SUOMI = RYYSYRANTA

MIKSI?

MIKSI TE JAKSATTE VUODESTA TOISEEN PYORIA SIELLA MAAILMAN SUURIMMALLA SULJETULLA OSASTOLLA JOTA MYOS SUOMEKSI KUTSUTAAN??

TAALLA MAAILMALLA SUHTAUDUMME SAALINSEKAISIN TUNTEIN TEITA ONNETTOMIA PAHOINVOINTIYHTEISKUNTANNE VERO-ORJIA KOHTAAN :)

HYVA NEUVO: LAHTEKAA AJOISSA ULKOMAILLE, NYT HETI, NIIN SAATTE MAISTAA TODELLISTA VAPAUTTA VIELLA ELAMASSANNE...

MUTTA PITAKAA KIIRETTA SILLA PELASTUSVENEITA EI RIITA KAIKILLE JA KOHTA MAAILMAN SUURIMMAN HENKISESTI KOYHIMMAN POLIISIVALTION RAJAT SULJETAAN... ELI HOPI HOPI.. NYT ON KIIRE JO PAKKAAMAAN :)!

6

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluan pois

      pois suomesta... mahdollisimman pian... kiitos rohkaisusta.. nyt riitti suomi-riisto ja huijaus yhteiskunta

      mariska

    • SIKSI

      EIPÄ OLE TARVETTA JÄTTÄÄ RYYSYRANTAANI, OIKEIN MUKAVATA ELÄMÄ TÄÄLLÄ. NAUTI SINÄ NIISTÄ VAPAUKSISTA, MINÄ NAUTIN SIITÄ ETTEI TARVITSE HARKITA ITSEMURHAA JOS TYÖTTÖMÄKSI JÄISIN, KOSKA MINUA EI SILTI JÄTETÄ KADULLE KUOLEMAAN. NÄTTI LUONTO, MUKAVAT MAANLÄHEISET IHMISET JOTKA EIVÄT OLE PIENIMMÄSTÄKIN ASIASTA KÄRÄJÖIMÄSSÄ JA TURVALLINEN PAIKKA ASUA. MENE SINÄ VAPAUDESTASI NAUTTIMAAN ÄLÄKÄ MEITÄ MUREHDI, EN MINÄKÄÄN MUREHDI SINUA. :) JA HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ, JOSKUS VIELÄ OPIT ETTEI TUO NEGATIIVINEN ASENNE LOPULTA ANNA SINULLE YHTÄÄN MITÄÄN. JA MINKÄTAKIA JOIDENKIN PITÄÄ TUNKEA PAKOLLA TÄHÄN MAAHAN JA MENETTÄÄ YÖUNENSA SUOMEN TAKIA, SÄÄLITTÄVÄÄ.

      • huh huh

        jateta kadulle kuolemaan ??

        vertaatko rakasta pellelandiaasi johonkin botswanaan tai pohjoikoreaan... vertaa vain silla ne ovatkin sellaisia maita jonka kanssa suomi parjaa vertailussa!

        mutta ala vaan vaita etta kultturri ja demokratia ovat suomalaisia keksintoja.. ne ovat kuule peraisin taalta euroopasta... jee ei muuta kun jatkoja sinne taalla nimittain lampotila on sama luku kun suomessasi tuloveroluku :)


      • timbba
        huh huh kirjoitti:

        jateta kadulle kuolemaan ??

        vertaatko rakasta pellelandiaasi johonkin botswanaan tai pohjoikoreaan... vertaa vain silla ne ovatkin sellaisia maita jonka kanssa suomi parjaa vertailussa!

        mutta ala vaan vaita etta kultturri ja demokratia ovat suomalaisia keksintoja.. ne ovat kuule peraisin taalta euroopasta... jee ei muuta kun jatkoja sinne taalla nimittain lampotila on sama luku kun suomessasi tuloveroluku :)

        Kuulostat aika katkeralta! Ei tainnu mennä sun säälittävä elämä oikein putkeen täällä Suomessa..
        Susta ei taidettu oikein tykätä täällä!


      • SIKSI
        huh huh kirjoitti:

        jateta kadulle kuolemaan ??

        vertaatko rakasta pellelandiaasi johonkin botswanaan tai pohjoikoreaan... vertaa vain silla ne ovatkin sellaisia maita jonka kanssa suomi parjaa vertailussa!

        mutta ala vaan vaita etta kultturri ja demokratia ovat suomalaisia keksintoja.. ne ovat kuule peraisin taalta euroopasta... jee ei muuta kun jatkoja sinne taalla nimittain lampotila on sama luku kun suomessasi tuloveroluku :)

        Enemmänkin vertasin tuolla kadulle kuolemisella ja itsemurhilla USA:an. Onko jotain pahaa jos pellelandiani on minulle rakas? Ei se pois ole muilta mailta eikä se tarkoita ettäkö muut valtiot olisivat huonompia, kaikissa maissa huonot puolensa. Mutta vioista huolimatta rakastan asua Suomessa. Alkuperäisessä viestissä puhuttiin juuri siitä, että Suomi olisi jotenkin huono maa. Olen pahoillani jos et kestä sitä, että minä olen eri mieltä. Mitä väliä sillä on onko "kultturri" (?) ja demokratia minkäkin valtion keksintö? Kuhan jonkinmoiset on ja oma kulttuuri löytyy jokaisesta valtiosta. Se on hyvä, että sinä tykkäät asua missä sitten lienetkin. Mutta miksi noin katkera Suomea kohtaan? Hei come on, mä olen ilonen ja sä olet ilonen, mikä ongelma?


    • mikä lie tyyppi

      NO MEE SITTEN SINNE VIHREÄMMÄLLE NURMIKOLLE ,TÄÄ JUNTTI SAATTAA OLLA SUOMI JUNTTI MUITTEI MIKÄÄN SUURKAUPUNKI JUNTTI!

      PIDÄN SUOMESTA OIS VAAN KIVEMPI JOS ASUISIN VIELLÄKIN KORVEMMASSA MEINAA KATO JOSKUS NÄHDÄ NOITA MOOTORIKELKOJAKIN METÄSSÄ ,ITE LIIKUN KAURALLA JA PUUROLLA,

      SUOMI ON KULTAINEN MAA ELÄÄ KAIKKI KUNNIA SOTAVETERAANEILLE ETTÄ YMMÄRSITTE SEN SILLOIN JO JA AINA ON SUOMESSA OLLUT ISÄNMAALLISIA..

      ON TAINNUT HYVINVOINTI YHTEISKUNTA PEHMITTÄÄ POJAN VOI RAASUA ELÄ ITKE,ELEPPÄ JOSKUS KORVESSA VUOSI TAI YKS TALVI LAPISSA SE ON ELÄMÄÄ OIKEESTI ILAN TURHIA YLELLISYKSIÄ NE VAAN PEHMENTÄÄ MIESTÄ,TÄÄ ON VAAN MUN MIELIPIDE JA KENENKÄÄ EI TARVII OLLA SAMAA MIELTÄ EI KIINNOSTA MITÄ MINUSTA AJATTELET..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe