Kapinoikaa nyt, hyväveliviinoja uutisoidaan!

Oikeustaistelija

Porukalla mieltäosoittamaan jos on selkärankaa...
On porukkaa jotka itkee ja valittaa, että asiat on maassamme väärin mutta tämä porukka ei tee mitää itse asioiden muuttamiseksi tai esille tuomiseksi.

Nämä "linnan" juhlat on hyvä ajankohta nostaa asioita esiin kaikilla rintamilla. Nyt voi mennä mieltä ilmaisee ketkä lähellä Helsinkiä asuu ja oleilee ja ensi vuonna siten muutkin maakunnat mukaan bussikyydeillä. Itse olen tapellut yhteiskuntamme mätäpaiseita vastaan yli 10 vuotta asiasta josta on Suomelle tulossa myös Euroopan ihmisoikeusistuimen tuomio ja mikään ei maassamme silti muutu. Kun Suomi ei noudata edes kansalaistensa suojana olevia ihmisoikeussopimuksia niin mitä menetettävää meillä enää on, kuka selkärangallinen objektiivinen kansalainen katsoo hyvällä omalla tunnolla näiden lurjusten tai valkokaulusrikollisten vastenmielisiä kasvoja telkkarista kun ne jotain Halosta kättelevät.

Itse olen valmis taistelemaan asiani puolesta vaikka linnan edessä, tekojeni ei tarvitse kaikkia miellyttää mutta voin sentään olla ylpeä, että arvostelijoista poiketen, omaan edes selkärangan taistella ja näyttää mielipiteeni tilanteessa jossa olen vailla ihmisoikeuksia tässä läpeensä mädässä maa, nimeltä Suomi.

Siis, nyt liikkeelle ja mielipiteen ilmaisun vapautta käyttämään kaikki, jotka olette vittuuntuneet tähän yhteiskuntaan ja sen edustajan linnassa tarjoamiin hyväveli viinoihin!!!

5

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhäritari

täällä vaan kiltisti hyväksytään kaikki mitä ylempänä päättävät, alistuen kaikkeen. Toisin on muualla euroopassa, jossa ihmiset puolustavat oikeuksiaan kaduilla ja vähän eri malliin kuin meillä täällä.

• samaa mieltä

Mitä niille voi tein aikoinani työta ei eulle mutta mitä se auttoi,Kansa halusi mukaan ,itse en olisi koskaan äänestänyt kyllä.Nyt moni on sanonut jälkeen päin että hullu kun äänestin kyllä,en voi ymmärtää kuin joku voi ajatella hetkenkään että eu toisi jotain hyvää tavallisille ihmisille ittensä nämä politikot ajattelevat.Kaikki maat näyttät jo samalta köyhyyttä ja työttömyyttä.Miten voisi tuoda ajatuksensa esille näille politikoille.Kertokaa kuka tietää. en asu suomessa.

• "Oikeustaistelijan...

Mikä helevetti siinä on että
      entisellä "vastavaltalaisellla" ei ole muuta
      tekemistä kuin itkeä tihruttaa menetettyä
      aatettaan kuin Neuvostoliittoa koko päivän?

Ei TODELLAKAAN vaikuta mielenterveen toiminnalta.

Minä itse olen valmis kiskomaan sinunlaiset sinne
      puunoksaan roikkumaan.

• Oikeustaistelija

Tuu vetää jos sulla on selkärankaa. Oletko niitä, jotka kotona itkee ja hakkaa vaimoaan kun ei ole itsellä selkärankaa saatikka rohkeutta mitään itte tehdä. Valittaa kyllä 0osaat ja uhota mutta muuhun ei rahkeet riitä.

• on tulossa!!

olet oikeassa! Kansalaisten vedattajat vastuuseen!

Alaka huoli koska vallankumous on tulossa... varmasti ja silloin avataan suomi-kusetuksen kirjat jokaisen kansalaisen luettavaksi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe