W203 C180 kompressor vm.2002 lämpenee hitaanlaisesti, nollakelillä saa ajella 10-12km, ennen kuin lämmöt alkaa olemaan 80 asteessa. Autolla ajettu 50tkm, mahtaako termostaatti olla vaihtokunnossa, vai onkohan näihin saatavilla erilaisia termostaatteja?
W203 C180K termostaatti
4
2188
Vastaukset
- Huippuasentaja
Kyllä se on loppuun ajettu, myy pois.
- lämpiää
kyllä hitaasti, mulla on sama homma, termari vaihdettu. Johtuu pienestä kulutuksesta ja suuresta jäähdytysjärjestelmästä.
- Jahreswagen
autona perheessä C180 sedan vm-95. Toissatalvena alkoi tuntua ettei lämpö meinaa riittää kylmimpinä talvipäivinä, mittarin mukaan kuitenkin reilu 80 astetta. Kävin hakemassa uuden termostaatin (samanmerkkinen kuin alkuperäinen eli Wahler) muistaakseni jossain 25-30eur hinnoissa autotarvike liikkeessä ja asennus tietysti itse autotallissa. Tämän jälkeen auto muuttui täysin, nyt lämpömittari näyttää n.91 astetta ja moottorin tyhjäkäyntikin on lämpöisenä n. 200 r/min pienempi. Tosin lämpötilan nousu ei ollut todellakaan hidasta sillä vanhalla termarillakaan eli max.3-5km pakkasesta riippumatta mutta ei vain jaksanut lämmetä tarpeeksi kuumaksi.
Viallinen termostaatti oli muuten alkuperäinen eli melkein yhdeksän vuotias.- Anonyymi
Siis onko c180 2006 mallin, siis bensakone termostaatti siinä kannen etupääs, musta muovikotelo kahdella pultilla mistä lähtee yläletku syylärille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774