raivohulluiksi parissa päivässä. Kepun marakateilla eivät tahdo sormet osua näppäimille, kun vitutus saa porukan vapisemaan itsetuhon partaalla. Valitettavasti ei edes Väyrynen kuollut aikanaan vitutukseen. Eikä Aho eikä Anneli.
Kuitenkin Jorma, tästä on hyvä jatkaa.
Korhonen kyykytti odotetusti
6
705
Vastaukset
- kyykyttänyt kuin
pikku poikia kanarialla.
Vanha hommppeli. - YLE1:n linkki
http://www.yle.fi/yle24/videosali/
Katsopas sieltä "60 vuotta sotasyyllisyystuomioista"-lähetys
Luulisi punaupseeria ja Kekkosen pilkkaajaa kiinnostavan, miten arvostetut tutkijat upottavat Lehtisen ja Rautkallion suohon.- Higi
Kekkonen olisi julistettu syyntakeettomaksi pyhimykseksi sotasyyllisyyskeskustelussa.
Historian väärinymmärtäminen on teillä sananselittäjä Juhani Suomen opetuslapsilla ymmärrettävästi selkäytimessä. - #¤%¤%&%¤
Higi kirjoitti:
Kekkonen olisi julistettu syyntakeettomaksi pyhimykseksi sotasyyllisyyskeskustelussa.
Historian väärinymmärtäminen on teillä sananselittäjä Juhani Suomen opetuslapsilla ymmärrettävästi selkäytimessä.Otto Wille Kuusisen jälkeläinen jauha paskaa!
Voisit häipyä punikkien palstalle! - Higi
#¤%¤%&%¤ kirjoitti:
Otto Wille Kuusisen jälkeläinen jauha paskaa!
Voisit häipyä punikkien palstalle!punikkien loppusijoituspaikalle. Siellähän te Punikki-Kekkosen kanssa tapaatte. Muistelette Urkin ja Breshnevin kanssa vanhoja hyviä aikoja.
- dingofanclub
Jotenkin vielä ymmärtäisi, jos pitäisi idolinaan vaikka Otto-Wille Kuusista, mutta palstahäirikköön rakastuminen on huolestuttavaa... Mutta ehkä te tapaatte lähitulevaisuudessa suljetulla osastolla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725