Lihava tyttö, mitä pojat ajattelevat siitä??!

tietoa kaipaava tyttö!

ajttelin tässä ku en itse ole mikään laiha tyttö, että mitä pojat ajattelet kun tyttö ei ole ns. hyvännöiken,kasvoni ovat kauniit pukeudun siististi ja välitän ulkonäöstäni mutta kroppani ei ole hyvä, olen lihava. onko kaikki pojat sellaisia että tytön täytyy olla hyvä kroppainen? ei varmaan. Mutta mitä poika ajattelee siitä kun tyttö ei olekkaan laiha? jakun moni poika häpeää esim. serkkuaan jos serkku ei ole hyvännäköinen niin mikä nuilla pojilla oikeen on??

lohduttakaa mieltäni :D

33

8652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m18

      Ensimmäisenä tulee mieleen että vois muija vähän tehdä jotain kroppansa eteen. Eli tulee ajatus että tyttö on laiska. Et sä murhetimalla laihdu, lenkille hop hop.

      • ärsyyntyny

        kuka tyttö haluis tollasen pojan kusie? tuota se kirjottaja varmaan juuri tarkoittaakin. Ei se kuule ole niin helppoa, ja mistä sitä tietää vaikka se tyttö joka on kirjoittanutkin on yrittänyt mutta ei vaan onnistu, ai jos se tyttö ei halua laihaksi? teidän miesten kyllä pitäisi kattoa peiliin? monet miehet ovat itse kauheita läskipalleroita mut ei tytöt välitä (jotkut tietty välittää) niin paljon kuin pojat.

        ja ei se tyttö välttämättä ole laiska, jos ne kilot ei vaan lähde pois!!!


      • tytöt
        ärsyyntyny kirjoitti:

        kuka tyttö haluis tollasen pojan kusie? tuota se kirjottaja varmaan juuri tarkoittaakin. Ei se kuule ole niin helppoa, ja mistä sitä tietää vaikka se tyttö joka on kirjoittanutkin on yrittänyt mutta ei vaan onnistu, ai jos se tyttö ei halua laihaksi? teidän miesten kyllä pitäisi kattoa peiliin? monet miehet ovat itse kauheita läskipalleroita mut ei tytöt välitä (jotkut tietty välittää) niin paljon kuin pojat.

        ja ei se tyttö välttämättä ole laiska, jos ne kilot ei vaan lähde pois!!!

        Minulla ei ole mitään pyöreitä tyttöjä vastaan. Sitä paitsi tyttö ei ole lihava ollessaan ylipainoinen, vaan pyöreä.

        Itselläni ei ole mitään sikspäkkiä mahassa, toisaalta en ole lihavakaan ja hyvin olen kelvannut kaiken kokoisille tytöille, aivan kuten kaiken kokoiset tytöt ovat minulle kelvanneet. Harva mies haluaa itselleen langanlaihaa tyttöä. Erään miestenlehden tutkimuksen mukaan yli puolet miehistä pitävät pyöreistä tytöistä enemmän kuin normaalivartaloisista tai hoikista. Sinulle, joka tämän viestiketjun aloitit, älä välitä jos yksi tai kaksi urpoa tulevat aukomaan sinulle päätäsi vartalostasi. Jos muuten olet siisti (et kulje rääsyissä ja peset hampaasi päivittäin), en voi nähdä mitään huonoa sinussa. Koolla eo ole pienintäkään merkitystä suhteen toimimisen kannalta.

        Ole oma itsesi ja yritä rakastaa myös itseäsi! Nainen, joka tuntee itsensä ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, on aina haluttava. Aivan sama painaako 30 vai 300 kg. Ja m18 voi mennä kotiin kasvamaan täältä.


      • :DD
        tytöt kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään pyöreitä tyttöjä vastaan. Sitä paitsi tyttö ei ole lihava ollessaan ylipainoinen, vaan pyöreä.

        Itselläni ei ole mitään sikspäkkiä mahassa, toisaalta en ole lihavakaan ja hyvin olen kelvannut kaiken kokoisille tytöille, aivan kuten kaiken kokoiset tytöt ovat minulle kelvanneet. Harva mies haluaa itselleen langanlaihaa tyttöä. Erään miestenlehden tutkimuksen mukaan yli puolet miehistä pitävät pyöreistä tytöistä enemmän kuin normaalivartaloisista tai hoikista. Sinulle, joka tämän viestiketjun aloitit, älä välitä jos yksi tai kaksi urpoa tulevat aukomaan sinulle päätäsi vartalostasi. Jos muuten olet siisti (et kulje rääsyissä ja peset hampaasi päivittäin), en voi nähdä mitään huonoa sinussa. Koolla eo ole pienintäkään merkitystä suhteen toimimisen kannalta.

