minkälainen paikka Sin City on? kokemuksia, mielipiteitä...
Sin City
4
2327
Vastaukset
- NN
omistajina on mm naisia, joten ei ne pure...
- Emppu
Käypä siellä, tosi kiva paikka ja mukavat myyjät! :)
- Anonyymi
Aivan helvetin hidas!! Tuolta jos tilaa jotain mitä on "saatavilla" niin menee viikko jos toinenkin eikä mitään tapahdu. Karttakaa kuin ruttoa!!
- Anonyymi
Älä ikinä tilaa mitään sieltä!
Luultavasti huonointa asiakaspalvelua mitä oleen saanut mistään.
Vaikka tuote oli varastossa niin tilaus odotti yli 2kk käsittelyä ja sähköposteihin tai facebook viesteihin ei vastattu.
Laitoin useamman viestin jossa halusin perua koko tilauksen ja halusin rahat takaisin, mutta yhteenkään viestiin ei vastattu.
Lopulta 2,5kk päästä, kun olin uhkaillut kuluttajansuojallakin, oli paketti laitettu postiin ja samalla oli tullut myös sähköposti jossa kerrottiin että minulla ei ole oikeutta perua tilausta ja että heillä on varastoja ympäri eurooppaa ja siksi toimitusaika voi venyä.
Toimitusajasta päätellen heillä ei todellisuudessa ole mitään varastoa missään, vaan tilaavat tuotteen kiinasta siinä vaiheessa kun olet tehnyt tilauksen ja maksanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954