Millon se roikale kuoleepi

Hautajaispeijaiset

Millonka se tuo mun sukulaissielu kuoleepi. Elikä kuinka kauna se jaksaa juua rällätä, ennenkuin heittää veivinsä. Tympii katella moista pultsaria.
Kuinka kauan siihen vielä menee. Juonut lahes 20 vuotta, mitä nyt välissä linnassa ollut joitain kuukausia selvinpäin. Nykyisin juo jokapäivä kaikenlaisia litkuja, mitkä vaan menee kurkusta alas, varsinkin kiljua tekee. Sekin useimmiten yhtä hiivamötteriä.
Joutas jo kuolla, haiseekin niin pahalle. Paskat ja kuset menee housuun.
Mikään muu kuin kuolema ei saa sitä lopettamaan. Hartain toiveeni on, että keikahtas jo nurin.

7

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sääliä

niin minä tekisin.

• roiku

roikaleessa.

• Hautajaispeijaiset

En minä siinä roiku, eikä se oo mulle muuta ku sukulainen. Mutta etoo katella sitä kun sattuu vastaan tulemaan. ja se lemu ja se sössötys...

• huomaan
        Hautajaispeijaiset kirjoitti:

En minä siinä roiku, eikä se oo mulle muuta ku sukulainen. Mutta etoo katella sitä kun sattuu vastaan tulemaan. ja se lemu ja se sössötys...

No kyllä sullakin jotain vikaa on kun noin kovasti pulttia otat. Kannattaisi varmaan sinun yrittää miettiä sitä omaa elämää, eikä toisten.

• calmato

Alkoholismi on sairaus, joka hoitamattomana johtaa aina ennenaikaiseen kuolemaan.

Odottaisitko aivan yhtä innokkaasti sukulaisesi kuolemaa, jos hänellä olisi syöpä, häneltä lähtisi tukka, hän laihtuisi, hänellä olisi avanne, hän olisi heikossa kunnossa ja hoipertelisi?

• Sillä sipuli.

Kun noin kovasti toisen kuolemaa haluat, niin tee investointi, ja osta sille roikaleelle kori kossua joululahjaksi. Samalla saat jännitystä Uuden vuoden alla, että heittääkö veivinsä vai ei ?

• Kröhöm.

Hoituu siten, että menet itse niskakiikkuun. Muista saippuoida köysi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe