Moikka!
Onkohan täällä ketään muita, joilla olisi vastaava tilanne kuin mulla. Elikkä mun päässä on jo 7 vuotta pyörinyt kalorit ja aina joudun erikseen miettimään, että nyt syön. Olen hoikka, mutten kuitenkaan erityisen alipainoinen. Suhtautumiseni ruokaan on häiriintynyt. Tuntuu kamalalta sanoa, mutta haluaisin sairastua myös fyysisesti, että uskaltaisin ja kehtaisin hakea apua. Henkisesti tämä on niin raskasta. Kukaan lähellä ei ymmärrä, miten pahalta musta tuntuu. Haluaisin nauttia elämästä, mutta en pysty!
sairastuminen välttämätöntä?
3
706
Vastaukset
- tyttö85
Samaa mulla juur tota et tiedän et näät pienen pään aatokset ei ole normeja. Mut apua en kehtaa/uskalla hakea, olen normaali painoinen. olis helvetin hyvä asia jos joskus joku tajuais. olen joskus oksennellut ja sitä teen todella harvoin yks ihminen tietää. luotto kaveri. hänelle kerroin känni päissäni. Nyt hän välillä kysyy et miten on mennyt ja yrittää tukea. hän ei tiedä mitä kaikkea päässäni liikkuu. Sanoi juuri kun nähtiin että haluaisi vain saada minut kuntoon. ja sanoi että jos antaisin luvan niin kertoisi poikaverilleni. kielsin. en halua huolestuttaa rakkaitani. osa minussa on todella pahoillaan että avaiduin ja osa on innoissaan siitä että pystyin siihen. olen joskus salaa toivonut että jäisin kiinni oksentamisesta mut olen liian fiksu. teen sitä vain yksin kotona ollessani ja sitäkin todella harvoin, kerran olen syyskuun jälkeen tahallaan oksentanut, tosin minä en ahmi.
- korva85
Ylä-aste aikoina mietin aika paljon sairautta ja että siihen olisi mukava sairastua, omasin aika ison ahterin ja sain siitä myös kuulla, aina silloin tällöin... mainitsin asiasta siskolleni kun puhuimme aiheesta ja sain hänet suuttumaan oikein kunnolla...sen jälkeen en pohtinut enää vakavasti. Kun kuvittelee mitä kaikkia haittavaikutuksia siitä seuraa, en suosittele kenellekään, pahinta on kuolema... kannattaa ajatella niitä lähimmäisiä ennemmin, kun itteään. ja sitä kuinka hyvää ruoka on, siitä saa nauttia ja liikuntaa vielä vähän lisäksi ni saa olla aivan tyytyväinen itseensä. järki käteen, niin myöhemmin voi olla ylpeä itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695