Riina oo.Vaivaako sua niin paljon

ihmisten

raamatun kirjotukset että sun pitää poistaa ne.aika lapsellinen oot mutta jos oot vielä saatanan palvoja niin ei se oo ihmekää vaikka vaivaakin raamattu kirjoitukset mutta et sä poistaisi jos joku kirjoittais pirusta.Vittu mikä ämmä.

6

804

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sefu

raamattuaiheiset kirjoitukset kuuluu muualle kuin pori-osiolle. minä en halua nähdä niitä täällä pakanuuteni johdosta. jos haluan kiduttaa itseäni niin menen lukemaan ne uskonto-aiheisista topikeista.

• porista puhuta

sano mulle yksi viesti joka käsittelee vain poria?

• sefu

• uusavutonta

• Tähän juuri johtaa se mitä kyseinen häirikkö tekee. Ei, en ole saatananpalvoja ja minun puolestani suomi24-palstoilla saa olla uskonnollisia kirjoituksia, kunhan ne ovat oikeassa paikassa ja kunhan sääntöjä ei rikota. Pirustakin saa kirjoittaa jos se liittyy jollain tavalla Poriin, mutta muuten tällä palstalla ei myöskään keskustella pirusta.

• HYVÄRIINA

Toimii edes tällä palstalla sheriffi oikein ja uskontohäiriköt joutuvat tyytymään omaan palstaansa.

Alkaa muutenkin ottaa päähän se ainainen tuputtaminen, usko tähän, usko tähän, kirjoita shekki ja usko tähän.

Pankissakin tuli joku vanha pieru selittämään miten pitkä tukka miehellä on jumalan silmissä kauhistus.
        kysäsin papalta että mites jeesuksella ja muilla hiippareilla sitten oli pitkä tukka jokaisella.
        ei keksiny enää muuta ku ynistä.

Jatka samaan malliin riina, on edes 1 palsta mihin nämä pellet ei tunkeudu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe