hei,

minä

oon ajatellut laittaa deittipalstalle ystävänhaku-ilmotuksen, mut mietityttää vaan, että mitenkähän sitä kehtaa tavata jonkun...( olettaen että joku vastaa:)? Koetaanko kaverin etsiminen näin netitse vieläkin nolompana/epätoivoisempana, kuin kumppanin haku..? Ehkä hieman pölhöjä kysymyksiä, mutta toivottavasti jaksatte vastata. :)

Niin ja olen siis nuori nainen.

11

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt

Itse en ole vielä netistä ystävää etsinyt, mutta mielestäni se on hyvä tapa, sillä siten saa kuvailla itseään ja arvojaan, ja kertoa, millaista ihmistä etsii, ja vaihta ajatuksia samanhenkisiltä tuntuvien kanssa. En ymmärrä, miksi jotkut pitävät sitä epätoivoisena, onko baareissa luuhaaminen sitten yleisesti hyväksytympi tapa etsiä ystäviä?

• NuoriKundi-

en itse periaatteesta etsisi seuraa netistä. Siitä huokuu epävarmuus: Miksi pelkäät kohdata toista livenä elävänä, mitä häpeilet/pakoilet?

Livenä saa samantien todentuntuisen kuvan toisesta,kuten sosiaalisista taidoista,fyysisestä olemuksesta,taidosta huomioida,ylipäänsä koko ihmisestä kuin pienestä kuvasta(josta ei tiedä miltä vuodelta se on ja miten käsitelty ja onko edes koko henkilöstä se kuva) ja chattinäpyttelystä/sähköpostivaihdosta.

Olen nuori,hyvännäköinen kundi, muhun tekee 81 kertaa suuremman vaikutuksen flirtti vaikkapa kahvilassa keskellä kadunvilinää kuin jotkut sähköpostiongenkoukut. No,mä elänkin elämääni

• mitä.

Eihän sitä pelkää kohdata toista livenä, koska kuitenkin kohtaa jokin aikaa kirjoiteltuaan. Kyllähän sen huomaa, onko joku aito vai ei.

• ..oo noloo... joittenkin mielestä siitä voi huokuu epävarmuus ja varmasti kaikenlaista etsijää löytyy.. mut mulla on hyviä kokemuksia.. enkä voi sanoo että sosiaalisissa taidoissani olis puutteita.. viittaan sillä ystävien, kavereiden ja puolituttujen määrään.. naisseuraa ja hyvää sellasta on löytynyt netin kautta.... se on vaan yks vaihtoehto..

• Jaahas...

Niin, elät varmasti elämääsi.... Voitko vielä kertoa miten sinä, itseesi luottava ja "nuorikundi" eksyit yksinäisyyttä käsittelevälle palstalle? Tai mistä tiedät analysoida kontaktipalstojen ilmoituksia( ei tiedä miltä vuodelta kuvat on, miten käsitelty jne.)?????????? Ethän vain ole perehtynyt ko. palstojen etikettiin enemmän kuin vain satunnaiskävijänä?

Mutta varmasti olet oikeasti nuori hyvännäköinen kundi ja blaa blaa... Jos itse olisin 90-vuotias, minun mielestäni 40-vuotias jamppa olisi nuori ja hyvännäköinen, vaikka se olisikin kaljamahainen autojobbari peräseinäjoelta :)

Jos et etsi seuraa netistä, niin taas kysymys: miksi sitten tämänkaltaisella topicilla?

Olisi mukavaa jos vastaisit, mikäli vain suinkin ehdit jossain välissä Janina Frostellin ja Gwen Stefanin välissä....

• modis

Mitäpä siinä noloa on. Mutta laita tiukka seula päälle, netissä liikkuu monenlaista selittäjää ja valahtelijaa. Eivät tietenkään kaikki ole sitä.

• ac.dc

Sellaisia kokemuksia minulla on, ettei netistä helposti ystävää löydy. Varsinkaan miehistä, miehet haluavat loppujen lopuksi naisilta vain seksiä ja toiseksi eivät uskalla ottaa yhteyttä toisiin miehiin, ilmeisesti tuosta samasta syystä (eli seksi tai tässä tapauksessa seksin pelko). Tuosta viimeisimmästä tietysti voin syyttää itseäni kun olen tahallani antanut itsestäni homoseksuaalin kuvan...

Juu, olihan tuo yleistettyä ja kärjistettyä, myönnetään, yksi poikkeus säännöstä on minunkin kohdalle sattunut.

Tapaamisesta: miksipä ei kehtaisi tavata... Samoihin ihmisiin täällä törmää kuin muuallakin. Paitsi tietenkään kukaan ei normaalielämässä kanna mukanaan kylttiä: "olen xx v yksinäinen mies ja haluan tutustua xx - xx ikäisiin naisiin tositarkoituksella" :)

Täällä se onnistuu vähän liiankin helposti ja tutustuminen jää pinnalliseksi: "ehkä seuraava onkin mielenkiintoisempi..."

Kaikesta huolimatta toivon ja jopa uskon että voit onnistua. Minäkin sentään olen pari hyvää ystävää täältä löytänyt vaikka aikamoinen surkimus ihmissuhdejutuissa olenkin :)

t: "vanha mies" :)

• ewf

No ehdottomasti kannattaa laittaa kuvallinen profiili. Tutustua ensin toiseen, ei se enää sitten niin nololta tunnu. etkä sä todellakaan ole ainoa joka netistä seuraa on hakemassa.

• ..ja pöhh.. epätoivosempaa? mä näen netin ainakin toisenlaisena vaihtoehtona ystävän tai kumppanin etsinnässä..
      seuran etsinnässä esim..ilman sitä kännistä örvellystä, typeriä iskurepliikkejä ja ilman turhaa pätemistä.. epätoivosta ei tosiaankaa oo kun miettii että mitä kaikkee sitä on löytynyt.. NETIN kautta..

• Minä kanssa

No, pitää jaksaa vastata, vaikka kysymykset eivät edes olleet "pölhöjä". Oletko muuten lapista?... :) Ei tuossa ole mun mielestäni mitään pahaa/ noloa tms.... Kumppaniahan olet kuitenkin hakemassa; kumpi on sun mielestäsi parempi: pyöriä kauhiassa kännissä ravintolassa ja napata sieltä joku fyysisesti miellyttävä mutta henkisesti nippa nappa siedettävä yksilö mukaasi, yrittää sietää sen juttuja seuraavaan aamuun asti, vai; netissä vaihtaa viestejä, saada jonkinlainen käsitys vastapuolen hengenlahjoista (vaikkapa oikeinkirjoitusta tarkkailemalla)sopia varovainen tapaaminen ja varmistaa livenä käsityksesi?

Uskon että pariutumiskäyttäytyminen on muuttumassa tietoyhteiskunnan myötä. Miellän itsenikin ihan kauppatavaraksi sinkkumarkkinoilla (32v, ihan oikea ammatti ja työpaikka, omaisuutta riittävästi, jännittävyyttä on tatuointien muodossa, elämänkokemusta muualtakin kuin suomesta tai internetistä,oman arvion mukaan jopa älyllisyyttäkin löytyy jossain määrin)Muuten olenkin aika tylsä jätkä. Mutta kun kumppania lähden etsimään, mieluummin hankin ensikontaktin netin kautta... Sitä kautta on hyvä tutustua mahdolliseen rakastumisen kohteeseen alustavasti.... Jos ei pysty edes muutamaa mailia vaihtamaan miellyttävästi, niin mitähän mahtaa olla se käytännössä toimeentulemisen kyky :) Mutta tsemppiä sulle, suotta kyselet asiaa, jonka olet jo itse itsellesi hyväksi määrittänyt!
      Ja miten niin, kehtaa tavata? Jos se on sun ilmoon vastannut, niin se varmaan ymmärtää, että se on nettijuttuja...Koska netistä se on sen löytänytkin...

Hmm. Nyt kyllä täytyy kysyä, että minkäs ikäinen olet ja mitä etsit? Viitaten aiempiin lausuntoihini webin autuudesta parisuhteen etsimiseen....

Niin. ;)

• alkup.

liian nuori sinulle..;) No joo, enpä nyt ajatellut kuin ihan vain naispuolista kaveria "hakea", mutta taitaa jäädä tekemättä..ainakin tällä erää.
        Niin ja en ole lapista:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe