Hei orgasmiherkät naiset!

O-Olivia

Oletteko huomanneet että olisitte myös kipuherkkiä? Siis kaikki kolotuksetkin tuntuvat herkemmin. On ikäänkuin hermot "pinnassa". Voiskohan siitä kurjasta ominaisuudessa olla jotain hyvääkin eli juuri tuo orgasmiherkkyys?;))
Niin että miehet, vaikka naisesi valittelisi kiputilojaan niin voivat olla kuitenkin tietyllä tavalla mukavaakin seuraa;D

24

5743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikipäässä höylänny

Ei orkasmihrkkiä naisia ole olemassakaan.

• O-Olivia

Tottakai on mutta et ole ehkä vielä tavannut! Löytyisköhän niitä kipupoliklinikalta?

• O-Olivia

kukaan muu ole huomannut tätä asiaa? Onks kaikilla ihan puudutettu...

• ----

on orgasmiherkkiä naisia, koska on myös naisia jotka eivät voi edes saada orgasmia. se on niin henkilökohtaista, että on ihan loogista että jotkut saavat helpommin. tiedän naisia jotka kykenevät saamaan orgasmin pelkästään kiihottavista ajatuksista. itse en siihen pystyisi.

• 9/10

Mulla on nainen joka saa lähes aina ja sanotaan näin että ite en ole lauennut juuri koskaan aikaisemmin kun hän. Osaan toki pidätellä omaa orgasmiani joten jaksan naida häntä todella kauan. Ongelma onkin lähinnä se, että miten saan naiseni orgasmin pitkitettyä jotta saisin kauemmin naida häntä?

• Jamppis

Vaimoni iho on hyvin herkkä. Hän tuntee pienenkin tikun joka on paidassa, hiekanmurunkin
      lattialla jalanpohjassa ja kuitaa herkästi. Hyvää on sekin että hän saa 1-3 orgasmia/rakastelu.

• päätellä?

Historiallinen tyttöystäväni oli myös yhtä herkkä. Ei silti saanut orgasmia koskaan, mitenkään eikä kenekään kanssa, ei edes itsekseen.

• utelias

Munkin nainen saa lähes joka kerta mutta aina kun ehdotan että aletaas alusta (= tarkoittaen hänelle uutta orkkua) niin eipä onnistu. Ite jaksan vaikka kuinka kauan ja saan pitkitettyä omaa orgasmiani todella kauan. Joten naisen laukeaminen enemmän kuin yhden kerran olisi suotavaa. Joka kerran sama vastaus naisen suusta: tiedän etten enää saa! Olenkin todennut että millä helvetillä sen tiedät kun et ole ikinä kokeillut... Siispä vinkkiä miten laukaistaa useemmin kun kerran (nainen ei tykkää pillun nuolemisesta, joten se ei ole ratkaisu)

• lettipippeli

Tossa voi olla perääkin...koska omalla vaimollani on taas korkea kipu kynnys ja myöskään orgasmi ei tule ihan helpolla...vaan vaatii kovaa..no työtä ainakin :)

• huomannut

...saman asian naisteni kanssa. saattaa olla selkeä asiayhteys. Enjoy (niistä osrkuista...)

• EllenEmmi

kivulle(kin).

• ...

Ahh, voisinpa räjäyttää tajuntasi...

• EllenEmmi
        ... kirjoitti:

Ahh, voisinpa räjäyttää tajuntasi...

*sarja-tulta-kulta*
        (*&*)
        [cuccuu]

• ...
        EllenEmmi kirjoitti:

*sarja-tulta-kulta*
        (*&*)
        [cuccuu]

Sarjatulta... uuh!!

Siinähän räjähtäisi meikäläisenkin tajunta. Lupaan kammata hiuksesi jälkeenpäin...

=D

• Tapu

Mielenkiintoista. Minun vaimoni on hyvin "paksunahkainen", suihkuttaa tulikuumalla vedellä, juo kahvin melkein kiehuvana ja kipukynnys on eritäin korkea. Niimpä sitten orgasmitkin ovat pitkän kamppailun takana.

• kuusysimale

Toki jotkut naiset voivat saada orgasmin herkemmin kuin toinen, mutta mistä se sitten johtuu! Kyse ei ole vain fysiologionen, siihen tarvitaan myös psyykkisiä apuja. Jos henkisesti ei ole "herkkä", tai orgasmin yritys on liian valtava, voi jäädä saamatta. Aikoinaan ex-tyttöystäväni ei saanut orgasmia millään ja viimein kun hän keksi sen saamisen, se sai joka kerta ja rajusti.

Yhteyttä en ole kipukynnyksen ja orgasmiherkkyyden välillä huomannut. Ex-tyttöystäväni ei ollut kipuherkkä ja lopulta sai herkästi. Nykyinen vaimoni ei saa millään ja on pirun kipuherkkä. Että silleen...

• paikkansa

olen 40 mies ja sairastan fibromyalgiaa joka vaikuttaa myös aivojen keskushermoston kipukeskukseen. kaikki kaikki tuntemukset ovat herkällä kivut, aistimukset ym.. myös orgasmi on herkällä. Eiköhän näillä ole jotain yhteyttä. Olenkin huomannut että parin epätahtisuus voi aiheuttaa ongelmia seksissä. Toinen saa nopeasti kun taas toisella kestää. Parasta olisikin että herkkä pari löytää toisensa. Fibromyalgia on muuten tauti joka voi olla lievänä muotona tietämättä monella yliherkällä ihmisellä. googlatkaa ja tutustukaa näin voi moni ongelma selvitä.

• orkkuherkkä

Orgasmiherkkiä naisia ON olemassa. Olen siitä elävä esimerkki:) Saan orgasmin yhdynnässä tosi helposti, enkä tarvitse välttämättä klitoriksen kiihottamista. Olen saanut orgasmin mm. baarissa, jossa miesystäväni on painellut alaselkääni, kuntosalilla reisien loitontajalaitteessa ja jumpassa, kun treenattiin pakaroita (selällään jalat koukussa ja lantion nosto ylös).

Olen muuten kipuherkkä, käyn mahdollisimman viileässä suihkussa ja esim. päänahkani on tosi herkkä, jo pieni hiuksista vetäminen sattuu. Tosin joskus rakastellessa pyydän poikakaveriani repimään hiuksista, koska se kipukin jotenkin tuntuu hyvältä... :)

En taida olla normaali....

• kirjoittaja
        orkkuherkkä kirjoitti:

Orgasmiherkkiä naisia ON olemassa. Olen siitä elävä esimerkki:) Saan orgasmin yhdynnässä tosi helposti, enkä tarvitse välttämättä klitoriksen kiihottamista. Olen saanut orgasmin mm. baarissa, jossa miesystäväni on painellut alaselkääni, kuntosalilla reisien loitontajalaitteessa ja jumpassa, kun treenattiin pakaroita (selällään jalat koukussa ja lantion nosto ylös).

Olen muuten kipuherkkä, käyn mahdollisimman viileässä suihkussa ja esim. päänahkani on tosi herkkä, jo pieni hiuksista vetäminen sattuu. Tosin joskus rakastellessa pyydän poikakaveriani repimään hiuksista, koska se kipukin jotenkin tuntuu hyvältä... :)

Näin herkästilaukeavana miehenä on kyllä mukava kuulla että teitä samanlaisia naisiakin on. sääli ettei ole sattunut kohdalle. Ongelma on ainakin minun avioliitossani lähes lopettanut seksin. Naisillahan se ei ole samanmoinen ongelma jos ongelma ollenkaan , en tiedä. Vielä siitä että pidit hiusten vetämisestä siinä varmaan kiihottaa eläimellisyys, alkukantaisuus hmm. pitäisi varmaan kokeilla joskus. Joskus nuorempana yksi tyttö iski orkun saadessaan kynnet selkään oikein kunnolla ja huusi vielä kovaa, se ainakin oli kiihottavaa kun tullaan estoitta ja lujaa. No niitä jälkiähän oi sitten kiva näytellä kavereille, että tälläistä seksiä sitä meikäpoika harrastaa. Jos kipuherkkyytesi on häiritsevän suurta ja nukut huonosti kannattaa katsoa tuo aikaisemmmin mainitsemani fibromyalgia googlella, on vain mukava tietää mikä vaivaa jos ongelmia on ollut. Onnenpoika sun poikaystäväsi. Ei muuten olla ketään normaaleja. Hyviä jatkoja :)

• orkkuherkkä kirjoitti:

Kyllä sä varmaan normaali olet?
        Minä olen myös herkkä mutta klitasta ja saanut orkkuja mitä uodoimmissa kuvioissa pyörän satulassa hevosen selässä prätkän kyydissä , kaikki missä voi joku hipaista klittaa voi aiheuttaa siksi käytän paksuja pikkuhousun suojia.
        Päänsärky ja kuukautiskivut on kyllä kovia , nämä voi kyllä liittyä toisiinsa.
        N.18

• Anonyymi

Olen jo 58v. Mies. En ole mitenkään komea. Aivan tavallinen, lyhyt jne. Libidoni on vahva ja siitä johtuvan yrityksen kautta on paljon kokemuksia erilaisista kumppaneista. Kuukausi sitten tapasin aivan arkisen näköisen yh- urhon. Ja nyt...Olen aivan ihmeissäni. Hän saa pienenkin lämmittelyn jälkeen sarjalaukeamisia, jotka ei vaan lopu, vaikka kuinka "tavallista" penetraatiota jatketaan. En ikinä ole vastaavaa kiihkoa ja naisen ejakulaatiota kokenut, enkä voi kuin ihmetellä, kuinka joku tuollaisen ihanuuden on päästänyt kynsistään.! Jos menetän hänet, saan siirtyä tumppukantaan., koska kaikenlaista on nähty, mutta mikään tämän jälkeen ei voi antaa samanlaista sydämenläpättävää pyörrytystä.

• Anonyymi

Mitä tarkoitetaan orgasmiherkkyydellä? Naisella on korkea kipukynnys. Mutta saa nopeasti orgasmin, mutta vaatii voimakasta käsittelyä. Eli kunnon rajua panemista tai ihan kunnon survomista seksileluilla tai fistaten.

• Anonyymi

Itselläni on juuri samanlainen alapää. Haluan aina rajusti ja isoa, mutta saan todella helposti. Ja usein myös squirttaan, kun tarpeeksi rajusti ja nopeasti homman hoitaa.

• Anonyymi

Edellinen naisystävä oli todella orgasmiherkkä. Suhteen alkuaikoona, kun ekaa kertaa laitoin käden pikkareiden päälle, hän sai. Myöhemmin riitti tissien imeminen. Hän sai pantaessa ja nuollessa aina, parhaimmillaan useita kymmeniä hirveällä huudolla höystettynä :D Kerran sai pelkästää hauiksen sivua silittämällä. Vastaavasti hänen pyllylleen ei saanut edes pientä läpsäisyä antaa, kun oli siitä niin herkkä, että kaikki sattui. Ehkä nämä korreloivat keskenään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      7920
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      59
      5902
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3322
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3013
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1698
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      210
      1660
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      336
      1398
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1192
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1189
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1101
    Aihe