TAMMIKUUN ALEMYYNTIIN!!!!

Pasi

Moi!
Kohta alkaa vuoden riemastuttavin (lue: paniikinomaisin) aika eli ALENNUSMYYNNIT. Vaihda maisemia ja lähde shoppailemaan Budapestiin, miltäs kuulostaisi Keski-Euroopan suurin ostoskeskus West End. Kahden miljoonan asukkaan kaupungista löydät varmasti kukkarollesi sopivia vaatteita. Samanlaisia ei ihan heti kävele Suomessa vastaan, vaikka monia samoja merkkiliikeitä on molemmissa maissa, suosittelen! Itse ostan vaatteita pari kertaa vuodessa, ja aina Budapestista, on siinä säästynyt pitkä penni.

Vuokraan yli 70 m2 asuntoa Budapestin keskustasta, kävellen 5 min West Endiin. Tammikuussa on vielä tilaa, joten kannattaa toimia nopeasti. Asut 100 vuotta vanhassa talossa, täysin kalustetussa asunnossa, 4 m korkeat huoneet, sisustus antiikkia ja modernia, ja mikä parasta, vielä EDULLISESTI.

Shoppailun lomassa voit käydä kylpylöissä, trendikkäissä, mutta edullisissa ravintoloissa syömässä tai kahvilla esim. Andrassy utcan, palatsikadun monissa kivoissa kuppiloissa.
Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.
;)Pasi
gsm 041 5265 140
[email protected]

4

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unkaritar

      Voiko sitä sun asuntoa vuokrata pitemmäksi aikaa, ja jos voi niin paljon pyydät kuukaudessa?

      • Pasi

        Moi!
        Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
        ;)Pasi


      • Unkaritar
        Pasi kirjoitti:

        Moi!
        Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
        ;)Pasi

        Olen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.


      • Pasi
        Unkaritar kirjoitti:

        Olen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.

        Moi!
        Mun asunnossa, itse asiassa niitä on kaksi Jósika utcalla ja Vörösmarty utcalla, on varauksia niin paljon keväälle, että en pysty irrottamaan siitä kuin lomalaisia varten aikoja. Toiseen asuntooni tulee kevääksi vaihto-opiskelijat. Voin silti auttaa sinua eli yksi kaverini asuu Budapestissa. Soitin hänelle ja hänellä olisi asunto vapaana, mutta en viitsi tässä antaa hänen yhteystietojaan. Soitatko minulle tai lähetätkö mailia mun henkolökohtaiseen osoitteeseen.
        ;)Pasi
        041 5265 140
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe