Millaisia kokemuksia omaatte Kuopion ja lähialueiden hampilääkäreistä, kuka mahtais olla hintalaatu suhteeltaan hyvä. Olen saanut jo tarpeekseni paikoista joissa kiskotaan hintaa, mutta hommat hoidetaan miten sattuu...
yksityiset hammaslääkärit
6
4163
Vastaukset
- Iltamyöhä
Hymyhammas, Jaana Puustinen. Pieni, mutta pirteä hammaslääkäri. Luulen, että myös aivan normaalihintainen. Käyppä siellä.
- Potilas
Minulla taas Jaana Puustisesta jäi rahastuksen maku suuhun. Vuosikaudet olin hänen asiakkaanaan, kunnes viisurikivun vuoksi hän antoi mulle aina uuden ajan eikä tehnyt mitään, mutta lasku tuli joka käynniltä. Vaihdoin lääkäriä, Kuopion Hammasklinikka on asiallinen ja edullinen paikka. www.kuopionhammasklinikka.fi
- Anna Nicole Smithin hampaat...
on ihan hyvä ja ystävällistä porukkaa...
- Aurinko
Itse olen käynyt Hammasmyyrässä, Riitta Vatasella, samassa talossa kuin keskustan neuvola. Olen tosi tyytyväinen palveluun ja hinnatkin on mielestäni aivan kohtuulliset. Asiakkaita kyllä hänellä tuntuu riittävän hyvin että saattaa joutua odottelemaan vähän vapaita aikoja.
- Anonyymi
Minnalla on hampaita
- Anonyymi
Kohta siltä tulee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822