myös huuhaalaisille jatasapuolisesti,toi tarja halonen soitti mulle eilen ja sano et jos viittisit tuoda stckmanin edestä kans vieraita ,et siin on lauma semmosta ketä hän ei viitsisi päästää kameraan ettei hän tuu nolatuksi jotain nimiä hän mainitsi et siel on lipposta zysckovia karpelaa pääministeriä sun muita ja käski jättää ne kulman taakse ei ees saa ajaa mariankadupuolelle vaan talon taakse ,joutavat tulee kuulemma keittiön ovesta sisään,ja kysäs samalla multa että kiinnostasko tommonen limusiininkuskinpaikka ,mut hän ymmärsi asemani ja sanoi ettei hän pysty maksamaan kun 500sataa euroa tunti ,mulla on nyt kuukauden harkintaaika,ja lupas mulle ensimmäisen valssiki kun mä kerroi et mul on sinivalkoset rahtihaalarit sit päällä ihan käsityönä tehty
hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
80
1424
Vastaukset
- pyörremyrsky
SE!! ja TÄÄ kattoo sit telkkarist ku se tanssii!!! wow!!! Juu toki tunnistan sut kert sul on NE haalarit!! Menee reippaasti vaa...mut käytä se 1kk harkinta-aika kuitenkii!!! Hyvä SÄ!! :D
- rahtari1
sut mun kumppanina sisälle ,katos mä tunnen ton tarjan se on meiän vanha puutarhuri ja tykkää kans puhuu pervoja
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
sut mun kumppanina sisälle ,katos mä tunnen ton tarjan se on meiän vanha puutarhuri ja tykkää kans puhuu pervoja
ei tää puhu mitää pervoja!!! Mut jos kert Tarzja tykxää niiii...puhutaa vaa!!! Pelkkää pervoo..koko ilta siel linnas...ja parit YLEn haastattelutkii "pervox"..vai kuin???
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
ei tää puhu mitää pervoja!!! Mut jos kert Tarzja tykxää niiii...puhutaa vaa!!! Pelkkää pervoo..koko ilta siel linnas...ja parit YLEn haastattelutkii "pervox"..vai kuin???
jotain seksikästä päälle katos mul on soil takahuoneessa leffateaeri ja vesisänky jo muo varten tilattu ja rakennettu,tietysti kopeloidaan toisiamme siin kameran edes niin säkin pääset kaikkiin lehtiin kansikuviin
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
jotain seksikästä päälle katos mul on soil takahuoneessa leffateaeri ja vesisänky jo muo varten tilattu ja rakennettu,tietysti kopeloidaan toisiamme siin kameran edes niin säkin pääset kaikkiin lehtiin kansikuviin
...joo kopeloidaa KAIKKII!!! ja Tarzjaa kans ja sitä sen HIIRI miestä!!! jee..saa koplaa!!! wow :)))
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
...joo kopeloidaa KAIKKII!!! ja Tarzjaa kans ja sitä sen HIIRI miestä!!! jee..saa koplaa!!! wow :)))
sen limuusiinikuskin paikan niin pääset mun viekkuun eteen istuu ja sit voidaan panes,,,,,a no tarkotin yhtyä toisiimme laulamalla falsettii vaikka tota finlandia hymnii ja voidaan mu yhtyy muullakin taval sen laulun jälkeen
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
sen limuusiinikuskin paikan niin pääset mun viekkuun eteen istuu ja sit voidaan panes,,,,,a no tarkotin yhtyä toisiimme laulamalla falsettii vaikka tota finlandia hymnii ja voidaan mu yhtyy muullakin taval sen laulun jälkeen
ku mä en osaa laulaa!!! dääm :( Mut joo siis voin YHTYY...sun kaa...samaa hyräilyy!! tai sit jätän sen hyräilyn pois...ok? Jos mä vaa NAUTIN... kiitos tästä pvästä!!! JEE!!!
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
ku mä en osaa laulaa!!! dääm :( Mut joo siis voin YHTYY...sun kaa...samaa hyräilyy!! tai sit jätän sen hyräilyn pois...ok? Jos mä vaa NAUTIN... kiitos tästä pvästä!!! JEE!!!
yhtyy toisiimme monel tapaa kato mul on semmonen 400sataa sivunen opas mis on oikeen kuvineen neuvottu ne eri yhtymismuodot
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
yhtyy toisiimme monel tapaa kato mul on semmonen 400sataa sivunen opas mis on oikeen kuvineen neuvottu ne eri yhtymismuodot
sul SAMA kirja ku mulkii... KAMA SUTRA!!!???? Se on PARAS ja on paras osaa se myös ulkoo!!! Vai mikäs kirja sul on???
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
sul SAMA kirja ku mulkii... KAMA SUTRA!!!???? Se on PARAS ja on paras osaa se myös ulkoo!!! Vai mikäs kirja sul on???
kyl jo kehitelly ite lisää mitä siin kirjas on ne asennot mä osasin jo kansakoulus ,mut mul on semmosii asentoja jota voi tehä ajonaikana ,ja jouduin autoon teettää tuulilasinpyyhkimet sisäpuolellekkin jos sattuu ruiskuu lasiin jotain
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
kyl jo kehitelly ite lisää mitä siin kirjas on ne asennot mä osasin jo kansakoulus ,mut mul on semmosii asentoja jota voi tehä ajonaikana ,ja jouduin autoon teettää tuulilasinpyyhkimet sisäpuolellekkin jos sattuu ruiskuu lasiin jotain
Viel niinku tohon lisäx... wow!! Joo toisinaa roiskuu... Ja asentojahan on ihan ziljoonii...ja sillo pitää TOIMII...siis pyyhkijöitten!!! jep jep
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
Viel niinku tohon lisäx... wow!! Joo toisinaa roiskuu... Ja asentojahan on ihan ziljoonii...ja sillo pitää TOIMII...siis pyyhkijöitten!!! jep jep
ku niit ei oo viel sisäänajettu
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
ku niit ei oo viel sisäänajettu
ekax me kuitenkii Juhlistetaa TÄTÄ PVÄÄ...eikä lähetä AJAELEE mitää SISÄÄ eikä ULOS!!! *jatkaa laulamist*
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
ekax me kuitenkii Juhlistetaa TÄTÄ PVÄÄ...eikä lähetä AJAELEE mitää SISÄÄ eikä ULOS!!! *jatkaa laulamist*
ku on menny niin mä tuun lahteen 10nessä minuutissa puheineen päivineen ja sit vedetään sisään ja ulos NIIHÄN SE MENI?
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
ku on menny niin mä tuun lahteen 10nessä minuutissa puheineen päivineen ja sit vedetään sisään ja ulos NIIHÄN SE MENI?
Nyt sä sit kysyt että meneekö Se niin että SISÄÄ ja ULOS??? ...ja SULLAko KamaSutra??? Kyllä se kuules menee niin että SISÄÄN ja ULOS!!! Mut Lukase se kirja ennenx ees käynnistät autoo!!! ja heti sit ULOS...jotta saat happea!!! ;)
Ja ihan SELVÄ nä Juu tääkii päivä!!! - rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
Nyt sä sit kysyt että meneekö Se niin että SISÄÄ ja ULOS??? ...ja SULLAko KamaSutra??? Kyllä se kuules menee niin että SISÄÄN ja ULOS!!! Mut Lukase se kirja ennenx ees käynnistät autoo!!! ja heti sit ULOS...jotta saat happea!!! ;)
Ja ihan SELVÄ nä Juu tääkii päivä!!!mä huijasin suo ,mä nääs oon työntäny niin paljo sisään ja ulos et siit sais palikkasillan suomesta japaniin
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
mä huijasin suo ,mä nääs oon työntäny niin paljo sisään ja ulos et siit sais palikkasillan suomesta japaniin
ei kulees nyt HUIJATA eikä ees japsii asti mennä ku NYT OLLAA SUOMES...ainakii tää pvä!!! Jookos kookos...kuka on kookos?? en tiiä. HUIJASIN...ko? en. Äkkiä sisään!!!
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
ei kulees nyt HUIJATA eikä ees japsii asti mennä ku NYT OLLAA SUOMES...ainakii tää pvä!!! Jookos kookos...kuka on kookos?? en tiiä. HUIJASIN...ko? en. Äkkiä sisään!!!
voida sisään vaan mennä pitäähän se välil vetää uloski jos et tahdo 9sän kuukauden päästä sinappitehdasta
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
Se on näin joulunAikaan oikeen HYVÄn idea!!! Ku mä ainakii käytän aikast reilusti SINAPPII...nam nam!
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
Se on näin joulunAikaan oikeen HYVÄn idea!!! Ku mä ainakii käytän aikast reilusti SINAPPII...nam nam!
tehdas tulee niin ei taida olla ihan joulunaika
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
tehdas tulee niin ei taida olla ihan joulunaika
siis uusia jouluja... *taputtaa*
elix sinaappii vaa tehtailee!!! - rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
siis uusia jouluja... *taputtaa*
elix sinaappii vaa tehtailee!!!työstämaa sitä projektia mut sun jalkas tarttee ensin saada kuntoon katos se joutuu nois asennoissa aikas koville ,suuhan sulla jo näyttää hyvinki toimivan siihen ei tartte tehä mitään, voit sä tietysti lenkkimakkaralla harjotella vähän niiku tota fagotin soittoo
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
työstämaa sitä projektia mut sun jalkas tarttee ensin saada kuntoon katos se joutuu nois asennoissa aikas koville ,suuhan sulla jo näyttää hyvinki toimivan siihen ei tartte tehä mitään, voit sä tietysti lenkkimakkaralla harjotella vähän niiku tota fagotin soittoo
mitää soittelee!!! soita sä samal jos haluut...ok? Jotenkii se soittoHomma on aikast Hanurist...mut kyl mä ymmärrän jos sul on jotai sellasiikii KYKYJÄ!!!
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
mitää soittelee!!! soita sä samal jos haluut...ok? Jotenkii se soittoHomma on aikast Hanurist...mut kyl mä ymmärrän jos sul on jotai sellasiikii KYKYJÄ!!!
soittohomma vaan väliin sitte mut mä oon oikeesti soittanu skittaa yli 20mentä vuotta en sen rämpytyksen mä osaan sit tosi hyvin
itsepäisyyspäivääääääää....!!!!!
ai nii ja huomenta kaikille......=:0)))))))))- rahtari1
et toi tarja tartti mun apuu
rahtari1 kirjoitti:
et toi tarja tartti mun apuu
niih...ja onneks sää menit ja jelppasit....hih....=:0)))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
niih...ja onneks sää menit ja jelppasit....hih....=:0)))))))))
sitä autokuskinpaikkaa mitä se mulle tarjos ,se on kuule meiän vanha puutarhuri ja aikas pervo viel luonteelt
rahtari1 kirjoitti:
sitä autokuskinpaikkaa mitä se mulle tarjos ,se on kuule meiän vanha puutarhuri ja aikas pervo viel luonteelt
paikkaaaaaa.....!!!
nyt kyllä brune ottaa mustan pippurin... pärssiiseensä...tajusin just että siellä sitä muita autellaan...mut ei mua olin ööööö....avun tarpeessa.....=;0)))))))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
paikkaaaaaa.....!!!
nyt kyllä brune ottaa mustan pippurin... pärssiiseensä...tajusin just että siellä sitä muita autellaan...mut ei mua olin ööööö....avun tarpeessa.....=;0)))))))))mut lues tarkkaa toi mun itsenäisyys alotus nyt jos sul ei oo enää ne nakit silmil
rahtari1 kirjoitti:
mut lues tarkkaa toi mun itsenäisyys alotus nyt jos sul ei oo enää ne nakit silmil
se on sellainen juttu että muuten luen...=:0)))
rahtari1 kirjoitti:
mut lues tarkkaa toi mun itsenäisyys alotus nyt jos sul ei oo enää ne nakit silmil
sen kuskin paikan.....mutta palkka....ööööö....eikös se ole huono....
karpela muuten voi sikailla ja oksennella autoon....hmmmm onkohan se taas linnanjuhlien kuningatar....
jää odottamaan mielenkiinnolla juhlia...=:0)))
luien päin pärssettä muuten äsken......*jatkaa nakit silmillä..*- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sen kuskin paikan.....mutta palkka....ööööö....eikös se ole huono....
karpela muuten voi sikailla ja oksennella autoon....hmmmm onkohan se taas linnanjuhlien kuningatar....
jää odottamaan mielenkiinnolla juhlia...=:0)))
luien päin pärssettä muuten äsken......*jatkaa nakit silmillä..*mut tos linnas vaan kerran, mut mä voisin hommaa sulle sinne sisälle puutarhurinpaikan ku kato sie
l pitäs kesällä toi nurmikko ajaa ruohonleikkurilla koko golfkenttä rahtari1 kirjoitti:
mut tos linnas vaan kerran, mut mä voisin hommaa sulle sinne sisälle puutarhurinpaikan ku kato sie
l pitäs kesällä toi nurmikko ajaa ruohonleikkurilla koko golfkenttäen oo viherpeikalo.....
puoskari kesäl toi mun partsille kukat ja melkein tapoin ne.... mut onneks se lupas ne jatkos hoitaa....mitäs toi mun partsille kukkia...heh...=:0)))))olisin voinut saada elinkautisen kukkien murhasta.....hui kauhistus.....- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
en oo viherpeikalo.....
puoskari kesäl toi mun partsille kukat ja melkein tapoin ne.... mut onneks se lupas ne jatkos hoitaa....mitäs toi mun partsille kukkia...heh...=:0)))))olisin voinut saada elinkautisen kukkien murhasta.....hui kauhistus.....no hyvä tietää ku mä joskus tuon sul ruusupuskan niin täytyy tuoda sit muovisii, ja nehän säilyykin sulla sit pitempään niin mun ei tartte teil alvariinsa sit juoksennella
- AMR-52
...Brune...)))) pistetääns paraati pystyyn vesijärven- ja rautatienkadun välille,tutulle pätkälle...)))) kl.20.00...heh...)))))
rahtari1 kirjoitti:
no hyvä tietää ku mä joskus tuon sul ruusupuskan niin täytyy tuoda sit muovisii, ja nehän säilyykin sulla sit pitempään niin mun ei tartte teil alvariinsa sit juoksennella
*jää odottelemaan muovisia ruusuja.....*ehanaaaaa....=;0)))))))))wirnnnn....
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
*jää odottelemaan muovisia ruusuja.....*ehanaaaaa....=;0)))))))))wirnnnn....
tuu jos sä pelkkii ruusuja jäät odottaa vai odottaaks muo sit sun naapurin leski
AMR-52 kirjoitti:
...Brune...)))) pistetääns paraati pystyyn vesijärven- ja rautatienkadun välille,tutulle pätkälle...)))) kl.20.00...heh...)))))
laitetaan vaan....hööment antza.......=:0)))))
rahtari1 kirjoitti:
tuu jos sä pelkkii ruusuja jäät odottaa vai odottaaks muo sit sun naapurin leski
öööööh......mäkin ootan.....wink....wonk.....wönk....=;0))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
öööööh......mäkin ootan.....wink....wonk.....wönk....=;0))))))))
ootat mut perskule ku sul on jo se yks kehe sä oot jo vähän lämmenny tai sit sä käyt jo niin kuumana et suo pitää kopeloida aspestihanskat käsis
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
mut tos linnas vaan kerran, mut mä voisin hommaa sulle sinne sisälle puutarhurinpaikan ku kato sie
l pitäs kesällä toi nurmikko ajaa ruohonleikkurilla koko golfkenttäTäytynee tunnustaa itsepäisyyspäivän kunniaks,että kaksi kertaa minäkin olen linnassa ollut...;=)))
- amaryllie
hyvää itsenäisyyspäivää!!!!!!
