Kuinka monta kuvakoetta ja muuta kysymystä on teoriakokeessa?
Teoriakokeen kysymykset
7
10895
Vastaukset
50 kuvakysymystä, 10 teoria kysymystä.
- joonathand
Miten monta virhettä saa tulla?
joonathand kirjoitti:
Miten monta virhettä saa tulla?
Teoriakysymyksissä 3, kuva kysymyksissä 8 taikka 9, joku voi vielä varmistaa.
- sussu
****** kirjoitti:
Teoriakysymyksissä 3, kuva kysymyksissä 8 taikka 9, joku voi vielä varmistaa.
Kuvakokeessa saa tulla 8 virhettä. Itell' tuli 9 virhettä ja koe hylättiin. Sama tapahtui myös toisella kerralla.
Teoria kokeessa tulee kuvien ja teoriakysymysten lisäksi yksi liikennemerkkikysymys. Pitää tietää mihin ryhmään kuvaan tuleva liikennemerkki kuuluu. Sitten pitää valita liikennesääntöjen mukaan o8ikea ajoreitti, 2 on väärin. merkkikysymys ja ajoreitin valinta tulee kuvien lopuksi.
Kuvissa tulee 10 väittämää:
saan ajaa suoraan tätä kaistaa
saan kääntyä oikealle tältä kaistalta
saan kääntyä vasemmalle tältä kaistalta
Ajan suoraan minun pitää väistää kuvassa näkyvää tien käyttäjää (yhtä tai useampaa)
käännyn oikealle minun pitää väistää kuvassa näkyvää tien käyttäjää
käännyn vasemmalle, minun pitää väistää kuvassa näkyvää tien käyttäjää (yhtä tai useampaa)
Saan lähteä ohittamaan edellä ajavan ajoneuvon
Saan vaihtaa kaistaa
Minun on pysähdyttävä.
kuvassa näkyvä punainen auto on pysäköity oikein.
Kutakin väitettä seuraa 5 kuvaa. Sinun pitää tietää onko väite oikein vai väärin. Aikaa 13 sekuntia/kuva Kuva näkyy 10 sekuntia, mutta voit painaa nappia 3 sekuntia kuvan häviämisen jälkeen.
Teoriakysymyksiin, liikennemerkki tehtävään ja reitinvalintaa on aikaa 30 sekuntia/kysymys.
Onnea kokeeseen - Ananas
sussu kirjoitti:
Kuvakokeessa saa tulla 8 virhettä. Itell' tuli 9 virhettä ja koe hylättiin. Sama tapahtui myös toisella kerralla.
Teoria kokeessa tulee kuvien ja teoriakysymysten lisäksi yksi liikennemerkkikysymys. Pitää tietää mihin ryhmään kuvaan tuleva liikennemerkki kuuluu. Sitten pitää valita liikennesääntöjen mukaan o8ikea ajoreitti, 2 on väärin. merkkikysymys ja ajoreitin valinta tulee kuvien lopuksi.
Kuvissa tulee 10 väittämää:
saan ajaa suoraan tätä kaistaa
saan kääntyä oikealle tältä kaistalta
saan kääntyä vasemmalle tältä kaistalta
Ajan suoraan minun pitää väistää kuvassa näkyvää tien käyttäjää (yhtä tai useampaa)
käännyn oikealle minun pitää väistää kuvassa näkyvää tien käyttäjää
käännyn vasemmalle, minun pitää väistää kuvassa näkyvää tien käyttäjää (yhtä tai useampaa)
Saan lähteä ohittamaan edellä ajavan ajoneuvon
Saan vaihtaa kaistaa
Minun on pysähdyttävä.
kuvassa näkyvä punainen auto on pysäköity oikein.
Kutakin väitettä seuraa 5 kuvaa. Sinun pitää tietää onko väite oikein vai väärin. Aikaa 13 sekuntia/kuva Kuva näkyy 10 sekuntia, mutta voit painaa nappia 3 sekuntia kuvan häviämisen jälkeen.
Teoriakysymyksiin, liikennemerkki tehtävään ja reitinvalintaa on aikaa 30 sekuntia/kysymys.
Onnea kokeeseenHarjoittele netissä. www.sompsa.fi Itselläni osui kokeeseen osa kuvista suht samoja, kuin oli tuolla sompsan sivuillakin.
Ja kun sitten olet kokeessa, älä hätiköi, vaan odota rauhassa kunnes katseesi on kierrellyt sen kuvan läpi. 13 sekuntia on pitkä aika. Paina nappia vasta kun olet varma, tai kun kuva häipyy näkyvistä. Yleensä juuri viime tingassa huomaa mikä pikku juju siihen kuvaan olikaan kätketty (jos oli).
A - PageUp
Ananas kirjoitti:
Harjoittele netissä. www.sompsa.fi Itselläni osui kokeeseen osa kuvista suht samoja, kuin oli tuolla sompsan sivuillakin.
Ja kun sitten olet kokeessa, älä hätiköi, vaan odota rauhassa kunnes katseesi on kierrellyt sen kuvan läpi. 13 sekuntia on pitkä aika. Paina nappia vasta kun olet varma, tai kun kuva häipyy näkyvistä. Yleensä juuri viime tingassa huomaa mikä pikku juju siihen kuvaan olikaan kätketty (jos oli).
AOnko siinä teoria kokeessa kello näkyvillä (niinkuin esim sompsan harjoitus ohjelmassa)?
- jesse-_
Täällä voi harjotella teoriakokeeseen:
www.verkko-opisto.com
ite harjottelin tuolla ja meni kevyesti läpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901