raamatun kirjotukset että sun pitää poistaa ne.aika lapsellinen oot mutta jos oot vielä saatanan palvoja niin ei se oo ihmekää vaikka vaivaakin raamattu kirjoitukset mutta et sä poistaisi jos joku kirjoittais pirusta.Vittu mikä ämmä.
Riina oo.Vaivaako sua niin paljon
6
772
Vastaukset
- sefu
raamattuaiheiset kirjoitukset kuuluu muualle kuin pori-osiolle. minä en halua nähdä niitä täällä pakanuuteni johdosta. jos haluan kiduttaa itseäni niin menen lukemaan ne uskonto-aiheisista topikeista.
- porista puhuta
sano mulle yksi viesti joka käsittelee vain poria?
- sefu
porista puhuta kirjoitti:
sano mulle yksi viesti joka käsittelee vain poria?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=685&posting=22000000012292510
- uusavutonta
sefu kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=685&posting=22000000012292510
Vauva kipeä ja kysellään netistä lääkäriä. Jumaluta, mitä avuttomuutta!!!!
Tähän juuri johtaa se mitä kyseinen häirikkö tekee. Ei, en ole saatananpalvoja ja minun puolestani suomi24-palstoilla saa olla uskonnollisia kirjoituksia, kunhan ne ovat oikeassa paikassa ja kunhan sääntöjä ei rikota. Pirustakin saa kirjoittaa jos se liittyy jollain tavalla Poriin, mutta muuten tällä palstalla ei myöskään keskustella pirusta.
- HYVÄRIINA
Toimii edes tällä palstalla sheriffi oikein ja uskontohäiriköt joutuvat tyytymään omaan palstaansa.
Alkaa muutenkin ottaa päähän se ainainen tuputtaminen, usko tähän, usko tähän, kirjoita shekki ja usko tähän.
Pankissakin tuli joku vanha pieru selittämään miten pitkä tukka miehellä on jumalan silmissä kauhistus.
kysäsin papalta että mites jeesuksella ja muilla hiippareilla sitten oli pitkä tukka jokaisella.
ei keksiny enää muuta ku ynistä.
Jatka samaan malliin riina, on edes 1 palsta mihin nämä pellet ei tunkeudu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965