Katsokaa vaikka telkasta illalla :)
Oli upea sotilasparaati..
3
373
Vastaukset
- ,,,
Ei jaksa kiinostaa tuommoset koneet, olis ees kunnon paraati tansseineen ja musiikkeineen mutta ei.
- ei natsi
Suomen pilipaliarmeijaako siellä ihailtiin. Henkisesti 30-luvulle taantuneet joukot pukevat jalkarätit ja lähtevät rajalle hiihtämään vihollista vastaan. Olettavat venäläisten hiihtävän rajan yli pyssyineen. Ei tajua sitä, että Venäjä on nykyään ohjus-suurvalta ja kykenee ilman maajoukkojen lähettämistä tuhoamaan ilmastakäsin Suomen ilmapuolustuksen ja sotilaslentokentät, paikantamaan satelliitilla Suomen maajoukot ja tuhoamaan ne risteilyohjuksilla. Sitten vaan esitetään ehdoton antautumisvaatimus Suomen hallitukselle. Tarvittaessa Venäjä voi antautumisvaatimusten tehostamiseksi uhata myös uusien oppiensa mukaan käyttää ydiniskua ensimmäisenä, jos tarve vaatii. Tampere olisi siihen iskuun sopiva kohde. Eiköhän suomi antaudu ehdoitta, kun tarpeeksi on "sankarivainajia" kertynyt. Antautumisen jälkeen vasta Venäjän maajoukot rajan yli kohti Helsinkiä. Ilman Naton turvaa ei Suomen aseilla ole mitään sanomista Venäjän ohjuksia vastaan. Natomaahan Venäjä ei uskalla hyökätä.
- katsoja
hyvä paraati oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149