        Ole oma itsesi ja yritä rakastaa myös itseäsi! Nainen, joka tuntee itsensä ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, on aina haluttava. Aivan sama painaako 30 vai 300 kg. Ja m18 voi mennä kotiin kasvamaan täältä.

        niin minä vähän ajattelin, mut nuorilta pojilta koska heitä ei voi miehiksi kutsuakkaan ovat lähes aina sellaisia että hyi tuo ei ole laiha,
        kiitos kommentistasi!!


      • ----
        :DD kirjoitti:

        niin minä vähän ajattelin, mut nuorilta pojilta koska heitä ei voi miehiksi kutsuakkaan ovat lähes aina sellaisia että hyi tuo ei ole laiha,
        kiitos kommentistasi!!

        Ainakin kirjotuksistas voi helposti sen päätellä. Harva poika/mies tykkää laihoista, pitää olla sopivasti lihaa ympärillä. Ootko yrittäny laihduttaa jos ylipainos kerran haitaa sua?


      • hohhhoijaa
        tytöt kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään pyöreitä tyttöjä vastaan. Sitä paitsi tyttö ei ole lihava ollessaan ylipainoinen, vaan pyöreä.

        Itselläni ei ole mitään sikspäkkiä mahassa, toisaalta en ole lihavakaan ja hyvin olen kelvannut kaiken kokoisille tytöille, aivan kuten kaiken kokoiset tytöt ovat minulle kelvanneet. Harva mies haluaa itselleen langanlaihaa tyttöä. Erään miestenlehden tutkimuksen mukaan yli puolet miehistä pitävät pyöreistä tytöistä enemmän kuin normaalivartaloisista tai hoikista. Sinulle, joka tämän viestiketjun aloitit, älä välitä jos yksi tai kaksi urpoa tulevat aukomaan sinulle päätäsi vartalostasi. Jos muuten olet siisti (et kulje rääsyissä ja peset hampaasi päivittäin), en voi nähdä mitään huonoa sinussa. Koolla eo ole pienintäkään merkitystä suhteen toimimisen kannalta.

        Ole oma itsesi ja yritä rakastaa myös itseäsi! Nainen, joka tuntee itsensä ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, on aina haluttava. Aivan sama painaako 30 vai 300 kg. Ja m18 voi mennä kotiin kasvamaan täältä.

        "Aivan sama painaako 30 vai 300 kg. Ja m18 voi mennä kotiin kasvamaan täältä."

        Ei todellakaan ole aivan sama painaako 300 kg. Et usko tuota itsekään. Ja mikä siinä on, että lihavat tytöt ja lihavista tytöistä tykkäävät pojat vetävät aina herneen nenäänsä, jos joku kertoo, ettei pidä lihavista seurustelumielessä. Sitten nimitellään anorektikoiksi, kukkakepeiksi ym. Miksi lihavia ei saa haukkua, mutta laihoja saa?

        Se on jokaisen oma asia millaisista naisista tykkää. Eikä sillä ole mitään tekemistä kasvamisen tai iän kanssa!

        Ja sinulle "tietoa kaipaava tyttö!": hyvin monet miehet pitävät pyöreistä naisista, mutta eivät kaikki. Sille ei voi mitään ja se on vain hyväksyttävä.


      • hohhhoijaa
        hohhhoijaa kirjoitti:

        "Aivan sama painaako 30 vai 300 kg. Ja m18 voi mennä kotiin kasvamaan täältä."

        Ei todellakaan ole aivan sama painaako 300 kg. Et usko tuota itsekään. Ja mikä siinä on, että lihavat tytöt ja lihavista tytöistä tykkäävät pojat vetävät aina herneen nenäänsä, jos joku kertoo, ettei pidä lihavista seurustelumielessä. Sitten nimitellään anorektikoiksi, kukkakepeiksi ym. Miksi lihavia ei saa haukkua, mutta laihoja saa?

        Se on jokaisen oma asia millaisista naisista tykkää. Eikä sillä ole mitään tekemistä kasvamisen tai iän kanssa!

        Ja sinulle "tietoa kaipaava tyttö!": hyvin monet miehet pitävät pyöreistä naisista, mutta eivät kaikki. Sille ei voi mitään ja se on vain hyväksyttävä.

        Lihavuus on vielä siinä mielessä hyvää "rumuutta", että siihen voi lähes jokainen itse vaikuttaa. Tilanteesi on paljon valoisampi kuin hörökorvaisilla, könkkänenäisillä ja isopäisillä miehillä joita kukaan nainen ei halua. Näitä vikoja ei voi korjata ilman leikkausta ja aina ei sekään auta.


      • joo
        hohhhoijaa kirjoitti:

        Lihavuus on vielä siinä mielessä hyvää "rumuutta", että siihen voi lähes jokainen itse vaikuttaa. Tilanteesi on paljon valoisampi kuin hörökorvaisilla, könkkänenäisillä ja isopäisillä miehillä joita kukaan nainen ei halua. Näitä vikoja ei voi korjata ilman leikkausta ja aina ei sekään auta.

        riippuu se aina että miten lihava on, jos tyttö on todella lihava, ja syynä ei ole esim. sairaus, vaan liikaa roska ruokaa ja liian vähän liikuntaa, niin silloin saa tyttö syyttää vain itseään, ja pojat saattavat saada tytöstä laiskan ja itsesäälisen kuvan, mutta jos ei niistä syistä puhuta, niin sitten riippuu kuka olet luonteeltasi, älä näytä huonoa itsetuntoasi ja mieti huonoja puoliasi vaan yritä hakea hyvät puolesi esiin ja eikä suurinta osaa pojista haittaa jos on vähän ylipainoa, jos muuten on likka kunnossa..on myös sanonta että "suuri osa ulkonäöstä on se miten käytät sitä.." tulkitkoon sen millä tavalla, taitaapa tarkottaa sitä että kannatta panosta olemukseen, eli jos oma ulkonäkö harmittaa, niin murjottaminen ja itsesääli ynnä muu EI auta!


      • ghj
        hohhhoijaa kirjoitti:

        Lihavuus on vielä siinä mielessä hyvää "rumuutta", että siihen voi lähes jokainen itse vaikuttaa. Tilanteesi on paljon valoisampi kuin hörökorvaisilla, könkkänenäisillä ja isopäisillä miehillä joita kukaan nainen ei halua. Näitä vikoja ei voi korjata ilman leikkausta ja aina ei sekään auta.

        Vei sanat suustani.


    • Rowen82

      Ensinnäkin täytyy sanoa, että jotkut pojat pitävät pyöreistä tai suoranaisesti lihavistakin tytöistä. Mieltymyksiä on erilaisia.

      Lisäksi aika harva pelkkään ulkonäköön kiinnittää huomiota. Joillekin ulkonäkö on hyvin tärkeä asia tytössä, mutta toisille se on enemmän sivuseikka, vaikka toki sillä kaikille jotain merkitystä on. Joka tapauksessa sinusta voi pitää, olla kiinnostunut ja vaikka ihastuakin sinuun, vaikka ei erityisesti sinun vartalostasi pitäisikään.

      Jos häpeää esim. serkkunsa tai jonkun kaverinsa ulkonäköä, tai ei kehtaa esim. liikuskella lihavan tytön seurassa, niin se kielii epävarmuudesta. Itsevarma poika ei häpeile sitä, mitä joku toinen on, ja uskaltaa olla sellaisten ihmisten seurassa kuin itse haluaa ja seurustella sellaisen tytön kanssa kuin itse haluaa. Tosin etenkin peruskoulussa joutuu herkästi kiusauksen kohteeksi, ja sitä voi olla aiheellista pelätä. Tämä kiusaamisen pelko voi tietysti vaikuttaa vähän itsevarmemmankin pojan tekemisiin jossain määrin.

      • hattu

        Esimerkiksi minä voin sanoa olevani pyöreistä naisista tykkäävä mies. En varsinaisesti lihavista, mutta jos mahaa näkyy ja perse on pyöreä, niin se näyttää hyvältä. Ja kuten aina sanotaan, on vähän mistä ottaa kiinni. :)


    • Mona-Henrika

      Älä pidä kiirettä seksin aloittamisen kanssa.

      Ilmeisesti olet vielä alle 18 ?

      Pojilla on usein nuorina hyvin selvät naisihanteet. Kun heillekin tulee ikää lisää, niin usein käy niin, että se ulkonäkö ei olekaan enää tärkein tekijä naisessa. Vaan se, että minkälainen ihminen tämä nainen on. Kun kysyt monelta 20-30 vuotiaalta mieheltä, että ottaisivatko he mielummin mallin jonka luonne on v:mäinen vai naisen jonka kanssa tulee hyvin toimeen ja tuntee sielujen sympatiaa, niin monet valitsisivat sen jälkimmäisen vaihtoehdon.

      Kun kohdalle osuu se oikea, niin tietysti ulkonäölläkin on jotain merkitystä siinäkin mielessä, että toiset tykkää vaaleista ja toiset tummista jne. Mutta enemmän silloin painaa muut ominaisuudet ja seikat.

      Tuosta serkku hommasta vielä... Minusta se on silloin niitten ihmisten oma ongelma, kun he häpeävät serkkuaan. Ei sen "lihavan serkun" ongelma.

      Haluaisin lohduttaa, että itseni serkku käyttää vaatekokoa 52-54 ja ompa hänellä joku vaate ollut myös kokoa 56. Kumminkin hänellä on ollut jo monta vuotta avomies. Joka on normaalipainoinen. Ja he ovat vieläkin todella rakastuneita toisiinsa.

      Älä rakas ihminen aliarvioi itseäsi. Sinä olet sinä. Ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen. Olet omanlaisesi ja se riittää.

    • Tapu

      On oikeastaan ihmeellistä että filmien m.m. ihannenaiset ovat hoikkia. Todellisuudessa hyvin monet miehet haluavat pyöreähköjä naisia. Tämän säätelevät geenitkin, pyöreät muodot kun viestittävät hedelmällisestä naaraasta.

    • Ruisantero

      Pieni ja vähän isompikin pyöreys on seksikästä.
      Enemmänkin olisin huolissani liian kuikeloista. Nykyajan mallit kun antavat ihan väärän kuvan naisihanteista.

    • 24N

      Itselläni on ollut aina...mitenkähän tämän kauniisti muotoilisi..."hyvin kehittyneet" pakarat ja reidet, vaikka olenkin aivan ns. normaalipainoinen.Ja voit uskoa, että itse olen nuorempana siitä stressiä ottanut, joten sinänsä ymmärrän murehtimisesi. Tuntui että tuo takamus on niiiiiin järjettömän iso. Ja olen huomannut, että jos on muutenkin huono päivä, ja fiilis matalalla, niin peiliin katsoessa se näyttää levinneen edellisestä päivästä ainakin 20 cm...Eli kai se "perse-kompleksi" vieläkin on olemassa.

      Tämä kapea vyötärö-leveä lantio yhdistelmä on ongelmallinen jo vaateostoksillakin, kun sopivia housuja saa metsästää ikuisuuden, ja yleensä kuitenkin joutuu vielä korjailemaan ostamiaan vaatteita. Sitä se on kun on ylä- ja alakroppa eri paria ;) Perseen kohdalta sopivat housut ovat liian isot vyötäröltä, ja vyötärömitaltaan sopivat housut juuttuvat puolireiteen...

      Mutta miehiltä en ole koskaan pahaa kommenttia saanut, joskus yläasteaikoina teinipojilta kylläkin. Niin että älä huoli, kyllä se ohi menee niilläkin. Eiväthän kaikki tietysti kaurapuurostakaan tykkää, eli makuja on monia, mutta vaikea uskoa, että kukaan henkisesti aikuinen ihminen pelkkien kilojen perusteella kumppaniaan valitsee. Oma mieheni ei vielä kolmen vuoden jälkeenkään saa pidetyksi näppejään irti, kun vähän keikistelee ;)

      • mä ainakin

        oon saanu tarpeekseni läskeistä ämmistä.Onneks löyty vakkari,jolla on kunnon roppa ja tyyli tajua!


      • .....
        mä ainakin kirjoitti:

        oon saanu tarpeekseni läskeistä ämmistä.Onneks löyty vakkari,jolla on kunnon roppa ja tyyli tajua!

        Että onneksi olkoon vain! Ja onnittele sitä "vakkariasikin", mahtaa tyttö olla onnellinen kun on ROPAN ja TYYLI TAJUN lisäksi vieläpä saanut miehen (oletan tosin että olet korkeintaan 17, eli poika), jolla on oikeinkirjoitus hallussa.


