Millaisia kokemuksia omaatte Kuopion ja lähialueiden hampilääkäreistä, kuka mahtais olla hintalaatu suhteeltaan hyvä. Olen saanut jo tarpeekseni paikoista joissa kiskotaan hintaa, mutta hommat hoidetaan miten sattuu...
yksityiset hammaslääkärit
6
4232
Vastaukset
- Iltamyöhä
Hymyhammas, Jaana Puustinen. Pieni, mutta pirteä hammaslääkäri. Luulen, että myös aivan normaalihintainen. Käyppä siellä.
- Potilas
Minulla taas Jaana Puustisesta jäi rahastuksen maku suuhun. Vuosikaudet olin hänen asiakkaanaan, kunnes viisurikivun vuoksi hän antoi mulle aina uuden ajan eikä tehnyt mitään, mutta lasku tuli joka käynniltä. Vaihdoin lääkäriä, Kuopion Hammasklinikka on asiallinen ja edullinen paikka. www.kuopionhammasklinikka.fi
- Anna Nicole Smithin hampaat...
on ihan hyvä ja ystävällistä porukkaa...
- Aurinko
Itse olen käynyt Hammasmyyrässä, Riitta Vatasella, samassa talossa kuin keskustan neuvola. Olen tosi tyytyväinen palveluun ja hinnatkin on mielestäni aivan kohtuulliset. Asiakkaita kyllä hänellä tuntuu riittävän hyvin että saattaa joutua odottelemaan vähän vapaita aikoja.
- Anonyymi
Minnalla on hampaita
- Anonyymi
Kohta siltä tulee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248