TYLSÄÄ

Sattuma

HOH HOIJAA... Kyllä on tylsää lukea näitä aikaisten ihmisten juttuja. Tai no, ei taida monikaan olla ainakaan mieleltään kovin aikuinen. Kyllä on ihana tulevaisuus niillä, jotka sitä rakentavat täällä foorumeilla. Kyllä joka ainoa verkostomarkkinointikin on fiksumpaa kuin täällä kirjoittelu. En tuu toista kertaa kommentoimaan, sellaiseen ei aikaa kannata käyttää, kun juttujen taso on tämä.

11

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :;:;:;:;:;:;:

Nussi nenääs

• antihörhö

Ai että sattumalta säkin vaan tänne eksyit ja heti tiedät kaiken mitä täällä kirjoitellaan? Säkin vahtaat tätä palstaa joka ikinen päivä, mutta et pysty sitä myöntämään. Niin kuin et pysty myöntämään koskaan sitäkään, että verkostoherrat kusettaa sua pahemman kerran...

Hohhoijaa. Kyllä teidät hörhöt jo tunnetaan.

• Tosi hörhö

Ei mua kukaan kuseta, osaan käydä kusella jo itsekin. Miten on sun laita? Tiedätkö muuten edes mitä hörhö tarkoittaa?

• hmmmm
        Tosi hörhö kirjoitti:

Ei mua kukaan kuseta, osaan käydä kusella jo itsekin. Miten on sun laita? Tiedätkö muuten edes mitä hörhö tarkoittaa?

Väärin. Kyllä sua kusetetaan. Ylälinja kulettaa sua narussaan ja sä teet kuten he sua käskevät...

• movemaster
        Tosi hörhö kirjoitti:

"En tuu toista kertaa kommentoimaan, sellaiseen ei aikaa kannata käyttää, kun juttujen taso on tämä."

NIINPÄ

• Kulkija vainen
        hmmmm kirjoitti:

Väärin. Kyllä sua kusetetaan. Ylälinja kulettaa sua narussaan ja sä teet kuten he sua käskevät...

Ei muuten kukaan kuseta. Käyn ihan ite vessassa.

• Vastustaja
        movemaster kirjoitti:

"En tuu toista kertaa kommentoimaan, sellaiseen ei aikaa kannata käyttää, kun juttujen taso on tämä."

NIINPÄ

Kuitenkin tulette - MOLEMMAT. Ette yksinkertaisesti pysty olemaan poissa täältä. Kun on mennyt hörhön pää pahasti sekaisin. Ette oikein tiedä mitä ajatella, kun upline sanoo toista ja vastustajat netissä toista.

Kyllä vastustaminen on ihanaa!

• movemaster
        Vastustaja kirjoitti:

Kuitenkin tulette - MOLEMMAT. Ette yksinkertaisesti pysty olemaan poissa täältä. Kun on mennyt hörhön pää pahasti sekaisin. Ette oikein tiedä mitä ajatella, kun upline sanoo toista ja vastustajat netissä toista.

Kyllä vastustaminen on ihanaa!

Minä kyllä täälä tuun oleen, ja vastustan verkostomarkkinointia yleensä ja Moven kaltaista yli kusetuksia erityisesti, toi oli vaan lainaus tolta yheltä, joka eka kirjotti, että ei koskaan enään kirjota tänne ja heti perään tuli uudestaan kirjotteleen...

Mää en oo Movessa ikinä ollu, enkä tuu ikinä oleen siis olen kanssa VASTUSTAJA, voisit hiukan opetella lukemaan....

Lyhyt esitelmän oon kerran käyny kuunteleen ja nauraan sille, joka sen mulle piti, sain sen kaverin aika punaseks ja hiljaseks, kun siltä hinnoista ja muusta kyselin...

• movemaster
        Kulkija vainen kirjoitti:

Ei muuten kukaan kuseta. Käyn ihan ite vessassa.

ns. kusettaminen tässä tapauksessa tarkoittaa eri asiaa, kuin ns. virtsaaminen tai ulostaminen

• Samaan mieltä

Ja tästä huomataa miksi ei tänne palstalle yksikään nainen kirjoita..

• heh heh

Tätä palstaahan seuraa itse asiassa aika suuri määrä ihmisiä. Onko taas upline uskotellut, että ei tätä kukaan lue?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe