Raivostuttavaa!!!:S

ex-ravuri

Lämminveriset"lämmärit" on hevosia siinä missä muutaki mulla o oma heppa lämppäri käyn aika isolla tallilla este valmennuksissa joka kerta ko meen siellä kysytään heti et minkä rotunen?sit sanon vaan lämppäri niin niillä mennee naama tän näkösetks :S että se on raivostuttavaa jos ollaan hevos ihmisiä niin eiköhän siihen kuulu hevonen ku hevonen mulla on aivan sama minkä rotunen meillä on oma talli ja siellä on kaiken rotusia:D mitä niitten kans tekis et sais tuon "syrjinnän" loppuun ?

6

1008

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitu

Jotku ihmiset on vaan niin ahdasmielisiä..Älä välitä tommosista!

• SOKRATES

Ostin lämmiverisen varsan 11 vuotta sitten.
        Olen kouluttanut sitä ratsuksi koko ajan.
        Olen siitä tosi ylpeä. Siinä on niitä
        villihevosen ominaisuuksia joita arvostan.
        Esteettsesti se on mielestäni kaunein
        hevosrotu. Se on ylväs ja vaativa.
        Kesällä kun laitumella niittyleinikki
        kukkii on tummanruunikko siellä tosi
        upee. Mielestäni hevosta voi myös
        pitää siksi että se antaa kauneusarvoja.
        Ei siitä tarvii repiä konkreettista aina.
        Ystävänä se on ihmistä parempi...
        Onnellista Itsenäisyyspäivää kaikille
        hevos- ihmisille.

• etana86

lämppärit on yhtä hyviä hyppäämään kuin puoliveriset. oma lämppäri hyppäsi 120cm korkean esteen =) ... harmi vaan kun jouduin lopettamaan puhkurin takia =/ .. ja maailman kuuluisin lämmin verinen oli jappeloup (muistaakseni) joka ylitti kaksi kertaa isommat esteet kuin mitä sen säkä korkeus oli =)

• Kertomus

..kun joku kysyy hevosesi rotua, vastaa että "arvaa". Kun joku arvaa oikein, ylpeänä nyökkäät tai vastaat oikein tai mitä sitten vastaatkin, mutta muista että olet ylpeä hevosestasi ja sen rodusta :) Lämpöset on hienoimpia hevosia!

• hanna.

vain siksi lämpöisiä ns. syrjitään koska ne on ravikäyttöön jalostettuja. useimmiten pikkutyöillä näkee jonkun ravurin raadon joka kiikuttaa tyttö raukkaa menen tullen, lämpöiset on pilkka hintaisia siksi niitä ostavat väärät ihmiset esim. ensi hevosekseen joka ei todellakaan ole suositeltavaa koska lämpönen on niin kuin urheiluauto se tarvitsee vauhtia ja osaavaa ohjausta ensimmäiseksi hevoseksi kannattaa varmaan hankkia poni tai ylipullea ja laiska suomen jumntti näistä syistä lämpöiset on aliarvostettuja muiden ratsujen rinnalla. mutta jos osaa niin lämpöisistä saa perkuleen hyviä ratsuja, ainoa ongelma on jalat kun ne ei tahdo kestää esim. hyppäämistä. mutta lämpöiset kunniaan ja pikku tytöt lakkaa nyt pilaamasta niidea mainetta ja ostaa vaikka shetikan :D

• Jokainen hevonen on erillai...

Ihmisten pitäis muistaa että jokainen hevonen on yksilö.. Se pakkaa monelta unohtumaan ja sitten katsotaanki vain rotuun.. Se on ärsyttävää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2416
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1501
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      643
      1016
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe