onko raskaustesti vioittunut, jos kontrolli-ikkunan viiva on melko haalea? yksi viiva vain näkyvissä, eli testin mukaan negatiivinen, mutta kysyisin teiltä, että kannattaisiko aamulla käydä ostamassa uusi testi, kun kontrolli-ikkunan viiva on melko haalea?
pikaista apua
4
675
Vastaukset
- blondi-72hki
kannattaa tehdä myöhemmin uusi testi mutta esim.minulle se tarkoitti sitä että olin raskaana.
- susanna
siis vaikka testi-ikkunassa ei ollut mitään viivaa?
- vielä.
susanna kirjoitti:
siis vaikka testi-ikkunassa ei ollut mitään viivaa?
tarkennan vielä, että edellisessä testissä, jonka tein pari viikko sitten (näytti negaa) kontrolli-ikkunan viiva oli tummempi...
- 24+3
vielä. kirjoitti:
tarkennan vielä, että edellisessä testissä, jonka tein pari viikko sitten (näytti negaa) kontrolli-ikkunan viiva oli tummempi...
Jos kontrolli-ikkunassa on viiva, on aivan sama onko se haalea vai tumma. Nuo vaihtelevat testeittäin ja samankin testin sisällä.
Kun testi-ikkunassa ei ole viivaa, et ole raskaana. Jos ajatellaan että kontrolliviivan haaleus olisi merkki testin vioittumisesta jotenkin, niin joka tapauksessa testi-ikkunassa pitäisi jotain näkyä sillä se on se ikkuna joka reagoi raskaushormonin määrään. Kontrolli-ikkuna sen sijaan reagoi virtsaan.
En usko että olet raskaana, mutta voithan kokeilla vielä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293