Naiskadetit järkyttää!

man erhein

Hyh! Voiko enää olla epänaisellisempaa, kuin tuo naiskadetti. Vielä halusi tanssimaan! Juontaja tais säälistä pyytää.

14

2719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä lie tyyppi

No onhan se hyviib tapoihin kuuluvaa=)

ei mua haittais jos muakin pyytäisi=)

• hymyilin

todella mukava ja kekseliäs haastattelu/juttu.

• man erhein

Siis sekö, että mieheksi pukeutunut nainen haluaisi tanssia miehen kanssa, mutta kukaan ei ole huolinut. Sitten juontajamies pyytää luvan, ja he lähtevät kävelemään poispäin ja näyttää kuin kaksi miestä olisi menossa tanssiparketille. HAH hah hah

• Lili
        man erhein kirjoitti:

Siis sekö, että mieheksi pukeutunut nainen haluaisi tanssia miehen kanssa, mutta kukaan ei ole huolinut. Sitten juontajamies pyytää luvan, ja he lähtevät kävelemään poispäin ja näyttää kuin kaksi miestä olisi menossa tanssiparketille. HAH hah hah

Ihan vain jos et huomannut niin tällä naiskadetilla, kuten lähes kaikilla naiskadeteilla, oli päällä hame housujen sijasta. Että se siitä miehisyydestä...

• Rintamalotta

No armeijaan ei kyllä ihan kaikista naisellisemmat naiset menekään.On suuri osa sellasia "puolimiehiä".Mutta kyllä kohteliaisuuten kuuluu tietenkin pyytää tanssimaan.

• man erhein

Muta olisiko sen kohteliaisuuden voinut jättää kameroiden ulokopuolelle. Kun yli miljoona ihmistä katselee, on noloa tytön kannalta, jos suurimmalle osalle katsojista tulee kohteliaisuuden sijasta sääli mieleen motiivina.

• mikä lie tyyppi
        man erhein kirjoitti:

Muta olisiko sen kohteliaisuuden voinut jättää kameroiden ulokopuolelle. Kun yli miljoona ihmistä katselee, on noloa tytön kannalta, jos suurimmalle osalle katsojista tulee kohteliaisuuden sijasta sääli mieleen motiivina.

anna jo olla ei jaksa kiinnostaa sattuuhan sullekkin kai mokia

• Pellejä turpaan aina kun voi

Niin pikku POJU, kaikilla meillä on ulkonäkö, hyvä tai huono. Muutamilla on vain selkäranka, sinä kuulut tähän nilviäisosastoon. Tämäkin kyseinen nainen on ottanut koko loppuelämän urakseen maansa puolustamisen. Näin ollen hän puolustaa myös kansalaisia, myös sinua jotta voit ihan rauhassa tumputtaa kotonasi tälläisten viestien kirjoittamisen jälkeen.

• BLOOD IS LIFE

Miksi nainen ei saisi olla kadetti? Miksi ei saisi tanssia? Onhan siellä miehetkin keskenään tanssinu. Kyllä saa tanssia! Viimeks ei kukaan tanssinu juhlissa ja jatkoillakaan kukaan ei tanssinu, ne vaan istu pöydän ääressä, ihan kun olis kattonu illallista jossa ollaan ekaa kertaa tapaamassa anoppia ja appiukkoa, toivottavasti tänään ei o samanlaista kun viimeks! Ja Etelä-Afrikassa ne tanssi kadulla!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8475
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3146
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2073
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe