Mites ne Laestadiuksen kuuluisat kuoliinvuoteellaan sanomat sanat meni?
Laestadiuksen
10
995
Vastaukset
- CCCCCCCCCCCCCCCCCC
Otsikossa "parannus" on pätkä kirjeestä
joka on kirjoitettu päivämäärän mukaan noin 11 kk ennen kuolemaa- -I-
Ei kyllä tuosta löydy
- PPPPPPPPPPP
-I- kirjoitti:
Ei kyllä tuosta löydy
Ei kaikilla ole taitoa hakea.
Silloin kannattaa tyytyä sanomalehteen. - qqqqqqqqqqq
PPPPPPPPPPP kirjoitti:
Ei kaikilla ole taitoa hakea.
Silloin kannattaa tyytyä sanomalehteen.Ja "Joukon" ei sitten tarvitse?
- Else
...siis viimeisillä sanoilla?
Muistan aina, miten sukulaiset halusivat nähdä edesmenneen äitini - aivain kuin nähdäkseen enteitä hänen kuolemanjälkeisestä kohtalostaan.
Muistan myös, miten olin vanhainkodissa nuorena opiskelijana nyppimässä vainajille hymyä poskeen. "Se on omaisille tärkeää, miltä vainajat näyttävät", selitti osastonhoitaja. Heille oli tärkeää nähdä, että heidän rakas mummonsa ta pappansa hymyili kuin enkeleitä kuolinhetkellään nähneinä. Vaikka me vanhanhainkodin henkilökunta sen hymyn heidän poskilleen nypimme, muotoilimme.- Oulun vaari
Tämä asia taisi mennä sinulta ohi hilseen.
- Else
Oulun vaari kirjoitti:
Tämä asia taisi mennä sinulta ohi hilseen.
...jotkut asiat menevät. Siis ohi hilseen. Ja olen eri mieltä. Valitan.
- Hessun kynästä
Itse asiassa Lestadius ei puhunut kuolinvuoteella mitään, koska häneltä meni puhekyky kolme vuorokautta ennen kuolinhetkeä. Hän tosin hymyili lempeästi ja oli tyytyväinen olotila kuolinhetkeen saakka.
- -I-
No mulla on hämärä mielikuva, että se puhu jotai Kristukseen turvaamisesta ja uskonsa pienuudesta. Haluan vaan tietää sen takia, että muistaakseni todella kauniita sanoja.
- Jeesuksenusko
Mistä sait tuon kolme päivää Lestadiuksen kuolinvuoteen pituudeksi? Monilla se kestää jopa useita vuosikymmeniä. Etkä sinä ollut katsomassa sitä hymyilikö hän silloin vai ei!
Kaikenlaisia satuja kerrotaan totena myös uskovien keskuudessa. Yksi tunnetuimmista saduista on se että Milla Glementsdottir saarnasi Lestadiukselle synnit anteeksi.
Tässäkään sadussa ei ole mitään perää. Monia muitakin satuja on joita pidetään tosina.
Tämä on vakava asia koska valehtelu on syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847