Jsvp..

Tästä meidän taistelusta ei ole mitään hyötyä kummallekaan, sinusta ylipäätänsä on vain haittaa uskonnollesi, mutta ei se minua haittaa, tee hallaa uskonnollesi ja muille uskoville niin paljon kuin tahdot. Minulla on sinulle jälleen kerran yksi ehdotus (tahdon huomauttaa tässä muillekin, että olen antanut kyseiselle häirikölle useita erilaisia vaihtoehtoja ym. jotta hän lopettaisi häiriköinnin.)
Jos avaat tasan yhden topicin itseäsi varten, johon sitten kirjoitat asiasi. Tuossa topicissa tekstiesi pitää olla omia, niiden pitää olla sääntöjen mukaisia, minua on turha yrittää mustamaalata etkä saa kirjoittaa minusta valheellisia asioita. Tuo topic on siis sinua varten. Tästä olisi hyötyä molemmille, jättäisit muun palstan rauhaan, ne jotka tahtovat lukea tekstiäsi löytäisivät sen yhden topicin alta jne.

Mahtaisikohan tällainen ehdotus sopia sinulle?

5

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti tämäkään ei sinulle sovi, vaan sinun on pakko tehdä hallaa kaikille ja häiriköidä. Mitä hyötyä luulet olevan tuosta häiriköinnistäsi? Kukaan ei ehdi lukea tekstejäsi ennenkuin poistan ne, joten et ole avuksi kenellekään, porilaiset eivät saa tietää tästä "totuudestasi." Olisin antanut sinulle mahdollisuuden kertoa "totuudestasi" porilaisille, mutta tätä et tahtonut? Vihaatko todella noin paljon uskovaisia ja uskontoa, että tahdot pilata kaikkien uskovaisten ja uskontojen maineen?

    • Annoin jo yhden viestisi olla yli tunnin, koska kuvittelin, että suostuit ehdotukseeni? Et vastannut ollenkaan kysymyksiini, että mitä hyötyä kuvittelet tuosta häiriköinnistäsi olevan? Vihaatko uskontoja ja uskovaisia noin paljon? Jos et ehdotukseeni suostu niin tulen jatkamaan samaan malliin poistojani mahdollisimman nopeasti, sitäkö tahdot?

    • niinku..niinku..

      no, tästä taisi tulla nyt se kaverin oma topic...jaa, ei sentään...on taas avannut jonkun tuonne ylemmäs...herra ylijumala, suostu nyt ihmeessä seriffin toiveeseen niin voimme kysellä jotain uskonnon asioita sinulta kun tunnut niistä tietävän

      • pyytää jumalalta

        Miten kehtaat pyytää jumalalta mitään palvelusta?Luuletko että hän sinua auttausi tekojesi jälkeen.Tiedät hyvin mitä tekojasi tarkoitan.En niitä viitsi kaikille levitellä.

        Vai tarkoititko "ylijumalalla" kenties jotain pirua tai jotain vastaavaa?


    • Kahvistof

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe