AGNES OLI HANNAN SUOSIKKI!

sanoi linnan juhlissa

Niinhän tuosta maikkarin linnan juhlien haastattelusta oli rivien välistä luettavissa, että Hanna Pakarisenkin suosikki oli se, jonka olisi oikeasti kuulunut voittaa: AGNES!

Hyvä Hanna ja Agnes - todelliset Idols voittajat!

PS. Hanna oli todella nättinä Linnan juhlissa. Ihana Hanna.

12

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xuxu

      Näin minäkin sen tulkitsin: "minulla oli kyllä suosikki, enempää en paljasta"tms.

      • sippu

        Sama tulkinta täälläkin. " Minulla OLI suosikki" Jossai lehdessä myös luki, että Hanna ei paljasta idols-suosikkiaan, mutta on äänestänytkin häntä. Eihän se tietenkään silti sitä seikkaa pois sulje, etteikö Hannan äänestämä laulaja ja suosikki olisi voinut jo tippua.


      • lehtijutun mukaan..
        sippu kirjoitti:

        Sama tulkinta täälläkin. " Minulla OLI suosikki" Jossai lehdessä myös luki, että Hanna ei paljasta idols-suosikkiaan, mutta on äänestänytkin häntä. Eihän se tietenkään silti sitä seikkaa pois sulje, etteikö Hannan äänestämä laulaja ja suosikki olisi voinut jo tippua.

        Pari viikkoa sitten lehdessä Hanna kertoi, että hänellä ON suosikki Idols-finaaleissa. Nyt kuitenkin hän sanoi, että hänellä OLI suosikki. Vaihtoehdot ovat siis Agnes ja Henna, joista veikkaan Agnesia ;)


      • sippu
        lehtijutun mukaan.. kirjoitti:

        Pari viikkoa sitten lehdessä Hanna kertoi, että hänellä ON suosikki Idols-finaaleissa. Nyt kuitenkin hän sanoi, että hänellä OLI suosikki. Vaihtoehdot ovat siis Agnes ja Henna, joista veikkaan Agnesia ;)

        Lehtijuttu jota minä luin oli kyllä tämän päiväinen, joko toinen iltalehdistä tai Kaleva (en kuollaksenikaan muista). Mutta itsekin uskon Agnesin olleen Hannan suosikki.


      • sippu
        sippu kirjoitti:

        Lehtijuttu jota minä luin oli kyllä tämän päiväinen, joko toinen iltalehdistä tai Kaleva (en kuollaksenikaan muista). Mutta itsekin uskon Agnesin olleen Hannan suosikki.

        Siis iltapäivälehdistä


      • Xuxu
        sippu kirjoitti:

        Siis iltapäivälehdistä

        Itse linnanjuhlissa sanoin näin.. taisi olla kolmosella haastattelu ;)


      • jeehhuu
        lehtijutun mukaan.. kirjoitti:

        Pari viikkoa sitten lehdessä Hanna kertoi, että hänellä ON suosikki Idols-finaaleissa. Nyt kuitenkin hän sanoi, että hänellä OLI suosikki. Vaihtoehdot ovat siis Agnes ja Henna, joista veikkaan Agnesia ;)

        ..oli nimittäi munki suosikki:) Olis pitäny voittaa. Se oli NIIIN ihana. Mutta Hanna on silti paras :D


    • hanskittaja

      Mullakin tuli heti Agnes mieleen, ei sillä, koska Agnes oli uudesta Idolssista paras.
      Hanna oli nätein linnanjuhlissa, mutta Hanna on

      • NO HYI

        Sillähän oli sellanen karsee lepakkoasu! xD ja se oli laittanu jonkun sairaan kireen korsetin pitää sen makkarat piilossa, hyvä ku ees varmaan pysty hengittämään! hah! Ja ketä vittuu kiinnostaa kuka Hannan suosikki oli/on???????????????????????????????????????????HALOO!!!!!!! Uus idoli on valittu, HANNA VOIS JO LOPETTAA TON JULKISUUTEEN PÄÄSEMISEN YRITTÄMISEN MILLÄ VAAN VERRUKKEELLA!!!!!!!!! Oh my God...oikeesti...


      • hyhhyh
        NO HYI kirjoitti:

        Sillähän oli sellanen karsee lepakkoasu! xD ja se oli laittanu jonkun sairaan kireen korsetin pitää sen makkarat piilossa, hyvä ku ees varmaan pysty hengittämään! hah! Ja ketä vittuu kiinnostaa kuka Hannan suosikki oli/on???????????????????????????????????????????HALOO!!!!!!! Uus idoli on valittu, HANNA VOIS JO LOPETTAA TON JULKISUUTEEN PÄÄSEMISEN YRITTÄMISEN MILLÄ VAAN VERRUKKEELLA!!!!!!!!! Oh my God...oikeesti...

        näkisinpä millane makkara sää oot. ja mitenkäs hanna on julkisuuteen erutyisesti pyrkinyt? se nyt vaan on niin hemmetin ihana persoona ja hyvä laulaja, toisin kuin ilkka joka on suomen joidenkin mielestä "idoli".

        tähdenlennoks se taitaa jäädä.. vähä niinku indx.

        mut enhän minä sitä tiedä


      • mie vaan
        hyhhyh kirjoitti:

        näkisinpä millane makkara sää oot. ja mitenkäs hanna on julkisuuteen erutyisesti pyrkinyt? se nyt vaan on niin hemmetin ihana persoona ja hyvä laulaja, toisin kuin ilkka joka on suomen joidenkin mielestä "idoli".

        tähdenlennoks se taitaa jäädä.. vähä niinku indx.

        mut enhän minä sitä tiedä

        ...nähtävästi suakin kiinnostaa kun tätä palstaa luet...?


      • hulluoot
        NO HYI kirjoitti:

        Sillähän oli sellanen karsee lepakkoasu! xD ja se oli laittanu jonkun sairaan kireen korsetin pitää sen makkarat piilossa, hyvä ku ees varmaan pysty hengittämään! hah! Ja ketä vittuu kiinnostaa kuka Hannan suosikki oli/on???????????????????????????????????????????HALOO!!!!!!! Uus idoli on valittu, HANNA VOIS JO LOPETTAA TON JULKISUUTEEN PÄÄSEMISEN YRITTÄMISEN MILLÄ VAAN VERRUKKEELLA!!!!!!!!! Oh my God...oikeesti...

        Kuules sä et hauku enää yhtään hannnaa! senkin pikkukersa käyttäydytkin sillälailla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      101
      2324
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2036
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe