Pekka Haaviston vaimo

tyylikäs..

Ministeri Pekka Haaviston tumma perulainen vaimo oli tyylikkäästi pukeutunut

7

1068

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli´..

ympäristöministeri

• se vaimo

taisi ollakin mies

• se.....

....söpöliini ole Venezuelasta eikä Perusta? Vai muistanko väärin? Onkohan heistä kuvaa missään?

• hänhän on

ecuadorilainen... Menee nuo latinalaisen Amerikan maat sekaisin... Mutta söpö on, kelpais vaikka mullekin...

• BLOOD IS LIFE

Vaimo?! Nehän on molemmat miehiä eikä o naimisissa

• maansa myyneet

On se hienoa että meidän ministeri tykkää panna perseeseen.
      Toivottavasti linnan booli olisi myrkytettyä niin päästäisiin eroon osasta
      näistä 200 saatasta isänmaanpetturista.

• kemila

Onko mies ministeristä tullut rouva vai neiti ministeri siis ministeri haavisto on jonkun miehen vaimo TÄYTYY SANOA ET ON HALLITUKSELLA AIKAA LEIKKIÄ SUKUPUOLIJUTTUJA JA KIKKAILLA NIILLLÄ KÄÄNNELLÄ PATSAITA JOTTA NE NÄYTTÄÄ NIILLE PERSETTÄ MUTTA SUOMEN VELKAA JA TALOUTTA NIILLÄ EI O AIKAA MIETTIÄ no eipä o ihme ainoo ammattiryhmä joka saatana saa tehdä asiat aina kerta toisen jälkeen päin persettä mut ei o vastuuta teoista eikä tarvi vastata mistää mitä on tehny muut saa maksaa....Kemira myytiin oliko 300milj.e norjalaiselle yaralle menikö myös maassa olevat raakaaineet joiden arvon on arveltu nousevan jopa 36 miljardiin euroon jos näin tässäon tapahtunut maanpetos ruskean ison rahasummakuoren on pitänyt vaihtaa omistajaa tai meidän päättäjät on niin tyhmiä et sota aikana ne olis ammuttu ja sotkettu suohon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe