Moi!
Kohta alkaa vuoden riemastuttavin (lue: paniikinomaisin) aika eli ALENNUSMYYNNIT. Vaihda maisemia ja lähde shoppailemaan Budapestiin, miltäs kuulostaisi Keski-Euroopan suurin ostoskeskus West End. Kahden miljoonan asukkaan kaupungista löydät varmasti kukkarollesi sopivia vaatteita. Samanlaisia ei ihan heti kävele Suomessa vastaan, vaikka monia samoja merkkiliikeitä on molemmissa maissa, suosittelen! Itse ostan vaatteita pari kertaa vuodessa, ja aina Budapestista, on siinä säästynyt pitkä penni.
Vuokraan yli 70 m2 asuntoa Budapestin keskustasta, kävellen 5 min West Endiin. Tammikuussa on vielä tilaa, joten kannattaa toimia nopeasti. Asut 100 vuotta vanhassa talossa, täysin kalustetussa asunnossa, 4 m korkeat huoneet, sisustus antiikkia ja modernia, ja mikä parasta, vielä EDULLISESTI.
Shoppailun lomassa voit käydä kylpylöissä, trendikkäissä, mutta edullisissa ravintoloissa syömässä tai kahvilla esim. Andrassy utcan, palatsikadun monissa kivoissa kuppiloissa.
Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.
;)Pasi
gsm 041 5265 140
[email protected]
TAMMIKUUN ALEMYYNTIIN!!!!
4
883
Vastaukset
- Unkaritar
Voiko sitä sun asuntoa vuokrata pitemmäksi aikaa, ja jos voi niin paljon pyydät kuukaudessa?
- Pasi
Moi!
Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
;)Pasi - Unkaritar
Pasi kirjoitti:
Moi!
Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
;)PasiOlen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.
- Pasi
Unkaritar kirjoitti:
Olen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.
Moi!
Mun asunnossa, itse asiassa niitä on kaksi Jósika utcalla ja Vörösmarty utcalla, on varauksia niin paljon keväälle, että en pysty irrottamaan siitä kuin lomalaisia varten aikoja. Toiseen asuntooni tulee kevääksi vaihto-opiskelijat. Voin silti auttaa sinua eli yksi kaverini asuu Budapestissa. Soitin hänelle ja hänellä olisi asunto vapaana, mutta en viitsi tässä antaa hänen yhteystietojaan. Soitatko minulle tai lähetätkö mailia mun henkolökohtaiseen osoitteeseen.
;)Pasi
041 5265 140
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882