- rahtari1
myös sinulle
- nylkkäri
koska ei tullut korpinnatsoja vieläkään.
alentaisivat edes takasi alokkaaksi- juhliin
Saisi olla pienimuotoisemmat ja laittaa vaikka sotaveteraaneille ja vanhuksille huvirahastoon(kuntoutukseen tai kotiapuun) se summan mitä juhlat imevät
- rahtari1
mäkään en oo ku eversti titteliltäni ja sekin vaan kiitettävil arvosanoil,et kyl parempaa jälkee oisin toivonu
- nylkkäri
rahtari1 kirjoitti:
mäkään en oo ku eversti titteliltäni ja sekin vaan kiitettävil arvosanoil,et kyl parempaa jälkee oisin toivonu
mieti tarkkaan limusiini kuskin hommia
käy pian niin että saatkin HALOSTA - rahtari1
nylkkäri kirjoitti:
mieti tarkkaan limusiini kuskin hommia
käy pian niin että saatkin HALOSTAtäs just pelkään et kummasta halosta tulloo tuleeko klapista vai tarjasta
- nylkkäri
juhliin kirjoitti:
Saisi olla pienimuotoisemmat ja laittaa vaikka sotaveteraaneille ja vanhuksille huvirahastoon(kuntoutukseen tai kotiapuun) se summan mitä juhlat imevät
yhtyä veteraaneille kunnia.
- rahtari1
nylkkäri kirjoitti:
yhtyä veteraaneille kunnia.
myös kyllä samaa mieltä asiasta,ei ne perskule tahdo niit muistaa kyllä tarpeeks
- nylkkäri
rahtari1 kirjoitti:
myös kyllä samaa mieltä asiasta,ei ne perskule tahdo niit muistaa kyllä tarpeeks
hän kuoli 3 kuukautta sitten.
Sain kunnian olla ruumisautossa missä isäni makasi veteraaniarkussa ja lippu puolitangossa
saatamassa viimeiset 60 km kotiseurakuntaan.
vaikka se oli lopullinen ero se oli minulle
juhlamatka.parhaan nuoruutensa isänmaalle antaneena ja työnsä loppuun tehneenä
hän lepää äitini vieressä joka kuoli 27 v sitten.
he ovat palanneet jälleen yhteen. - rahtari1
nylkkäri kirjoitti:
hän kuoli 3 kuukautta sitten.
Sain kunnian olla ruumisautossa missä isäni makasi veteraaniarkussa ja lippu puolitangossa
saatamassa viimeiset 60 km kotiseurakuntaan.
vaikka se oli lopullinen ero se oli minulle
juhlamatka.parhaan nuoruutensa isänmaalle antaneena ja työnsä loppuun tehneenä
hän lepää äitini vieressä joka kuoli 27 v sitten.
he ovat palanneet jälleen yhteen.kiitos kauniista sanoista joita tunnet OTAN OSAA ISÄSI JA ÄITISI PUOLESTA
- AMR-52
...salossa,en viitti sielt ast lähtee hakemaan..)))))) Huomenet..))))
- rahtari1
mä jouduin yöllä lähtee hakee kuopiost asti ku oli salosta jo loppuneet
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
mä jouduin yöllä lähtee hakee kuopiost asti ku oli salosta jo loppuneet
...napannu vesipojaks rattaille..))) olis häntä tuttui sielpäi..))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...napannu vesipojaks rattaille..))) olis häntä tuttui sielpäi..))))
sut repsikaks ku palautan lipun takasi,samallahan me jo jäädään hoitaa mun työasioita ku on aamul siel suunnal
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
sut repsikaks ku palautan lipun takasi,samallahan me jo jäädään hoitaa mun työasioita ku on aamul siel suunnal
...het pitäs roklan kaa alkaa lavoi siirteleen..((( huh,hiki jo nyt...)))))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...het pitäs roklan kaa alkaa lavoi siirteleen..((( huh,hiki jo nyt...)))))))
kyytiin ku tonnin painavii lavoja ,kuormaauton jousipakkoja ,eihän siin kerkee ees tulee lämmin tommosis hivakoissa
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
kyytiin ku tonnin painavii lavoja ,kuormaauton jousipakkoja ,eihän siin kerkee ees tulee lämmin tommosis hivakoissa
..no sit helepolla pääsee..))) toista oliskin tiililetkat kuskata kakspyöräsil..)))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
..no sit helepolla pääsee..))) toista oliskin tiililetkat kuskata kakspyöräsil..)))
lohjalta et jos suo ne kiinnostaa niin mä ilmotan tarkan päivämäärän ku semmonen mälli haetaan eikä niit tuu sit ku 12toista metrinen peräkärry täyteen PIKKU HOMMA
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
lohjalta et jos suo ne kiinnostaa niin mä ilmotan tarkan päivämäärän ku semmonen mälli haetaan eikä niit tuu sit ku 12toista metrinen peräkärry täyteen PIKKU HOMMA
...valmiina hommaan..)))) sit vois joskus harjateräksii irtotavarana kanniskella..)))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...valmiina hommaan..)))) sit vois joskus harjateräksii irtotavarana kanniskella..)))
vantaan hakkilasta pressukärryllä ja puretaan pressu vek ja lasketaan perävaunun katon kautta kyytiin TUTTUA PUUHAA mut ikävin homma on purkaa pressu eteen rullalle
- yksitypy evk
käys hakeen sit mua tansiimaan kans. Mulla musta silkkinen minihame ja punainen napatoppi päällä. Navassa iso kultainen rengas :=))))
- rahtari1
tottakai, otanko videot mukaan niin pannan kaikki narulle mä vetäsen ekaks ton halosen kanssa ton hurriganesin get on
- yksitypy evk
rahtari1 kirjoitti:
tottakai, otanko videot mukaan niin pannan kaikki narulle mä vetäsen ekaks ton halosen kanssa ton hurriganesin get on
olishan se hienoa nähdä miten Tarjaa rokkaa :=)))))
Ota kamera mukaan niin saahaan näyttää kaikille huuhaalaisille, kuin mahtavat menot meillä siellä on ollut :=)))) - rahtari1
yksitypy evk kirjoitti:
Ota kamera mukaan niin saahaan näyttää kaikille huuhaalaisille, kuin mahtavat menot meillä siellä on ollut :=))))otokset missä mä alan käymään suhun jo ylikierroksilla
yksitypy evk kirjoitti:
Ota kamera mukaan niin saahaan näyttää kaikille huuhaalaisille, kuin mahtavat menot meillä siellä on ollut :=))))>olishan se hienoa nähdä miten Tarjaa rokkaa :=)))))<
- tulet näkemään, sillä Tarja lievästi sanottuna pyysi minutkin pippaloihinsa. Suostuin - mutta yhdellä ehdolla: MINÄ saan valita illan musiikin/esittäjän (ja katso: näin tapahtui!), joten se tylsä puhallinorkesteri saa tänä vuonna väistyä.
Arvoisa juhlaväki saa jorata kunnolla - tosin väkeä on niin paljon, että toteen käy illan yhtyeen johtohahmon eräs lausuma: "Tehän olette siellä kuin lehmät nevassa..........."
Viime hetken kutsun saaneena, MM.- yksitypy evk
minun ei kat tarvi arvata mikä bändi siellä soittaa :=))))
Olikohan se Jorma joka nuo sanat lausui? :=)))
Tuutsä hakeen sitten muakin rockille MM, vai onkohan ne hienohelmaladyt kiinnostavampi? :=))))) - yksitypy evk
Tuutsä hakeen sitten muakin rockille MM, vai onkohan ne hienohelmaladyt kiinnostavampi? :=))))) - Nimetön
Tuutsä hakeen sitten muakin rockille MM, vai onkohan ne hienohelmaladyt kiinnostavampi? :=))))) - yksitypy
Man-of-Mystery kirjoitti:
>olishan se hienoa nähdä miten Tarjaa rokkaa :=)))))<
- tulet näkemään, sillä Tarja lievästi sanottuna pyysi minutkin pippaloihinsa. Suostuin - mutta yhdellä ehdolla: MINÄ saan valita illan musiikin/esittäjän (ja katso: näin tapahtui!), joten se tylsä puhallinorkesteri saa tänä vuonna väistyä.
Arvoisa juhlaväki saa jorata kunnolla - tosin väkeä on niin paljon, että toteen käy illan yhtyeen johtohahmon eräs lausuma: "Tehän olette siellä kuin lehmät nevassa..........."
Viime hetken kutsun saaneena, MM.MM muakin tanssimaan. Vai tanssitatko niitä linnan hienohelmoja vaan :=(((
Ei taida olla vaikea aravata mikä bändi siellä esiintyy :=)))
Tais se Jorma olla joka tuontapaista lausui :=))) - yksitypy
rahtari1 kirjoitti:
otokset missä mä alan käymään suhun jo ylikierroksilla
rahtari :=))) Se pitää olla reilua peliä muita huuhaalaisia kohtaan :=)))
- rahtari1
yksitypy kirjoitti:
rahtari :=))) Se pitää olla reilua peliä muita huuhaalaisia kohtaan :=)))
teille vai mennäänkö kiireellä hotelli hesperiaan EN TARKOITA SAIRAALAA vaan hotellia ku mä käyn jo niin kuumana et tarttis hanskat olla jo sit hotellis käsissä etten mä vaan polta sun ihoas
yksitypy kirjoitti:
MM muakin tanssimaan. Vai tanssitatko niitä linnan hienohelmoja vaan :=(((
Ei taida olla vaikea aravata mikä bändi siellä esiintyy :=)))
Tais se Jorma olla joka tuontapaista lausui :=)))olet toinen syy, miksi tulen mielelläni......
>Ei taida olla vaikea aravata mikä bändi siellä esiintyy :=)))<
- mitä suotta arvailemaan, tiedät(te) kumminkin!
>Tais se Jorma olla joka tuontapaista lausui :=)))<
- ei ollut, vaan Esa, joka on yhtyeen perustaja, sielu ja sydän niin monin tavoin (tuo lausahdus on muuten kaukaa 80-luvulta!)
Illalla sitten näemme, t. MM.
- Alien-8
myös Rahtarille.Tanssihan tarjan kanssa kunnon valssit:)
- rahtari1
se valssi hurriganesin get on biisiin
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
se valssi hurriganesin get on biisiin
Tarjalle sopis näin vaalien lähestyessä saman bändin biisi Bye,bye birdie;))?
- rahtari1
Alien-8 kirjoitti:
Tarjalle sopis näin vaalien lähestyessä saman bändin biisi Bye,bye birdie;))?
katos tunnen tarjan aikas hyvin ,se oli meillä ennen puutarhurina
- huuhaalla
http://www.positiivarit.fi/joulu/6.html
Hyvää Itsenisyyspäivää kaikille, erityisesti heille ketkä olivat sitä meille lunastamassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti29546150Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5411558Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy27611194Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump589956Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla958759Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua3116867Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka193909Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73616- 893520
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti33470