Turku otti paljon, Turku antoi ehkä hieman enemmän! Kokonaisuudessaan työreissuni oli täysin mukiinmenevä, vaikkei sine mahdukkaan... :)IHANAA OLLA KOTONA, MINUN OMASSA KODISSA!!!!!!!!!
Ehjänä kotiin!!
10
444
Vastaukset
- me kaikki turkulaiset
Tul ny.
Venaile sinä sielä hame hampaissa, tottahan minä takaisin tules ja laitan taas koko turun sekaisin... ainakin hostel turun!! heh... :)
- Uppis
....kotiin :)))
- Uppis
NW4EVER kirjoitti:
Autolla, ei finnairilla... tihi! :)
joudun käveleen kotio :(((
"oma koti kullan kallis..."oma sänky paras sänky..."
=:0))))))))))))))))))))))))))...en varmaan pysty edes nukkumaan tänä yönä, olen oman ISOOOOOON sängyn takia aivan hekumas! Turus nukuin kusen polttamalla matkustajakodin kerrossängyn patjalla!! Eipä ole ikävä sitä autuutta........ :) :)
NW4EVER kirjoitti:
...en varmaan pysty edes nukkumaan tänä yönä, olen oman ISOOOOOON sängyn takia aivan hekumas! Turus nukuin kusen polttamalla matkustajakodin kerrossängyn patjalla!! Eipä ole ikävä sitä autuutta........ :) :)
et ku köllähät omaaaaaan isoooon sänkyyn....hyörit ja pyörit vaan.....=:0)))) on se oma sänky ihan ykkönen....
- galeina
Se on jo saavutus sinänsä!=) Jopa sultakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530