Halonen paniikissa

MasaH

Katselin videolta vaalikeskustelua jota en pystynyt katsomaan livenä töiden takia.

Täytyy sanoa että Halonen meni pariin otteeseen paniikkiin varsinkin lopussa kun hän ei tiennyt alikessun ja ylilutin natsoja.

Halonen heitti m.m "ihan kiva juttu" ja "mun ei tarvitse päättää montako näitä menee mitäkin lajia" (siis huh!?) ..kai nyt armeijan ylipäälikön pitää edes hieman perehtyä Suomen armeijaan???

Surkee esitys Haloselta muutenkin - kauheeta epämääräistä sössöttämistä koko ajan samoin kuin Vanhasella, pointsit tippu kyllä mun silmissä.

Kallis oli selkeesti paras mutta Bjarne on liian hihhuli mun makuun, Soini ja Niinistö tuli hyvänä kakkosena ja Hautala väläytti välillä fiksuja.

*just my two cents...*

Masa

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokkmokk

Mites tämmönen helposti sekasin menevä pressa voi mitenkään olla uberkunkku kriisitilanteesa?
      V:Ei mitenkään

Ne jotka piti Halosen esitystä vaaliväittelyssä hyvänä polttavat kyllä jotakin tupakkaa vahvempaa.

• Gfw

Kriistilanteessa ei ole tarpeen tuntea alikessun natsoja vaan kenraalien.

• Jokkmokk
        Gfw kirjoitti:

Kriistilanteessa ei ole tarpeen tuntea alikessun natsoja vaan kenraalien.

Toki, tarkoitin että jos haloska menettää konseptinsa kun ei tiedä natsoja vaalitentissä niin mites hänen malttinsa säilyy todellisessa kriisitilanteessa?

Itse natsojen tietäminen on turhaa nippelitietoa pressalle mutta jos niitä ei tiedä niin sen voi reilusti tunnustaa eikä mennä tolla tavalla "lukkoon".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe