Moi!
Kohta alkaa vuoden riemastuttavin (lue: paniikinomaisin) aika eli ALENNUSMYYNNIT. Vaihda maisemia ja lähde shoppailemaan Budapestiin, miltäs kuulostaisi Keski-Euroopan suurin ostoskeskus West End. Kahden miljoonan asukkaan kaupungista löydät varmasti kukkarollesi sopivia vaatteita. Samanlaisia ei ihan heti kävele Suomessa vastaan, vaikka monia samoja merkkiliikeitä on molemmissa maissa, suosittelen! Itse ostan vaatteita pari kertaa vuodessa, ja aina Budapestista, on siinä säästynyt pitkä penni.
Vuokraan yli 70 m2 asuntoa Budapestin keskustasta, kävellen 5 min West Endiin. Tammikuussa on vielä tilaa, joten kannattaa toimia nopeasti. Asut 100 vuotta vanhassa talossa, täysin kalustetussa asunnossa, 4 m korkeat huoneet, sisustus antiikkia ja modernia, ja mikä parasta, vielä EDULLISESTI.
Shoppailun lomassa voit käydä kylpylöissä, trendikkäissä, mutta edullisissa ravintoloissa syömässä tai kahvilla esim. Andrassy utcan, palatsikadun monissa kivoissa kuppiloissa.
Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.
;)Pasi
gsm 041 5265 140
[email protected]
TAMMIKUUN ALEMYYNTIIN!!!!
4
936
Vastaukset 4
- Unkaritar
Voiko sitä sun asuntoa vuokrata pitemmäksi aikaa, ja jos voi niin paljon pyydät kuukaudessa?
- Pasi
Moi!
Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
;)Pasi - Unkaritar
Pasi kirjoitti:
Moi!
Kiitos tiedustelusta, kuinka pitkä aika olisi kyseessä, ja mistä ajankohdasta lähtien? Kevät? Syksy? Asutko jo nyt Unkarissa? Vuokraan kyllä pidemmällekin jaksolle, mutta riippuu tosiaan ajankohdasta.
;)PasiOlen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.
- Pasi
Unkaritar kirjoitti:
Olen jo Budapestissa, mutta nykyinen asunto on liian "huono" minulle. Paljon pyydät kuukaudessa vuokraa? tarkoitus olis saada asunto viim. ensi viikolla ja vuokralaissuhde kestäisi toukokuun loppuun.
Moi!
Mun asunnossa, itse asiassa niitä on kaksi Jósika utcalla ja Vörösmarty utcalla, on varauksia niin paljon keväälle, että en pysty irrottamaan siitä kuin lomalaisia varten aikoja. Toiseen asuntooni tulee kevääksi vaihto-opiskelijat. Voin silti auttaa sinua eli yksi kaverini asuu Budapestissa. Soitin hänelle ja hänellä olisi asunto vapaana, mutta en viitsi tässä antaa hänen yhteystietojaan. Soitatko minulle tai lähetätkö mailia mun henkolökohtaiseen osoitteeseen.
;)Pasi
041 5265 140
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741193
- 1011160
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔751027Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241023Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i24998Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126910Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6858- 131850
- 58805
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27801Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46701- 45686
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.70682Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka145681Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132662Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50642- 19637
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80622Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12619- 48614