Olemme puolisoni kanssa todella väsyneitä ainaisiin ristiriitoihimme. Olemme jo useamman kerran päättäneet erota taas jatkamme kuitenkin yhdessä. Rakastamme toisiamme todella. Mutta vaikeata on. Mikä avuksi? Kompromissi? Mitä minun pitäisi tehdä tai mitä mieheni pitäisi tehdä jotta arkemme olisi seesteisempi?
Näkijälle!
1
108
Vastaukset
- velhotar
Vastaan vaikka ei olisi minulle.
Jokaisella on oma totuutensa, sen arvostaminen ja hyväksyminen on yksi askel sopusointuun. Ei ole olemassa juuri oikeaa tai väärää mielipidettä on vain olemassa se minkä luomme oman mielemme kautta, on turha kinata niistä.
Rakkaus ja vaikea suhde voi olla karmallista te olette toisillenne tämän opetuksen velkaa.
Pieni loma toisistanne tekisi hyvää ja teidän on vaikea olla erossa toisistanne kuin myös yhdessä. Ollessanne yhdessä haluatte eroon koska puhutte ja ymmärrätte asiat erilailla ja erossa ollessa haluatte yhteen koska pelkäätte menettävänne toisenne lopullisesti.
Vannotte ikuista rakkautta ja vähän aikaa menee hyvin kunnes löydätte itsenne taas väsyneinä ja ärtyneinä toisiinne.
Kestää pitkään ennen lopullista päätöstä ja se ei tule olemaan helppoa.
Keskinäinen kunnioitus ja rehellinen vilpitön ilman arvostelua puhuminen olisi hyvä tapa ratkoa asioita.
Näen karmallisen yhteyden välillänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756