night of the living deads tulee yle teema kanavalta.......vallankumouksen juurilla,kauhun määrit...

deepstarsix space express

katsokaa tuo ja oppikaa,tuon ajan ympäristö on tehnyt tuosta osittain noin hyvän.Samaa kauhulle kuin STAR WARS sci-fille ja satu leffoille.Maamerkki jota aika ei helposti kuluta.Tietenkin näitä kauhuleffoja pitäisi katsoa 60 ja 70 luvuilla.Minkäs teet eipä enää onnistu mutta? aika on kyllä hyvin läsnä nyt.Vanhanajan juttuhan kauhu oli/on.Siispä aika turha enää väsätä kauhu pätkiä,paitsi B-mielessä.Night of the living deads ei ole pelkästään Bee vaan myös määrääjä.Ihanasti koko 6o-luku ja sen loppu läsnä tässä.

5

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cossy

      Oli muuten hyvä leffa, vaikka loppu oli surullinen. Ehdoton legenda.

      • deepstarsix

        tuokin on varmaan mennyt läpi tuollaisena juuri ja juuri siihen aikaan.Sinänsä kauhu pätkänä varsin terävä.Annosteltu mukavasti ja tuo rytmitys on aika kiva.Silti kuitenkin jätetään juuri sopivasti tulkinta varaa katsojille.Tuosta se on alkanut ja loppua ei tule kauhun sysimustalle olemukselle.


    • vm. 90 xD

      omasta mielestäni elokuva oli melko tylsä. tempo oli ehkä hieman liian rauhallinen omaan makuuni ja zombit lähinnä huvittavia :) kait tämä omalla ajallaan on ollut hyytävä yms. mutta nyt lähinnä nauratti...

      • deepstarsix

        kun se aika ja sen ajan henki on niin läsnä siinä..sodan uhka,kantaa ottavaa.Välttämättä ei kannata aina lähteä katsomaan leffaa niin tosissaan.Sitäpaitsi mielestäni tuossa night of the living dead pätkässä saattaa olla jotain vielä enemmän.Otan vastaan mielipiteesi,voihan se tuntua nykyajan ympäristössä hiukka tylsältä mutta? tuossahan on pääasiana se tunnelma ja ne henkilöt,jännitys ja kauhu ei niinkään se että siihen on juuri valittu zombeja...se on siinä vaan sellanen keino.Samaa juttua jatketaan dawn of deadissa,yhtä aikaa kyseessä on elävät kuolleet ja kritiikki itse ihmisiä kohtaan(ihmisiä ohjaillaan,kaikkia valvotaan...kaiken pitäisi olla samaa hyllyvää massaa...joka vaan katsoo tyhjyyteen ja työntyy eteenpäin...Romero on aikamoinen kyynikko ja ottaa vaan kantaa,kauhu on siihen oiva apuväline.


      • deepstarsix
        deepstarsix kirjoitti:

        kun se aika ja sen ajan henki on niin läsnä siinä..sodan uhka,kantaa ottavaa.Välttämättä ei kannata aina lähteä katsomaan leffaa niin tosissaan.Sitäpaitsi mielestäni tuossa night of the living dead pätkässä saattaa olla jotain vielä enemmän.Otan vastaan mielipiteesi,voihan se tuntua nykyajan ympäristössä hiukka tylsältä mutta? tuossahan on pääasiana se tunnelma ja ne henkilöt,jännitys ja kauhu ei niinkään se että siihen on juuri valittu zombeja...se on siinä vaan sellanen keino.Samaa juttua jatketaan dawn of deadissa,yhtä aikaa kyseessä on elävät kuolleet ja kritiikki itse ihmisiä kohtaan(ihmisiä ohjaillaan,kaikkia valvotaan...kaiken pitäisi olla samaa hyllyvää massaa...joka vaan katsoo tyhjyyteen ja työntyy eteenpäin...Romero on aikamoinen kyynikko ja ottaa vaan kantaa,kauhu on siihen oiva apuväline.

        tää kaikki on totta kuin rotta.Tuollainen kaikki saadaan ihmisten mieleen paremmin ja se vaikuttaa paremmin kun fiktiota on siinä seassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe