TAMMIKUUN ALEMYYNTIIN!!!!

Pasi

Moi!
Kohta alkaa vuoden riemastuttavin (lue: paniikinomaisin) aika eli ALENNUSMYYNNIT. Vaihda maisemia ja lähde shoppailemaan Budapestiin, miltäs kuulostaisi Keski-Euroopan suurin ostoskeskus West End. Kahden miljoonan asukkaan kaupungista löydät varmasti kukkarollesi sopivia vaatteita. Samanlaisia ei ihan heti kävele Suomessa vastaan, vaikka monia samoja merkkiliikeitä on molemmissa maissa, suosittelen! Itse ostan vaatteita pari kertaa vuodessa, ja aina Budapestista, on siinä säästynyt pitkä penni.

Vuokraan yli 70 m2 asuntoa Budapestin keskustasta, kävellen 5 min West Endiin. Tammikuussa on vielä tilaa, joten kannattaa toimia nopeasti. Asut 100 vuotta vanhassa talossa, täysin kalustetussa asunnossa, 4 m korkeat huoneet, sisustus antiikkia ja modernia, ja mikä parasta, vielä EDULLISESTI.

Shoppailun lomassa voit käydä kylpylöissä, trendikkäissä, mutta edullisissa ravintoloissa syömässä tai kahvilla esim. Andrassy utcan, palatsikadun monissa kivoissa kuppiloissa.
Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.
;)Pasi
gsm 041 5265 140
[email protected]

4

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unkaritar

Voiko sitä sun asuntoa vuokrata pitemmäksi aikaa, ja jos voi niin paljon pyydät kuukaudessa?

• Pasi

Moi!
        Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
        ;)Pasi

• Unkaritar
        Pasi kirjoitti:

Moi!
        Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
        ;)Pasi

Olen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.

• Pasi
        Unkaritar kirjoitti:

Olen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.

Moi!
        Mun asunnossa, itse asiassa niitä on kaksi Jósika utcalla ja Vörösmarty utcalla, on varauksia niin paljon keväälle, että en pysty irrottamaan siitä kuin lomalaisia varten aikoja. Toiseen asuntooni tulee kevääksi vaihto-opiskelijat. Voin silti auttaa sinua eli yksi kaverini asuu Budapestissa. Soitin hänelle ja hänellä olisi asunto vapaana, mutta en viitsi tässä antaa hänen yhteystietojaan. Soitatko minulle tai lähetätkö mailia mun henkolökohtaiseen osoitteeseen.
        ;)Pasi
        041 5265 140
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe