Kapinoikaa nyt, hyväveliviinoja uutisoidaan!

Oikeustaistelija

Porukalla mieltäosoittamaan jos on selkärankaa...
On porukkaa jotka itkee ja valittaa, että asiat on maassamme väärin mutta tämä porukka ei tee mitää itse asioiden muuttamiseksi tai esille tuomiseksi.

Nämä "linnan" juhlat on hyvä ajankohta nostaa asioita esiin kaikilla rintamilla. Nyt voi mennä mieltä ilmaisee ketkä lähellä Helsinkiä asuu ja oleilee ja ensi vuonna siten muutkin maakunnat mukaan bussikyydeillä. Itse olen tapellut yhteiskuntamme mätäpaiseita vastaan yli 10 vuotta asiasta josta on Suomelle tulossa myös Euroopan ihmisoikeusistuimen tuomio ja mikään ei maassamme silti muutu. Kun Suomi ei noudata edes kansalaistensa suojana olevia ihmisoikeussopimuksia niin mitä menetettävää meillä enää on, kuka selkärangallinen objektiivinen kansalainen katsoo hyvällä omalla tunnolla näiden lurjusten tai valkokaulusrikollisten vastenmielisiä kasvoja telkkarista kun ne jotain Halosta kättelevät.

Itse olen valmis taistelemaan asiani puolesta vaikka linnan edessä, tekojeni ei tarvitse kaikkia miellyttää mutta voin sentään olla ylpeä, että arvostelijoista poiketen, omaan edes selkärangan taistella ja näyttää mielipiteeni tilanteessa jossa olen vailla ihmisoikeuksia tässä läpeensä mädässä maa, nimeltä Suomi.

Siis, nyt liikkeelle ja mielipiteen ilmaisun vapautta käyttämään kaikki, jotka olette vittuuntuneet tähän yhteiskuntaan ja sen edustajan linnassa tarjoamiin hyväveli viinoihin!!!

5

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhäritari

      täällä vaan kiltisti hyväksytään kaikki mitä ylempänä päättävät, alistuen kaikkeen. Toisin on muualla euroopassa, jossa ihmiset puolustavat oikeuksiaan kaduilla ja vähän eri malliin kuin meillä täällä.

    • samaa mieltä

      Mitä niille voi tein aikoinani työta ei eulle mutta mitä se auttoi,Kansa halusi mukaan ,itse en olisi koskaan äänestänyt kyllä.Nyt moni on sanonut jälkeen päin että hullu kun äänestin kyllä,en voi ymmärtää kuin joku voi ajatella hetkenkään että eu toisi jotain hyvää tavallisille ihmisille ittensä nämä politikot ajattelevat.Kaikki maat näyttät jo samalta köyhyyttä ja työttömyyttä.Miten voisi tuoda ajatuksensa esille näille politikoille.Kertokaa kuka tietää. en asu suomessa.

    • "Oikeustaistelijan...

      Mikä helevetti siinä on että
      entisellä "vastavaltalaisellla" ei ole muuta
      tekemistä kuin itkeä tihruttaa menetettyä
      aatettaan kuin Neuvostoliittoa koko päivän?

      Ei TODELLAKAAN vaikuta mielenterveen toiminnalta.

      Minä itse olen valmis kiskomaan sinunlaiset sinne
      puunoksaan roikkumaan.

      • Oikeustaistelija

        Tuu vetää jos sulla on selkärankaa. Oletko niitä, jotka kotona itkee ja hakkaa vaimoaan kun ei ole itsellä selkärankaa saatikka rohkeutta mitään itte tehdä. Valittaa kyllä 0osaat ja uhota mutta muuhun ei rahkeet riitä.


    • on tulossa!!

      olet oikeassa! Kansalaisten vedattajat vastuuseen!

      Alaka huoli koska vallankumous on tulossa... varmasti ja silloin avataan suomi-kusetuksen kirjat jokaisen kansalaisen luettavaksi!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe