa ei ainakaan vielä ole leikitty, mutta mm. sänkyyn olen sitonut täysissä kuravaatteissa (kurahousuissa strateginen aukko, tottakai) huolellisesti kiinni käsistä ja jaloista. Kuviakin tuli otettua...
Olettekos edes uskaltaneet esittää seksiä sadeasuissa niille kauniimmille puoliskoillenne? - Juppe
Suomessakin kirjoitti:
yhtä ihania. Ainakin itse löysin luotettavan naisen jonka kanssa elää ja harrastaa kaikenlaista. Öljyn kanssa ei ainakaan vielä ole leikitty, mutta mm. sänkyyn olen sitonut täysissä kuravaatteissa (kurahousuissa strateginen aukko, tottakai) huolellisesti kiinni käsistä ja jaloista. Kuviakin tuli otettua...
Olettekos edes uskaltaneet esittää seksiä sadeasuissa niille kauniimmille puoliskoillenne?..sadeasuihin liittyvistä jutuista ihan ikiomalle saitille
http://groups.msn.com/sadeasujenystavat/ - ei siellä ollut
Juppe kirjoitti:
..sadeasuihin liittyvistä jutuista ihan ikiomalle saitille
http://groups.msn.com/sadeasujenystavat/Mahdollisuutta keskustella, pyydettiin salasanaa.
Tuota noin - miten siitä eteenpäin. - jonne pitää
ei siellä ollut kirjoitti:
Mahdollisuutta keskustella, pyydettiin salasanaa.
Tuota noin - miten siitä eteenpäin.kirjautua ekaks. Eli sun pitää hakee jäsenyyttä sieltä, ja sitten sieltä joku päästää sut sinne ryhmään. Silleen se toimii niinkun kaikki muutkin ryhmät. Sillai sinne ei tuu mitään sekopäitä juttelee niinkun täällä on aina joskus. Ei sun sinne omaa nimeä kantsi laittaa, ota joku tohon aiheeseen liittyvä nikki vaikka.
- jäseneksi
jonne pitää kirjoitti:
kirjautua ekaks. Eli sun pitää hakee jäsenyyttä sieltä, ja sitten sieltä joku päästää sut sinne ryhmään. Silleen se toimii niinkun kaikki muutkin ryhmät. Sillai sinne ei tuu mitään sekopäitä juttelee niinkun täällä on aina joskus. Ei sun sinne omaa nimeä kantsi laittaa, ota joku tohon aiheeseen liittyvä nikki vaikka.
Aivan, mutta linkistä ei avautunut mitään sellaista jossa olis ollu jäsenhakumahkuja.
- Rakastelis kans kuriksissa
Kuinka usein harrastat rakastelua kurikset jalassa? Olen aina halunut tehdä niin, mutta ei ole ollut vain kumppania joka lähtisi siihen mukaan. Jos on ehdottanutkin asiaa on saanut jonkinlaisen leiman ottaansa et toi on "greisi" tai jotain vastaavaa. Onko sitten niin, että meitä on todellakin vain pieni vähemmistö jotka haluaisi sitä silleen harrastaa?
- kuris nainen
Rakastelis kans kuriksissa kirjoitti:
Kuinka usein harrastat rakastelua kurikset jalassa? Olen aina halunut tehdä niin, mutta ei ole ollut vain kumppania joka lähtisi siihen mukaan. Jos on ehdottanutkin asiaa on saanut jonkinlaisen leiman ottaansa et toi on "greisi" tai jotain vastaavaa. Onko sitten niin, että meitä on todellakin vain pieni vähemmistö jotka haluaisi sitä silleen harrastaa?
Rakastelisin vaikka joka yö, pulmana vaan on se ettei kaverini innostu siitä.
- Rakastelis kans kuriksissa
kuris nainen kirjoitti:
Rakastelisin vaikka joka yö, pulmana vaan on se ettei kaverini innostu siitä.
On se harmin paikka jos toinen haluais toteuttaa, mutta toinen ei. Tiedän kyl tunteen
- kuris nainen
Rakastelis kans kuriksissa kirjoitti:
On se harmin paikka jos toinen haluais toteuttaa, mutta toinen ei. Tiedän kyl tunteen
Niin on,sen vuoksi joskus olen vähän poikennut polulta ja etsinyt sellaisen joka tykkää tehdä sitä.
