Einistä on juttua tuoreimmassa Avussa! Onko kukaan lukenut? Hyvä kuva kyllä valittu, niin elinvoimainen ja hyvinvoivan näköinen.
http://www.einimusic.com/fi/view/news/11318750204721
Eini avussa
5
351
Vastaukset
- Luku-Toukka
Näin jutun Einistä uudessa Apu-lehdessä!
Oli tosi hyvä kuva hänestä ja niin kehuttiin tekstissä!
Ja onhan se niin, että tuollaista naista sopii kehuakin! Harva yli nelikymppinen nainen näyttää noin eloisalta. Kumpa hänen vanhat levynsä tulisi vain uudestaan myyntiin.
Uusi levy tulee vissiin piakkoin. Kerro mulle-kappaletta on tullut kuunneltua tosi paljon. Einin parhaimmistoa!- Kerro mulle
NYT PUHUT KAVERI ASIAA !!!
Toivottavasti Einiltä tulee pian uusi levy josta tuo "kerro mulle" myös löytyy! ;)
Se on ihan sairaan hyvä biisi, todella hyvä teksti tuossa ja se kuuluu Einin parhaimpiin biiseihin! Myös "kun kosket mua" on tosi hyvä! Ja Eini on tosi hyvän näköinen nainen!
- Mie näin aattelen ...
Mie näin sen Einin jutun Apu-lehdessä!
Oli kaunis kuva ja "seksikäs" teksti! Siis niin oli kehuttu ja tosi hyvin kirjoitettu juttu tuosta kauniista ja hyvinvoivasta laulajattarresta!
Toivon Hänelle kaikkea hyvää ja menestystä uuden singlen myötä! Kyllä Hän arvostuksen ja ihailun ansaitsee noin pitkän uran tehneenä! Ja toivottavasti jaksaa jatkaa vielä pitkään!
Ja pointsit vielä annan Einille tämän vuoden Iskelmä-Finlandiasta!
Hän olisi kyllä palkinnon ja kunnian ansainnut!- Einille
Kyllä väärään osoitteeseen meni Iskelmä-Finlandia palkinto!
EINILLE SE OLISI KUULUNUT JA SILLOIN MENNYT OIKEAAN PAIKKAAN!!!
EINI EINI EINI EINI EINI...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840