Onko kellään kokemusta huippuvalmennuksesta? siis kauppikseen? Eli se on tää kallis 3000e kurssi mut takuuvarma sisäänpääsy! Laittakaa viestiä kokemuksista ja kannattaako hakea /pyrkiä kauppikseen. Kiinnostais kaikennäköinen jne..
HUIPPUVALMENNUS KAUPPIKSEEN
3
578
Vastaukset
- BeggaBiologi
Copy-pastaan tähän vastauksestani toiseen viestiketjuun palasen: "Älä usko mihinkään huippu- / takuu- / supervalmennuksien kursseihin. Ne vain kaikki haluavat rahasi - ei muuta. Jokaisen suomalaisen korkeakoulun jokaiseen koulutusohjelmaan on mahdollista päästä sisään ilman kalliita valmennuskursseja."
- älä haaskaa rahojasi
Olen samaa mieltä. Ei kannata uskoa valmennuskurssien mainoksiin. Useammat kurssitarjoajat kuitenkin tarjoavat vain persoonatonta massaopetusta ja heitä kiinnostaa ainoastaan sinun rahasi. Omasta sisukkuudesta se on kiinni. Itse luin oikikseen vuonna 2003 ja käytännössä eristäydyin ulkomaailmasta pariksi kuukaudeksi. Ei biletystä, ei hengailua, ei saippuasarjoja telkkarista vaan kurinalaista lukemista. Toki kävin liikkumassa ym, että pää pysyi järjissä. Loppuvaiheessa tuntui rankalle ja toivoi, että tulisi jo se pääsykoe, että olisi ohi. Heinäkuun loppupuolella sitten tuli palkinto hyväksymiskirjeen muodossa.
Toki mulla oli onnea, että pari tuttua oli jo oikiksessa ja he osasivat neuvoa, mitä pääsykokeisiin luku vaatii (itsekuri!).
P.S musta tuntuu, että kurssihenkilökunta mainostaa keskustelupalstoilla. Ei sisäänpääsy voi olla kurssin ansiota, vaan omasta lukutyöstä se on kiinni!!!!
- Ilkiö
On se varmaan hienoa kun pappa betalar kaikki hienot
valmennuskurssit.
Kaltaiseni köyhät joutuivat ihan omilla lahjoilla
selviämään pääsykokeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117