- on olemassa
kuris nainen kirjoitti:
Niin on,sen vuoksi joskus olen vähän poikennut polulta ja etsinyt sellaisen joka tykkää tehdä sitä.
ihan oma ryhmä, missä löytyy samanhenkisiä. Pistä vaan hakemus vetämään
http://groups.msn.com/Sadedeitti/
- kuris
Kivaa tänään on sateista ja märkää täällä pk-seudulla ja pääsee taas pitkästä aikaa rypepemää kurahousuilla ja kuravaatteilla , lähteekö tänään kukaan muu kuravaatteilla leikkii säähän on oikei kiva siihen ! Kavereitakin olis kiva tapailla samanlaisissa merkeissä mielellään :D Rukat märäksi !
- utelias kurahousuilija
..privaattikeskusteluihin, kun ei täällä enää näy kiinnostavaa ajatustenvaihtoanne? Mihinkäs päin sitä pitäis sitten seuraavilla suojailmoilla suunnistaa, Laaksoon vai ja sieltä pohjoiseen?
- vaan provoja
ja kirjoittajana joku mies?
- Mietiskelijä
Taitaa olla kun ovat tuollain myös jo hävinneetkin
- kuris nainen
Ei ole provoja mutta mitä sitä tänne kirjoittelemaan kun on omakin saitti.
- Juppe
kuris nainen kirjoitti:
asialliseen kirjoitteluun osallistun mielelläni
- Siikis
Juppe kirjoitti:
jep, Juppe on oikealla asialla. Asialliseen keskusteluun voi hyvin osallistua.
- sadeasu
kuris nainen kirjoitti:
Olisi tosi kiva viettää aikaa vaikka sadeasussa teetä juoden ja sitten voisi olla suihkussa ja saunassa. Mitä pitäisi toisen kiusaamisesta ja laittamista esim sadeasupakettiin? Tai sinun kiusaamista Ruskeasuon metsässä kävelyllä? Voisi vaikka laittaa sinut kiiltävään liukkaaseen toppa-asuun ja keksiä jotain hauskaa
- Jallu
sadeasu kirjoitti:
Olisi tosi kiva viettää aikaa vaikka sadeasussa teetä juoden ja sitten voisi olla suihkussa ja saunassa. Mitä pitäisi toisen kiusaamisesta ja laittamista esim sadeasupakettiin? Tai sinun kiusaamista Ruskeasuon metsässä kävelyllä? Voisi vaikka laittaa sinut kiiltävään liukkaaseen toppa-asuun ja keksiä jotain hauskaa
Alkaahan täälläkin taas olemaan juttua, vaikka aikas vähänlaisesti täällä enään ketään näihin juttuihin kirjoittelee. Toisin toivoisi oikein hyviä kelejä ulos ja nehän on taas luvanneet et vois vaikka vettä taivaalta ripsotella. Eihän noistakaan koskaan tiedä mitä ja ketä voi "lenkillä" vastaan tulla. Joskus voipi tulla vaikka kivojakin ylläreitä vastaan, mutta nyt mene kyl uinumaan ja arvatkaapa missä asussa meinaan mennä????
- kuris nainen
Juppe kirjoitti:
Tällä hetkellä kirjoittelen yksityisesti yhden kaverin kans, mutta taidan lopettaa kirjoittelun hänellekkin, sain hänet kiinni chätistä vonkaamasta uutta seuraa, minua kun ei kiinnosta varalla olo,enkä taida enää kirjoitella kenellekkään, parasta kun nauttii yksin.
- Juppe
kuris nainen kirjoitti:
Tällä hetkellä kirjoittelen yksityisesti yhden kaverin kans, mutta taidan lopettaa kirjoittelun hänellekkin, sain hänet kiinni chätistä vonkaamasta uutta seuraa, minua kun ei kiinnosta varalla olo,enkä taida enää kirjoitella kenellekkään, parasta kun nauttii yksin.
Tule mieluummin mukaan avoimeen keskusteluun, jossa kaikki ovat kiinnostuneita sadeasuista. Sieltä löydät kirjeenvaihto- ja muitakin ystäviä joka lähtöön, tule mukaan
http://groups.msn.com/sadedeitti/
ja jos ne sun ikiomat kirjoitukses sivuaa vaikkapa jotain kivaa romanttista hetkeä, jossa sadeasuilla olisi edes pieni rooli, ja jos haluat nuo hetkesi jakaa muiden kanssa, niin sitäkin varten oman ihan ikioma paikkansa
http://www.geocities.com/tarinoitsija/main.html
rohkeasti vaan mukaan. Lue sieltä, mitä ajatuksia muilla on ollut. Ehkä ne puhuttelevat sinuakin, niinkuin ne ovat tehneet monille muillekin... - Jallu
kuris nainen kirjoitti:
Ei me kaikki miehet olla samanlaisia, esim itse olen sellainen jos jonkun kanssa jotain teen oli se sitten kirjoittelua tai muuta kivaa en vonkaa silloin muiden seuraa. Jos tilanne menee sellaiseksi et itse huomaa ettei siit oikeastaan tulekkaan jonkun kanssa mitään olen sen aina suoraan sanonut ja edelleenkin olen sanojeni takana. Toivottavasti sinä voisit meidän muiden kanssa jakaa yhteisiä asioita, sillä aina on kivaa jos joku osaa kirjoitella hyviä juttuja ja mitä sitten privailuun tulee se onkin jo eriasia. Toivon ettet ottanut tätä minään näpäytyksenä, sillä siksi se ei ollut tarkoitettu.
- Jallu
Juppe kirjoitti:
Tule mieluummin mukaan avoimeen keskusteluun, jossa kaikki ovat kiinnostuneita sadeasuista. Sieltä löydät kirjeenvaihto- ja muitakin ystäviä joka lähtöön, tule mukaan
http://groups.msn.com/sadedeitti/
ja jos ne sun ikiomat kirjoitukses sivuaa vaikkapa jotain kivaa romanttista hetkeä, jossa sadeasuilla olisi edes pieni rooli, ja jos haluat nuo hetkesi jakaa muiden kanssa, niin sitäkin varten oman ihan ikioma paikkansa
http://www.geocities.com/tarinoitsija/main.html
rohkeasti vaan mukaan. Lue sieltä, mitä ajatuksia muilla on ollut. Ehkä ne puhuttelevat sinuakin, niinkuin ne ovat tehneet monille muillekin...No niin juppe näemmä kirjoitti vastauksen samaan aikaan ja näytti olevan samoilla linjoilla, et ei muuta kuin mukaan vaan. Noissa paikoissa käyn minäkin.
- santtu
Moijkka..millasia kuriksia sulla on ? itelläni tosi paljon ja myös kurakintaita...santtu84
- Jallu
Minkälaisia sinulla on? myös multa löytyy kyseisiä? oletko harrastaja? Jos kiinostaa keskustella henkkohtaisesti jutuista jätä viesti tai mailiososi tai jos olet joillakin saiteilla jäsenenä kerro missä
- pieru saharaan
ovat kaikki, jotka osallistuivat tähän henkevään keskusteluun. Missäs jatketaan, monta asiaa jäi auki, ja miksi ei samanhenkiset vois ottaa yhteyksiä ja jutella vähän lähemminkin...?
- Jallu
Noh eipä täällä juurikaan ole ollut mitään keskusteluja viime aikoina. Kaikki ovat taineet noille omille saiteille kadota, niin kuin minäkin olen kadonnut. Välillä vaan käväsen kanssa katsomassa olisiko täällä jotain uutta. Minäkin mielelläni vaihtaisin ajatuksia muiden kanssa myös livenä, mutta aikas vähän siihen on saanut kannatusta viime aikoina. Ei muuta kuin HYVÄÄ UUTTA VUOTTA
- tät juttua
van jatketaan tänkin vuonna. eik sjee
- sadeasussa
Jos täällä on sadeasussa ja vielä sitomisesta kiinnostuneita niin tosi hyvä itse olen valmis kokeilemaan leikkimistä
- Jallu
sadeasussa kirjoitti:
Jos täällä on sadeasussa ja vielä sitomisesta kiinnostuneita niin tosi hyvä itse olen valmis kokeilemaan leikkimistä
Nyt puhuit vähän, mutta asiaa hmmm... tuommoinen saattaisi hyvinkin kiinostaa
- sadeasu
Jallu kirjoitti:
Nyt puhuit vähän, mutta asiaa hmmm... tuommoinen saattaisi hyvinkin kiinostaa
Minä voisin olla punaisessa tai mustassa sadeasussa jonka alla on toine sadeasu väärinpäin päällä, että hupun voi laittaa kasvojen eteen. sitten teipillä kiinni. Olin siinä avuttomana.
- Jallu
sadeasu kirjoitti:
Minä voisin olla punaisessa tai mustassa sadeasussa jonka alla on toine sadeasu väärinpäin päällä, että hupun voi laittaa kasvojen eteen. sitten teipillä kiinni. Olin siinä avuttomana.
Voisi olla ihan mukavaakin vähäsen leikkiä
- sadeboy
Jallu kirjoitti:
Tykkään kovasti kun johkin rakennus työmaan lähelle on laitettu jalankulkijoille sellanen suoja kävely silta esim. ja tälläisellä kuraisella säällä kun heittää siihen maahan josta jengi kävelee kurahousut ja takin joiden päälle porukka astuu kuraisilla kengillään eikä varo yhtään eikä väistele vaan astuu hulettomasti suoraan niiden päälle likastaakseenne . Parin tunnin jälkeen käyn ne nostamassa pois ja puen ne samantien päälle aika mahtavaa ! Vielä kun näkee sivusta kun kauniit typyt talloo omat kurahousut ja nauraa niille kun ne astuu niiden päälle !
- tykkään
sadeboy kirjoitti:
Tykkään kovasti kun johkin rakennus työmaan lähelle on laitettu jalankulkijoille sellanen suoja kävely silta esim. ja tälläisellä kuraisella säällä kun heittää siihen maahan josta jengi kävelee kurahousut ja takin joiden päälle porukka astuu kuraisilla kengillään eikä varo yhtään eikä väistele vaan astuu hulettomasti suoraan niiden päälle likastaakseenne . Parin tunnin jälkeen käyn ne nostamassa pois ja puen ne samantien päälle aika mahtavaa ! Vielä kun näkee sivusta kun kauniit typyt talloo omat kurahousut ja nauraa niille kun ne astuu niiden päälle !
siitä kun sadetakit kiiltelee märkyyttään, tykkään hypätä keskelle lätäkköä niin että vesi vaan roiskuu. Toi että joku astuis mun takin päälle - se ei oo mun juttuni. Voi kun tulis kevät ja sateet...(aah)
- Jallu
tykkään kirjoitti:
siitä kun sadetakit kiiltelee märkyyttään, tykkään hypätä keskelle lätäkköä niin että vesi vaan roiskuu. Toi että joku astuis mun takin päälle - se ei oo mun juttuni. Voi kun tulis kevät ja sateet...(aah)
Ei minunkaan juttu. Kyl mäkin tykkään mielummin sateen kastelemista ja kiiltelevistä sadeasuista niissä on sitä jotain..niinpä *huok* tulispa se kevät ja sateet jo.....
- katsooo näin
tykkään kirjoitti:
Eikös ne kuravaatteet ole juuri tarkoitettu lätäkköleikkeihinkin ja että ne voi huolettomasti tulla kuraiseksikin ? Jos mulla sattuu olemaan kuravaatteet sateella saa ne mielestäni kyllä ihan vapaasti tulla kuraiseksi. Se on mun juttu kans ja punaisten rukan kuravaatteineni hih hii.
- Jallu
katsooo näin kirjoitti:
Eikös ne kuravaatteet ole juuri tarkoitettu lätäkköleikkeihinkin ja että ne voi huolettomasti tulla kuraiseksikin ? Jos mulla sattuu olemaan kuravaatteet sateella saa ne mielestäni kyllä ihan vapaasti tulla kuraiseksi. Se on mun juttu kans ja punaisten rukan kuravaatteineni hih hii.
Tottahan toki sitä vartenhan kurikset yleensä on. Ja mikäs niissä on ollessa ja pomppiessa lätäköissä niin että rapa roiskuu...:D
- nössö
katsooo näin kirjoitti:
Olen alkanut kanssa tykkäämään kuravaatteista kun olen maalla joutunu käyttää kurahousuja paljon entisen tyttökaverin mummon toimesta kun asustelen sen kanssa ja käydään siellä yhdessä.joudun tekee kaikkii hommia niin sen mielestä on hyvä mun pukeutuu aina kuravaatteisiin ja se on alkanu tuntuu kivalta :D
- ne ei vaan tunnu
nössö kirjoitti:
Olen alkanut kanssa tykkäämään kuravaatteista kun olen maalla joutunu käyttää kurahousuja paljon entisen tyttökaverin mummon toimesta kun asustelen sen kanssa ja käydään siellä yhdessä.joudun tekee kaikkii hommia niin sen mielestä on hyvä mun pukeutuu aina kuravaatteisiin ja se on alkanu tuntuu kivalta :D
kivoilta, vaan ne ON kivat !!
- kuris
ne ei vaan tunnu kirjoitti:
kivoilta, vaan ne ON kivat !!
Sää lauhtuu kivaa saa laittaa kurahousut jalkaan ja lähtee kaupungille etsii kurasia paikkoja !
Mitens muut touhuu :D - vielä tänään
kuris kirjoitti:
Sää lauhtuu kivaa saa laittaa kurahousut jalkaan ja lähtee kaupungille etsii kurasia paikkoja !
Mitens muut touhuu :Dajattelin lähteä vähän nauttimaan tuosta sateesta kun on tullut oltua koko päivä työmatkalla. Kurikset jalkaan ja laskemaan märkää peffamäkeä, jos siellä nyt enää lunta löytyy...
- sadeasu
Jallu kirjoitti:
Voisin olla sadeasussa ja hupun voisi laittaa kasvojen eteen. kädet takin sisällä ja teipillä kiinni lopuksi tuoliin tai suihkuun naruilla ja teipillä huppu tiukasti kiinni
- Jallu
sadeasu kirjoitti:
Voisin olla sadeasussa ja hupun voisi laittaa kasvojen eteen. kädet takin sisällä ja teipillä kiinni lopuksi tuoliin tai suihkuun naruilla ja teipillä huppu tiukasti kiinni
Jahas ja kuinkas sinuun esim saisi sitten yhteyttä asian tiimoilta?
- Kurisfani84
vielä tänään kirjoitti:
ajattelin lähteä vähän nauttimaan tuosta sateesta kun on tullut oltua koko päivä työmatkalla. Kurikset jalkaan ja laskemaan märkää peffamäkeä, jos siellä nyt enää lunta löytyy...
Myös mudassa olisi kiva rypeä, mutta pahuksen pakkaset lopetti hyvin sujuneen kurissyksyn ennen aikojaan. Punainen sadeasukin olkainhousuilla tuli hommattua, mutten ehtinyt sitä enää tänä vuonna testaamaan.
- Hävetkää kurisäijät!
Kurisfani84 kirjoitti:
Myös mudassa olisi kiva rypeä, mutta pahuksen pakkaset lopetti hyvin sujuneen kurissyksyn ennen aikojaan. Punainen sadeasukin olkainhousuilla tuli hommattua, mutten ehtinyt sitä enää tänä vuonna testaamaan.
Siis toi teidän kurahousupervojen touhu on NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ. Kaiken huipuksi pelottelette päiväkotien lapsia haahuilemalla lastentarhatätien lähettyvillä - KUKA TUNNUSTAA???
- Jallu
Tää tyrehtyi kokonaan, kun ei ole mitään pitkiin aikoihin enään näkynyt?
- olen ihmetellyt
niin hyvin kun tuo alkoi ja jatkuikin ihan kiinnostavana...
- Jallu
olen ihmetellyt kirjoitti:
niin hyvin kun tuo alkoi ja jatkuikin ihan kiinnostavana...
Ei taida olla porukalla enään kirjoiteltavaa, tai sitten kaikki ovat hakeutuneet sellaisiin ns vilkkaimpiin keskustelupaikkoihin...:D
- Jallu
Jallu kirjoitti:
Ei taida olla porukalla enään kirjoiteltavaa, tai sitten kaikki ovat hakeutuneet sellaisiin ns vilkkaimpiin keskustelupaikkoihin...:D
Kyl tää keskustelu näemmä sit ihan oikeesti kuihtui, kun ei ole pitkiin aikoihin enään mitään näkynyt
- sadeasuun teipattu
Jallu kirjoitti:
Kyl tää keskustelu näemmä sit ihan oikeesti kuihtui, kun ei ole pitkiin aikoihin enään mitään näkynyt
Tässä olemme kokeilleet minun paketoimista sadeasuun ja nyt olisi kiva tavata samanlaisia jotka haluisivat tulla sitomaan minua vaimon kanssa sitä voisi kokeilla metsässä tai sisällä kiiltävään asuun ja huputettuna.
Eli viestiä tänne niin katsotaan mitä keksitään - Jallu
Jallu kirjoitti:
Tulipahan tuossa kokeiltua seksiä sadeasuissa. Hmmm.. ei ollut mikään pahenpi kokemus. Toinen osapuoli ainakin kiihottui aikas kivasti asiasta ja jatkossakin varmaan tulemme harrastamaan seksiä asusteet päällä. Ei olisi uskonut minkälainen kokemus se on ellei olisi nyt sitä kokenut.Toisaaltaan kuumahan siinä puuhassa tulee enemmän kuin tavallisessa puuhastelussa, mutta silti se on aikas hyvä kokemus. Empä siitä kuumuudestakaan silleen välittänyt pääasia oli se nautinnon saaminen koko sessiosta
moi täällä olis sulle sadeasufettari uudeltamaalta hmm kaikki jutut kuriksissa kiihottaa mua ota rohkeesti yhteyttä kyl kurikset on mahtavat asut .
hei täällä kirjoittelee toinen sadeasufettari olen juuri eronnut pitkän selibaatti parisuhteen jälkeen ainoa joka on pitänyt täys järkisen on saappaat ja sadeasut. Kokeiltiin kyllä mutta silloinen vaimo ei lämmennyt ja kun itsellä tuntuu että ilman saappaita siitä vaan puuttuu jotain. Olen vaitiolotaitoinen terve 31vuotias bisex kaveri joka on valmis kokeilemaan kaikkiea kivaa mikä liittyy aiheeseen saappaat ja sadeasut. Minulla on jonkin verran materiaalia pidän eniten nokiansaappaista sadeasujen suhteen olen kaikki ruokainen mutta kyllä olkainkurikset on kiihottavimmat. Olisi kiva tutustua paremmin ja lähteä vaikka luontoon ulkoilemaan. Laita viestiä mikäli kiinnostuit [email protected]
- pvc1
fb82 kirjoitti:
hei täällä kirjoittelee toinen sadeasufettari olen juuri eronnut pitkän selibaatti parisuhteen jälkeen ainoa joka on pitänyt täys järkisen on saappaat ja sadeasut. Kokeiltiin kyllä mutta silloinen vaimo ei lämmennyt ja kun itsellä tuntuu että ilman saappaita siitä vaan puuttuu jotain. Olen vaitiolotaitoinen terve 31vuotias bisex kaveri joka on valmis kokeilemaan kaikkiea kivaa mikä liittyy aiheeseen saappaat ja sadeasut. Minulla on jonkin verran materiaalia pidän eniten nokiansaappaista sadeasujen suhteen olen kaikki ruokainen mutta kyllä olkainkurikset on kiihottavimmat. Olisi kiva tutustua paremmin ja lähteä vaikka luontoon ulkoilemaan. Laita viestiä mikäli kiinnostuit [email protected]
moikka ja mä kans parisuhteessa muijan kans ja mulla eritäin kiihottavat on kaikenlaiset sadeasut ja kumisaapaat myös kumiasut hmm olisko sulla paikkaa ihanille touhuille olis ihanaa touhuta kaikenlaista sadeasumiehen kans ja en ole feikki voit soittaa tai tekstaa 040-7726905
moi täälä olis sulle sadeasupanokone joka raiskaa sut ja sun kurikses
- Anonyymi
Mulla on keltaiset kuris haalarit
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416