    • Käsitys muuttui

      Naisen ulkonäön ávulla ´ miehet pönkkäävät omaa egoaan. Minäkin olen aina hamunnut missivartaloita. Äskettäin menin sänkyyn lihavan tytötn kanssa. Ja voi veljet sitä kokemusta kun lihaa oli joka paikassa ja ah niin kuumana. Oi jos vielä sinut löydän!

    • ikisinkku(ko)

      kun siis en ole mäkään mikään hyväkroppanen vaan kokoa 48 niin oon tässä miettiny et mahdanko ikinä löytää itelleni äijää. Vaikka oonkin vasta 18 niin on jotenkin ahdistavaa ku en oo ikinä seurustellu ku muuut jo hankkii lapsia....Ja sitäpaitsi olen niin ujo että aina ku oon jossai baaris niin meen jonneki nurkkaan ettei vaan kukaan näkis mua ja naurais mulle...Mistä mä nyt löydän jonkun mukavan amiskundin?

      • -kysyjä

        "Mistä mä nyt löydän jonkun mukavan amiskundin?"

        Kelpaisiko sinulle lihava mutta mukava amiskundi? Kuinka tarkka itse olet poikien ulkonäöstä?


      • Nimetön
        -kysyjä kirjoitti:

        "Mistä mä nyt löydän jonkun mukavan amiskundin?"

        Kelpaisiko sinulle lihava mutta mukava amiskundi? Kuinka tarkka itse olet poikien ulkonäöstä?

        no eipä sillä ulkonäöllä ole muuta väliä kuin on lempeät ja iloiset silmät :) Että kyllä varmaan kelpaisit jos olet vaan mukava... Ja amis ;)


      • kehiiiin
        Nimetön kirjoitti:

        no eipä sillä ulkonäöllä ole muuta väliä kuin on lempeät ja iloiset silmät :) Että kyllä varmaan kelpaisit jos olet vaan mukava... Ja amis ;)

        itse olen aina ollut lihava...ei johdu todellakaan laiskuudest, urheilen ja en syö makeeta.. satun vaan lihoomaan helpommin kun muut.
        mut miesten suhteen niin kyll se on se itsetunto joka on tärkein varsinkin jos et omista sitä mallikroppaa. itsekin olen ollu tosi ujo mut kyll sit kun kokeilee laittaa positiivista asennetta kehiin niin kyllä se auttaa yllättävän paljon. mut ihan oman hyvinvoinnin lisäämiseksi kantsii kyll pitää huolta siit terveydest enemmän.
        ite en ole sitä oikeaa löytäny mut ei mitään kiirettä.. ja älä anna noitten teinikakaroitten masentaa mieltä kyllä niitä hyviä miehiäkin löytyy


    • nanannaaa

      kyllä mä lykkisin mielummin lihavaa kuin laihaa!!

    • Anonyymi

      Lähetä ig niin viestitellään siellä

    • Pulska tyttö on nätti. 🌹👀

    • Anonyymi

      Olen vienyt yhdeltä xl-kokoiselta 19v tytöltä neitsyyden ja parin kokeneemman xl-kokoisen kanssa olen ollut sängyssä. Seksi on kaikkien kanssa sujunut hyvin. Olen käytettävissä, jos et ole ns. sakkolihaa.

    • Anonyymi

      Läskille vaikee saada seisoo,vaikka imiskin!

    • Anonyymi

      Inhottava, iljettävä.

    • Anonyymi

      Kännissä pysty läskii panee. Jättitisit valu navalle. Toiselle ei seissyt vaikka imikin. Paksut kintut!

    • Anonyymi

      Useimmiten sellaiset pojat kannattais jättää omaan arvoonsa jotka ei osaa kuin ulkonäköä katsoa pelkän ulkonäön takia kun voi ol melkolailla vittumaista seurustella nääs on ainakin suhde melko huonoilla kantimilla nääs kahtos kun jokainen meittist vanhenee kuitenkin

      • Anonyymi

        Joo,mut täytyy syttyä se kipinä!


    • Anonyymi

      Liivit aukaisee ja tissit valahtaa navan alle. Vekkuli sammuu..

      • Anonyymi

        Jos on selälläään, tissit valuu kainaloihin,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe