Jotka kuvittelevat olevan jotain illan "kuningattaria". Suurin osa (muutamaa lukuunottamatta)ovat kyllä aika eltaantuneen näköisiä harppuja.
Valitse näistä sit joku illan kuningatar.
Mahdoton tehtävä.
Eltaantuneet akat
7
1309
Vastaukset
- ja yleensäkin....
akat meikkaa ja ryyppää, polttavat ja piilottavat eltaantuneet rasvansa meikkien ja kireiden vaatteiden alle ! ! !
- nämä kadetit
joutuu näitä rasvakasoja vielä tanssittamaan.
- Juliaana
Onkohan todellisuudentaju jotenkin hämärtynyt. Kannattaisi tehdä muutakin kuin vaikka selailla niitä naistenlehtiä. Esimerkiksi opiskella jotain.
- että tämä
Juliaana kirjoitti:
Onkohan todellisuudentaju jotenkin hämärtynyt. Kannattaisi tehdä muutakin kuin vaikka selailla niitä naistenlehtiä. Esimerkiksi opiskella jotain.
on valitettava tosiasia.
Että naisten lehtien kuvat unelmaa.
- Tosi on
Kyllä suoraansanoen hävettää näiden ylilihavien ihmisten puolesta, joita linnan juhlien vieraista oli varmaan 25 %. Ei ole Pekka Puskan opit menneet perille kansan kermaan. Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista itsekuria? Joukossa oli lukemattomia miehiä ja naisia, jotka muistuttivat enemmä pystyyn nostettua sikaa kuin ansioitunutta kansalaista. Ja nämä naisparat hankkivat sitten hienoja edustusasuja, joitten reunoista pursuaa selluliitti kuin HK:n lenkkimakkara! Hyi halvattu!
- plöö
Nämä ihmiset siellä Linnassa olivat ihan tavallisia ihmisiä, ei heidän kuulukaan olla mitään super-ihmisiä. Edustavat hyvin suomalaisia (,jotka ovat kovaa vauhtia kaikki muuttumassa ylipainoisiksi/selluliittikasoiksi).
- jane
Ei Linnan Juhlat ole mikään missien ja mallien iltapukukierros, vaan nimen omaan JUHLAT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214