Hanna Pakarinen on hetero, fiksu, kaunis ja
erittäin hyvä laulaja! Joten voisitteko lopettaa
nuo idioottimaiset lesbo jutut ja muut Hannaa koskevat pilkka puheet...
Hannasta
5
916
Vastaukset
- joku vaan
olen täysin samaa mieltä! On se kumma kun julkkiksista pitää aina yrittää leipoa lesboja tai homoja ja puhua muuta paskaa!!
- YrjöJurri
Hanna on nätti nuori nainen ja kaikenlisäksi erittäin hyvä laulaja.
Toisekseen mitä nämä äitylin pikku piipertäjät edes tietävät lesbosuhteista tai seksistä yleensä. - gootti-karjalainen
lesbojen toiveajattelua Hannan lesbous. Tietysti heidän vinkkelistään katsottuna olisi mahtavaa saada niinkin paljon mediassa näkyvä henkilö kuin Hanna julkilesboksi.
- Lepakko
Saahan sitä unelmoida! Itse ainakin jatkan unelmointia Hannasta tasan niin paljon kuin haluan.. Ei ole minun vika jos lehdistö tai joku muu sellainen väittää Hannan olevan lepakko, vaikkei selvästikkään sitä ole.. mulle ihan sama. Se ei estä mua unelmoimasta!=)
- hanskittaja
Mä oon sun kans niin samaa mieltä!
Tollaset jutut on niin lapsellisia, että ei voi ymmärtää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840