kukas aikoo kattoo?
Vastaukset 8
- Ilman muuta
Koskettavin hetki on Kariluodon tulikaste. Aina miettii, ettei itse joutuisi tekemään samaa.
- Neea__
Eipä tuota jaksa katsoa, uusinta ja muutenkin huonohko nykymittapuulla. Onnes Nelonen ja Maikkari tarjoavat muutakin kuin uusintoja ja linnanjuhlia.
- katon
12 vuotiaan poikani kanssa ja kerron kuinka Suomi on taisteltu itsenäiseksi. Mielestäni se on meidän vanhempien asia ja velvollisuus ja tämän elokuvan välityksellä se onnistuu hyvin.
- .....
katon kirjoitti:
12 vuotiaan poikani kanssa ja kerron kuinka Suomi on taisteltu itsenäiseksi. Mielestäni se on meidän vanhempien asia ja velvollisuus ja tämän elokuvan välityksellä se onnistuu hyvin.
Siis aivopeset poikasi uskomaan, että tuo on totta, jota se ei kokonaisuudessaa ole.
- Korpisoldier
..... kirjoitti:
Siis aivopeset poikasi uskomaan, että tuo on totta, jota se ei kokonaisuudessaa ole.
Täyttä tottahan se on vitun idiootti!
- KK miehen vävy
..... kirjoitti:
Vai on sodasta ja siitä esitettävän Tuntemattoman sotilaan selittäminen lapselle aivopesua! Pitäisikö kaikki se mitä veteraanit ja sodassa olleet ovat tehneet ja uhranneet että Suomi olisi itsenäinen, salata ja selittää lapselle että tuo ei ole totta.Selitä sinä sivari vain omalle lapsellesi mitä haluat,minä olen kertonut omille lapsilleni juuri miten sodassa ukkikin toimi piti ampua vihollista ettei tullut itse ammutuksi.
- iceQB
ehkä yksi maailman pa***mmista leffoista muiden suomalaisten sotaelokuvien joukossa.
- tääne tulla ?
...taidat olla pitemmältäkin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518