APUA, mihin suomi joutuu?
Onko tosiaan jotkut pippalot näin tärkeitä, että siitä keskustellaan mielummin kuin suomen itsenäisyydestä? Onko tosiaan tultu siihen, että presidentin linnan ovat valloittaneet turhajulkkikset, se yksi lööppisankarihan sinne pyrkii pitemmäksikin aikaa... Voi herramunjee... Ja rahvas katsoo kun pintaliitäjät näyttävät muka "tyyliä".... Heh heh
Tässä maassa ei ole montaakaan todellista työtä tekevää, kaikki vain haluavat juhlia ja humputella, kyllä yhteiskunta maksaa ja elättää.... Mistä hitosta yhteiskunta saa rahaa, kun valtionyhtiötkin on suurimmalta osin myyty ruotsalaisille?
Ääh, taidan olla kriisissä, pitää löytää itselleni uusi kotimaa... Vaikka pieni sellainen, jonka resitentiksi itse voisin ryhtyä...
OOTTE TURHAMAISIA !
höpönhöpöä joka paikassa
2
311
Vastaukset
- mitch75
Äläs ny hiilly!
Täs ny vaan jotkut kanssaihmiset juttelee, mitä eilen telkassa esiintyneillä ihmisillä oli päällä.
Ekkai sä kadullakaan mee puuttuun vieraitten ihmisten keskusteluihin?
Mun kaveripiiris puhutaan paljonkin höpöhöpö-juttuja, niin kuin vaikkapa säästä. - MaryLou
Saa kai sitä nyt jutustella asioista mitkä ketäkin kiinnostaa. Jos Sinua ei kiinnosta, vaihda palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760