Hei,
Aloitettuani koulun uudestaan n4vuotta sitten alkoi minua vaivaamaan kummalliset oireet...
Ahdistuin ja punastuin ja sain sydamentykytyksia kun esimerkiksi opettaja tulu liian lahelle tai minulta kysyttiin jottain puhumattakaan esiintymisesta. Se mika tasta tekee kummallisen on se, ette aikaisemmin olen tykannyt esiintya, ollu sosiaalinen, peloton jne...
Kaikkeen tahan liittyy vahvasti rankka juhliminen joka kesti noin kolme vuotta...Alkoholia, MDMAta, amfettamiinia(vahemmassa maarin), kannabista joka viikonloppu, jokus jopa keskiviikkoisin.
TKlekuri antoi minulle beetasalpaajia, jotka joissain maarin auttavatkin, mutta ei viitsisi popsia niita kokoajan. kumminkaan en voi ennakoida tulevia tilanteita.
Nykyaan kirkkaat huoneet kammottavat, koulussa, kokouksissa jne... sosiaaliset tilanteet kaikkien vieraiden kanssa ja varsinkin jos heita on useampi pelottavat. pelkaan ahdistuvani ja punastuvani. mita pitaisi tehda, onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa?? Auttaisikohan masennuslaakkeet. esim serotiniinitasoihin vaikuttavat?
TKlekurin kanssa olen niin pahasti umpikujassa etten hanen vastaanotolle enaa mene.
apuja??
Apua masennuslaakeista
2
273
Vastaukset
- marian
Esim. Seroxat auttaa. Kuitenkin terveydestä kannattaa pitää huolta niin, että nukkuu, syö ja liikkuu säännöllisesti. Ei kannata huolestua liikaa. Ahdistus voi tulla myös itsetunnon puutteesta, syyllisyyden tunteista ja sellaisista tunteista joita on vaikea jäljittää. Kuuntele itseäsi ja kirjoittele vaikka ylös millaiset asiat pyörivät mielessäsi. Onko niillä yhteyttä ahdistuneisuuteesi?
- koulua käyt?
Jos olet opiskelija, pääset opiskelijaterveydenhuoltoon. Ja voit vaatia lääkärin vaihtamista. Toivottavasti olet nyt "kuivilla". Oletko koskaan saanut lähetettä psykiatrille; saattaisit tarvita hänen hoitoaan ja myös tutkimuksia -en tarkoita saarnata tai pelotella- mutta ettei aineiden käyttö ole jättänyt sinuun jälkiä.
Hakeudu hoitoon, älä tunne syyllisyyttä menneistä ja jos muu ei onnistu, vaadi asiallisesti mutta napakasti lääkärin vaihtoa ja mieti jo etukäteen hyvät perustelut valmiiksi!
Tsemppiä sinulle toivoo sh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862