Minulla ei ole oikeastaan ketään. Uskon, että minullakin olisi ihmisille jotain annettavaa, miten sitä on jäänytkin näin yksin.
Yksin, yksin
10
1656
Vastaukset
- hazu
Kuule jos tohon osaisin vastata en varmasti olisi samassa tilanteessa kuin sinä. Sitä aina vain toivois et voi kun mä olisin siellä missä on hauskaa, mutta mutta... eihän se tietenkään niin mene.
Ja sitten kun pönkee ittensä sinne missä on hauskaa, niin itsellä ei kuitenkaan ole hauskaa. Väärä seura, kenties, tai vain väärä asenne. Sitä taitaa olla kummallinen olento: silloin kun ei ole hauskaa haluaa sinne missä on ja sitten kun on siellä missä on hauskaa sitä haluaa vain paeta siihen omaan turvalliseen koppiinsa. En siis varmasti tule koskaan olemaan onnellinen... Todella piristävää.. Toivottavasti sä löydät joskus jotain :)- nanni
Sä olet muuten tosi hyvännäköinen:),katsoin irc-galleriasta.Miten ihmeessä olet yksin jäänyt??
t:yksinäinen tytteli vailla ihmissuhteita nanni kirjoitti:
Sä olet muuten tosi hyvännäköinen:),katsoin irc-galleriasta.Miten ihmeessä olet yksin jäänyt??
t:yksinäinen tytteli vailla ihmissuhteitaMukava kuulla. Kovasti kaipaisin ihmissuhteita, mutta ujona ja hiljaisena olen jäänyt ulkopuolelle kaikesta. Netissäkin minun on kovin vaikeaa tutustua ihmisiin.
Jotain tuttuja olen tämän vuoden aikana kuitenkin onnistunut saamaan.- j.e.j
vaikka olisi kuinka ihmisiä ympärillä, voi silti olla yksinäinen. Itse olen miettinyt tuota tunnetta useasti. Mistäköhän sekin johtuu?
Lisäksi semmosia ihmisiä joiden kanssa on "samalla aaltopituudella" on todennäköisesti vähän ja heilläkin omat menonsa. No elämä on tämmöstä ja hyväksyttävä sellaisenaan....ehkä - löytänyt
j.e.j kirjoitti:
vaikka olisi kuinka ihmisiä ympärillä, voi silti olla yksinäinen. Itse olen miettinyt tuota tunnetta useasti. Mistäköhän sekin johtuu?
Lisäksi semmosia ihmisiä joiden kanssa on "samalla aaltopituudella" on todennäköisesti vähän ja heilläkin omat menonsa. No elämä on tämmöstä ja hyväksyttävä sellaisenaan....ehkävielä paikkaa vaikka tiedät missä se on!
- etsitään
löytänyt kirjoitti:
vielä paikkaa vaikka tiedät missä se on!
kaikki sitä
- Maa-tuska
kerrohan vähän lisää siitä sun yksinäisyydestä. Onko sinulla perhettä,sisaruksia,vanhaa sukulaista tms. Mitä puuhailet paivisin? Oletko hakeutunut ihmisten seuraan vai oletko tietoisesti alkanut olla kotosalla vaan? Onko sulla ammattia? Kerro itsestäsi jotain.
On vanhemmat, veli ja käyn töissä. Olen huono tutustumaan livenä ihmisiin, ellei henkilö, johon tutustun ole sopivan sosiaalinen ja huomioonottava.
Harrastuksista en ole kavereita saanut koskaan.
Netistä olen tänä vuonna tosiaan saanut jotain ihmiskontakteja, joita ihan livenäkin tapaan joskus.- Mimmi
ceons kirjoitti:
On vanhemmat, veli ja käyn töissä. Olen huono tutustumaan livenä ihmisiin, ellei henkilö, johon tutustun ole sopivan sosiaalinen ja huomioonottava.
Harrastuksista en ole kavereita saanut koskaan.
Netistä olen tänä vuonna tosiaan saanut jotain ihmiskontakteja, joita ihan livenäkin tapaan joskus.Tärkein tulikin jo :)
Mimmi kirjoitti:
Tärkein tulikin jo :)
Vaikea sanoa tarkasti mitään ihannetta. Luonteelta ehkä enemmän rauhallinen ja ujo, mutta kyllä vilkkaampikin käy aivan mainiosti, jos vain kelpuuttaa tällaisen ujomman. Herttainen olemus viehättää, mutta yleensä parhaiten sopivuuden tietää sitten kun ihmisen tapaa ja tutustuu häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760